[ad_1]

مدیر عامل یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی در مورد فرصت هایی که ممکن است با بلوغ ابر بوجود آید بحث می کند.

سبد فناوری Bain Capital ترکیبی از تحقیقات بازار برای ابزارهای زیرساختی را شامل می شود ، اما یک معامله قابل توجه در یک ابر ترکیبی در تابستان گذشته نشان می دهد که شرکت سهامداران خصوصی نگاهی به چگونگی ادامه بلوغ فضا دارد.

دیوید همفری ، مدیر عامل فناوری ، رسانه و ارتباطات از راه دور و رئیس مشترک مشاغل سهام خصوصی در Bain Capital ، مسئول حدود 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری فناوری در Bain Capital ، از جمله سرمایه گذاری در Nutanix در ماه اوت گذشته است. وی با InformationWeek در مورد چندین ملاحظه که در رویکرد سرمایه گذاری وی وجود دارد و اینکه چگونه ابر هنوز در سالهای آینده با تکامل بسیار بیشتری روبرو است صحبت کرد.

تصویر: Artur - stock.Adobe.com

تصویر: Artur – stock.Adobe.com

برخی از اصول راهنمای هدایت شما در جهت گیری چیست و شما و باین هنگام سرمایه گذاری روی چه چیزهایی تمرکز می کنید؟

ما در سال 1984 به عنوان جدایی از مشاوره با Bain & Company شروع به کار کردیم. پیش فرض اصلی آن زمان این بود که اگر ما در پشتیبانی و مشاوره کسب و کار ماهر بودیم ، در واقع مجبور بودیم پشت سر آنها سرمایه گذاری کنیم. به ویژه ، در جستجوی مشاغلی که واقعا مشکل مهمی را برای مشتریانشان حل می کنند ، آنها این کار را کاملاً مطلوب از نظر رقابتی انجام می دهند و یک فرصت ثابت برای رشد دارند.

ما مدت زیادی است که به عنوان یک شرکت در بخش فناوری سرمایه گذاری می کنیم. در سال 1989 ، صندوق سوم Bain Capital با نام Bain Information Partners ، سرمایه گذاری مشترک با Dunn & Bradstreet ، نامگذاری شد. فناوری بزرگترین حوزه سرمایه گذاری برای ما است. اکنون ما دارای یک تجارت سرمایه گذاری خطرناک ، یک فناوری برای رشد مداوم و یک فناوری سرمایه گذاری در تجارت اصلی سهام خصوصی خود هستیم.

آنچه ما به دنبال آن هستیم از طریق همین لنز است: حل یک مسئله واقعا مهم. فناوری به طور منحصر به فرد در دنیای کنونی قرار گرفته است تا بتواند چنین کاری را انجام دهد. ما به دنبال ارزش بالایی هستیم که برای هزینه های نسبتاً کم برای مشتری ایجاد شده است. وقتی در مورد مواردی مانند ابر صحبت می کنید ، این فقط باعث افزایش سرعت درک مشتری می شود.

فناوری فضای جالبی است که در آن موقعیت رقابتی واقعاً ارزشمند لزوماً فقط با سهم بازار سنجیده نمی شود. داشتن یک محصول واقعاً مورد پسند که کاری متفاوت از رقبای موجود و در نتیجه در موقعیت مهاجم انجام دهد ، واقعاً جالب است ، به شرطی که این استراتژی را به روشی مطلوب انجام دهد و یک پیشنهاد واقعا ارزشمند برای مشتریان خود داشته باشد.

من فکر می کنم با رشد مداوم روش های زیادی برای دستیابی به این هدف وجود دارد. استراتژی های Salesforce ، ادغام و ادغام ، استراتژی های محصول جدید و جغرافیای جدید – بسیاری از این موارد را مشاهده می کنیم.

با توسعه ابر عمومی و ابر ترکیبی ، چگونه گندم را از دانه جدا می کنید؟ بسیاری از روندهای فن آوری گذشته مردم را به چسبیدن به کلمات مد توجه نشان داده اند. چه چیزی باعث توجه شما می شود؟

وقتی به ابر فکر می کنید ، ما در حال تغییر بزرگی در معماری رایانه هستیم. با این وجود ، اگر بخشی از بار محاسباتی را که در ابر نسبت به مکان انجام می شود اندازه گیری کنید – بسته به نوع اندازه گیری ، اعداد مختلفی را مشاهده می کنید – از اقلیت به اکثریت منتقل می شود. هنوز راه طولانی برای رفتن وجود دارد. ما شاهد افزایش چشمگیر وزش باد همراه با جابجایی ابر به عنوان یک کل هستیم. این نیز پارادایم رقابتی را به شدت تغییر می دهد.

در دنیای سرور مشتری – که در آن بسیاری از فناوری هایی که شامل استقرار و همچنین محاسبه می شوند به صورت محلی اتفاق می افتد ، در جهانی که ارائه دهندگان زیرساخت های ابر عمومی و متنوع زیادی وجود دارند – این پارادایم رقابتی را کمی تغییر می دهد. مواردی که می توانند از نظر تاریخی تقسیم شوند ، بیشتر ادغام شده اند.

دیوید همفری ، باین پایتخت

دیوید همفری ، باین پایتخت

مطمئناً ما به دنبال مواردی هستیم که از این تغییر و چرخش عقب استفاده کنند. همیشه باینری نیست. ما مطمئناً مشاغلی را می بینیم که در برخی از عناصر کسب و کار خود باد و در عناصر دیگر باد می دهند. راه حل از چگونگی مشارکت با این مشاغل برای تأکید بیشتر بر عقب است. ما همچنین به دنبال مشاغلی هستیم که به اعتقاد ما در میان این تغییر مقاومت در برابر رقابت داشته و حتی تقویت شوند.

هرچه چیزها به لایه زیرساخت واقعی و لایه محاسبات واقعی نزدیکتر شود ، احتمال بیشتری وجود دارد که توسط افرادی مانند آمازون ، مایکروسافت یا دیگران ارائه شود. علاوه بر این ، برخی از قابلیت های منحصر به فرد وجود دارد ، خواه در حال رسیدن به لایه ای از برنامه ها و برنامه های تجاری باشد که همه چیز را احاطه کرده اند ، یا برخی از توانایی های منحصر به فرد که واقعاً مهم است. . . ما فکر می کنیم یک فرصت هیجان انگیز وجود دارد.

این یک مشکل قانع کننده است که باید با آن روبرو شویم ، زیرا مطمئناً مشاغلی را دیده ایم که با این تغییر مختل شده اند ، حتی اگر رشد زیادی در فناوری رایانه وجود داشته باشد.

چگونه می توان این فضا را برای برخی از کارمندان فعلی ادامه داد؟ اکنون چه چیز دیگری در انتظار است که می تواند بخشی از مراحل بعدی وقفه باشد؟

مانند همه چیز ، بازیکنان بزرگ و تغییر بزرگی را که اتفاق می افتد می بینید و سپس جیب هایی را می بینید که به صورت جهانی اعمال نمی شوند و فرصت ایجاد می کنند. شما کاربردهای خاص صنعت را مشاهده خواهید کرد ، صنایعی که برای حل مشکل دارند ، صنایع کاملاً منظمی. شما تفاوت های ظریف مهم برنامه را مشاهده می کنید.

امنیت مکانی است که در آن چیزهای زیادی می بینیم. اخیراً چندین مورد نقض برجسته رخ داده است ، و شما شاهد تغییر واقعی در عدم ترک همه افراد خارج از الگوی شبکه برای تمرکز بر هویت و داده ها هستید. استفاده از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی به معنای وسیع آن بسیار قدرتمند است. خواهیم دید که چگونه مشاغل بزرگی ایجاد شده اند که می توانند اوضاع را تغییر دهند. فکر نمی کنم برای مدتی شاهد تغییر چشمگیری در معماری محاسبات باشیم. تلاش های ابر رایانه در حال حاضر در جریان است و من مطمئن هستم که نوآوری زیادی در آنجا وجود خواهد داشت ، اما هنوز هم یک تغییر بزرگ در بازیکنان عمومی در ابر وجود دارد.

آیا فاکتورهای دیگری وجود دارد که شما در حین کار بازیکنان فعلی به آنها توجه می کنید؟

شما مشاغل بزرگ و مشاغل کوچکتری دارید و روش هایی که همه آنها بر آنها تأثیر می گذارد متفاوت است. س keyال اصلی این است که: “آیا تغییر بزرگی در کسب و کار بزرگ خواهید دید یا در آینده ای قابل پیش بینی به دیدن این دنیای ترکیبی ادامه خواهید داد؟” اگر چنین است ، پیامدهای آن چیست؟ ما شدیداً معتقدیم که این دنیای ترکیبی را برای مدتی طولانی خواهید دید ، اما ما به دنبال جایی هستیم که شرکت های بزرگی باشند که این تصمیم را نگرفته اند و به طور کاملتر به ابر رفته اند.

به نظر شما از نظر بلوغ ابر کجا هستیم؟ روزهای نخست؟ بلوغ؟ یک جای دیگر؟

تغییر در زیرساخت ها در دوره نوجوانی است و روش های زیادی برای انجام آن وجود دارد. ما درک می کنیم و می بینیم که این چگونه تغییر می کند و نوآوری بیشتری وجود خواهد داشت. کاربرد و عواقب هر آنچه هنوز در دوران کودکی است. هنگامی که رایانه بسیار توزیع شده و می تواند داده ها و اطلاعات را در زمان واقعی جمع آوری کند ، بنابراین به طور یکپارچه و به روزرسانی فن آوری و الگوریتم های استفاده شده ، نبوغ انسان مکان ها و برنامه های نامحدودی را برای همه اینها پیدا می کند. شما با یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی با این ازدواج می کنید و دنیا طی 20 ، 30 ، 50 سال کاملاً متفاوت به نظر می رسد. به عنوان یک سرمایه گذار ، این واقعاً هیجان انگیز است.

مطالب مرتبط:

Red Hat CIO کلی با ابر ترکیبی صحبت می کند برای جهانی پس از همه گیری

جایی که هنوز به پذیرش ابر نیاز است

IBM در حال رشد ابر ترکیبی ، هوش مصنوعی و محاسبات کوانتومی است

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری خود را آغاز کرد و به انجمن راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس به عنوان فریلنسر برای چنین سایت هایی فعالیت کرد. مانند. .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir