آیا مشارکت های استراتژیک بلند مدت شما برای موفقیت ایجاد شده است؟


در اینجا شش بهترین روش برای ایجاد یا تنظیم مشارکت های استراتژیک سازمان شما آورده شده است.

تصویر: Prostock-studio - stock.adobe.com

تصویر: Prostock-studio – stock.adobe.com

اعلام یک مشارکت استراتژیک یک زمان جذاب برای تجارت است. سازمان های شما در شرف شروع کار جدیدی هستند که می تواند به نفع شرکت ، کارمندان و مشتریان شما باشد. بسته به آنچه شراکت شما ارائه می دهد ، حتی ممکن است بازار را به هم بزنید و مدل جدیدی را برای دنبال کردن دیگران ایجاد کنید.

با این حال ، برای اینکه همکاری استراتژیک انتظارات همه را برآورده کند ، آنچه پس از برقراری ارتباط اتفاق می افتد بسیار مهم است. اتحادهای استراتژیک تجاری مانند هر نوع رابطه ای برای سالم ماندن و بهره وری نیاز به توجه ، تلاش و ارتباطات خوب دارند. در اینجا شش بهترین روش برای ایجاد یا تنظیم مشارکت های استراتژیک سازمان شما آورده شده است.

1. با ایجاد ارزش و تعهد شروع کنید

اساس یک مشارکت طولانی مدت موفق ، ایجاد ارزش است. درآمد بیانگر ارزشی است که مشارکت ایجاد می کند. در موفق ترین اتحادها ، درک درستی از مزایای همه شرکای درگیر وجود دارد. به عنوان مثال ، هنگامی که مشکلات سلامتی همه گیر خریدهای درون فروشگاهی را کاهش می دهد ، بسیاری از خرده فروشان به سرعت به دنبال شرکایی هستند که بتواند به آنها کمک کند تا روی تجارت الکترونیکی تمرکز کرده و تجربه بهتری را برای مشتریان آنلاین فراهم کنند. در عوض ، این اتحادیه ها فرصت های رشد را برای ارائه دهندگان پیشگیری از تقلب ، مدیریت حمل و نقل ، تدارکات معکوس و سایر خدمات تجارت الکترونیکی ارائه دادند.

با توجه به اهداف قیمت گذاری شرکت خود ، موانع احتمالی ایجاد این ارزش را در نظر بگیرید و راه هایی برای رفع آنها پیدا کنید. قدرتمندترین ابزاری که هنگام پاک کردن راه مشارکت خود خواهید داشت پشتیبانی از C-suite است. بدون واردات هدایت شده ، مشارکت بعید است به موفقیت برسد ، بنابراین قبل از تعهد اطمینان حاصل کنید که این کار را انجام دهید.

2 مسیری تعیین کنید و معیارهای صحیحی را برای سنجش میزان پیشرفت خود انتخاب کنید

هنگامی که ارزشی را که مشارکت شما می تواند ایجاد کند تعیین کردید و از پشتیبانی اجرایی برخوردار شدید ، وقت آن است که برنامه ای را ایجاد کنید و تصمیم بگیرید که KPI برای کدام یک اندازه گیری و اجرا شود. شما و متحد استراتژیک خود باید در مورد اهداف مشارکت خود ، چشم انداز خود برای دستیابی به آن هدف ، روند خود و اینکه چند بار با هم پیشرفت خود را بررسی می کنید ، توافق کنید.

هر دو طرف باید آماده باشند تا دائماً خود را تکرار کنند ، زیرا این مشارکت نیز رشد و توسعه می یابد. داده های خود را به طور مداوم بررسی کنید ، آنها را تجزیه و تحلیل کنید و تغییرات در بازار را بررسی کنید که ممکن است برنامه های شما را مختل کند یا شما را به سمت اهداف خود سوق دهد. به عنوان مثال ، همانطور که با تغییر تجارت الکترونیک همه گیر مشاهده کردیم ، برای ادامه ارائه ارزش ، ممکن است نیاز باشد که مشارکت شما پیشنهادات خود را یا پایگاه مشتری خود را تغییر دهد. وقفه بزرگ بعدی هرچه باشد ، شرکتهایی که آماده پاسخگویی سریع به تغییرات نیاز مشتری هستند ، در بهترین وضعیت برای به روز بودن ، ارائه بهترین خدمات و ایجاد بیشترین وفاداری مشتری خواهند بود.

3- شخص مناسبی را برای مدیریت مشارکت انتخاب کنید

یک مشارکت موفق نیازمند سرمایه گذاری زمان و توجه منظم برای ادامه مسیر و دیدن موفقیت است. این امر مستلزم یک مدیر اختصاصی ، شخصی با تجربه تجارت ، مهارتهای بین فردی برای پرورش و حفظ رابطه و تمایل به صادقانه و صریح بودن در مورد محل مشارکت و آنچه باید شکوفا شود ، می باشد.

یک مدیر اتحاد باتجربه ، ایجاد ارزش و همچنین “مهارت های نرم” اما مسائل مهم مانند تعامل تیم اجرایی و شریک ، ارتباطات و به اشتراک گذاری ایده را پیگیری می کند. یک مدیر اتحادیه واجد شرایط همچنین بررسی خواهد کرد و برای ایجاد سطح کلی اعتماد ، احترام و همکاری موجود ، حتی زمانی که مشارکت از طریق یک چالش برنامه ریزی نشده یا دشوار کار می کند ، کار خواهد کرد.

همچنین مهم است که در نظر داشته باشید مسئولیت مشارکت در کجای ساختار شرکت شما متناسب است. شرکا اغلب مسئولیت اتحاد جدید فروش و بازاریابی را به عهده می گیرند زیرا انتظار دارند این مشارکت به افزایش درآمد کمک کند. با این حال ، فروش و بازاریابی معمولاً جایی نیست که ارزش مشارکت ایجاد شود. این مورد در راه حل یا خدماتی که مشارکت ارائه می دهد ، یافت می شود که معمولاً از ناحیه دیگری از شرکت حاصل می شود – برای مثال ، تحقیق و توسعه در یک شرکت فناوری یا مشاوره مدیریت در یک شرکت مشاوره و خدمات.

4 به طور منظم با شرکای خود چک کنید

برنامه ورود شما با شرکای استراتژیک شما به بخشی از تجارت شما بستگی دارد که به آن رابطه بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر یک اتحاد استراتژیک خدمات طاقچه ای داشته باشید که قسمت کوچکی از مشاغل کلی شما باشد ، می توانید از هر ماه تا سه ماه یک بار پایگاه خود را با شریک زندگی خود لمس کنید. با این حال ، یک مشارکت استراتژیک جهانی بزرگ که بیشتر مشاغل شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، ممکن است نیاز به بازرسی های مکرر داشته باشد تا مطمئن شوید همه چیز در مسیر درست قرار دارد.

5. بدانید چه زمانی مشارکت شما باید تغییر مسیر دهد

حتی با مدیریت دقیق ، فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند روند اتحادیه شما را تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان مثال ، تغییر بازارها ، ناکارآمدی ها یا ورود مدیران جدید ممکن است شما را ملزم به تنظیم یا چرخش در مشارکت کنید.

وقتی این اتفاق می افتد ، مرور اصول اولیه ، از جمله دلایل ایجاد مشارکت و اهدافی که امیدوارید اتحاد به آنها برسد ، مفید است. اگر این دلایل و اهداف هنوز منطقی است ، باید به وضوح با چشمان خود نگاه کنید.

سپس ارزیابی کنید که چگونه شخصیت های مختلف در این مشارکت متفاوت هستند ، به خصوص اگر افراد جدیدی درگیر شوند. آیا هنوز هم ترازشی در سطح اجرایی دارید که برای کار مشارکت استراتژیک لازم باشد؟ در آخر ، به جزئیات مشارکت خود نگاه کنید و به بازار گوش دهید. آیا تغییری در تقاضای بازار ایجاد شده است که اتحاد شما بتواند آن را تأمین کند؟

به عنوان مثال ، هنگامی که بسیاری از افراد در اوایل سال 2020 پناهگاه خود را شروع کردند ، محدودیت های سفر و بهداشت باعث می شد که روش فروش سنتی B2B ، لمسی ، شخصی تغییر کند. برخی از مشارکت های فناوری توانسته اند ابزارهای فروش دیجیتال B2B را هدف قرار دهند و این پیشنهادات را به سرعت وارد بازار کنند و به آنها و مشتریانشان امکان ادامه فروش از راه دور را بدهند.

6. از این چک لیست سریع برای برنامه ریزی یک مشارکت استراتژیک فراتر از استفاده استفاده کنید

این که آیا شما یک مدیر مشارکت استراتژیک باتجربه هستید یا با شرکتی که برای راه اندازی اولین اتحاد خود آماده می شود کار می کنید ، این لیست چک می تواند به شما در ایجاد ارزش در طولانی مدت کمک کند:

  • ارزشی را که مشارکت شما ایجاد خواهد کرد یا اکنون ایجاد می کند تعیین کنید. به یاد داشته باشید که ارزش آفرینی هدف است و درآمد آن نتیجه است.
  • با یک مدیر صنفی باتجربه کار کنید. اگر این امکان وجود ندارد ، مدیری را استخدام کنید که از هوش احساسی عالی و درک خوبی از روند ایجاد ارزش برخوردار باشد و مسئولیت کامل این مشارکت را بر عهده خود قرار دهید.
  • با پیشرفت مشارکت ، یادگیری را ادامه دهید. حتی مدیرانی که با بسیاری از اتحادیه ها کار کرده اند می دانند که همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری روابط قوی ، ارزیابی داده های مشارکت و تصمیم گیری بر اساس این داده ها وجود دارد.

وقتی به این اصول اساسی پایبند باشید ، می توانید بیشترین بهره را از اتحادیه های صنفی خود ، کارمندان ، شرکا و مشتریان خود ببرید.

لوری فاضلی بیش از 25 سال در صنعت فن آوری پیشرفته فعالیت می کند. در نقش های خود ، این شرکت برای برقراری ارتباط بین ارزش بی نظیر محصولات و خدمات شگفت انگیز ، از جمله برنامه های ابری و خدمات پلت فرم ، و همکاری مشتریان داخلی و خارجی همکاری می کند و مشتریان و شرکا را قادر می سازد تا این راه حل ها را به بازار عرضه کنند. او پیش از کاپژمینی در مایکروسافت و اوراکل کار می کرد ، جایی که در زمان تصدی خود در IT ، فروش میدانی ، موفقیت مشتری و اتحاد چندین کلاه پوشید.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>