اتوماسیون جعبه ابزار فناوری اطلاعات Revs Pandemic


مدیران IT سازمانی شتاب زیادی را در اجرای اتوماسیون در سال 2020 مشاهده کرده اند و این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت زیرا آنها به دنبال اتوماسیون هوشمند هستند.

سازمان های IT سازمانی قطعاً در میان قهرمانان خاموش سال 2020 بودند. این سازمان ها و متخصصان برای آماده سازی برای چرخش ها و چالش های ناگهانی 2020 ، نجات یافتند ، سالی که همه گیری بازارها را جابجا کرد و افراد زیادی را به این کشور فرستاد. کار از خانه

از کنفرانس ویدئویی از طریق VPN گرفته تا ابزار همکاری تا استقرار سریع در ابر ، امسال سازمان ها مجبور شده اند تمرکز بیشتری بر استفاده از فناوری برای فعال کردن تجارت داشته باشند.

تصویر: Egor - stock.adobe.com

تصویر: Egor – stock.adobe.com

اتوماسیون یکی دیگر از ابزارهای کلیدی در این جعبه ابزار همه گیر فناوری اطلاعات در سال 2020 است و گزارش جدید Deloitte نشان می دهد که امسال استفاده از آن با چه سرعتی افزایش یافته است و کسب و کارها برنامه های خود را برای آینده تنظیم می کنند. جینا شفر ، مدیر عامل Deloitte Consulting و یکی از نویسندگان این گزارش ، به InformationWeek گفت که پاسخ کسب و کار به بحران COVID-19 به معنای تسریع در اتوماتیک سازی جمهوری اسلامی و هوشمند است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اتوماسیون ، این موارد را بخوانید:

س forال 2021: داده های من کجاست؟

چگونه یک برنامه موفقیت آمیز هوش مصنوعی ایجاد کنیم

وضعیت چت بات ها: نسخه همه گیر

5 Chatbot از موارد سرقت استفاده کنید

وی گفت: “همه گیری ، کار از خانه ، تغییر در نوع کار باعث جهش در سیستم از نظر میزان کار شده است.” “اتوماسیون ، به ویژه اتوماسیون ابری ، واقعاً خود را به مقیاس پذیری تبدیل می کند ، وقتی کار کم می شود کوچک می شود و وقتی کار بیشتر می شود.”

به عنوان مثال ، شفر اشاره به جهش چشمگیر فعالیت در مراکز تماس و مراکز تماس در سال جاری داشت. نتیجه این است که جهشی باورنکردنی در تقاضای اتوماسیون در مراکز تماس وجود دارد تا به برخی از کارهای دستی و تکراری کمک کند و بنابراین ظرفیت را افزایش دهد.

به گفته شفر ، همه گیری منجر به افزایش نه تنها قابلیت های مبتنی بر ابر بلکه “به عنوان سرویس” نیز شده است. دلیل این امر آن است که سازمان ها نتوانسته اند نیازهای خود را پیش بینی کنند.

جینا شفر

جینا شفر

وی گفت: “هیچ کس نمی دانست ما باید وامهای PPP را ارائه دهیم.” “انجام چنین کاری برای زیرساخت های قدیمی خود غیرممکن بود. به یک زیرساخت ابر با قابلیت چرخش و متوقف کردن این قابلیت هنگام جستجو بر اساس حجم نیاز داشت.”

به گفته شفر ، این تجربه واقعاً ارزش زیرساخت ها و راه حل های مقیاس پذیر را به عنوان یک سرویس برای مقابله با چالش هایی که توسط نیروی کار محلی به سرعت برآورده نمی شود ، تأکید می کند.

زیرا در حالی که ممکن است بسیاری از سازمان ها از اتوماسیون موجود اثری داشته باشند – به عنوان مثال 78٪ از پاسخ دهندگان قبلاً از جمهوری اسلامی استفاده کرده اند – آنها لزوماً منابعی برای پاسخگویی به مقیاس و سرعت مورد نیاز در زمان لازم ندارند. ضربه همه گیر

به همین دلیل ، یک سوم پاسخ دهندگان امسال سرمایه گذاری در فضای ابری را تسریع کرده اند و 66٪ گفته اند که معتقدند تصمیمات خود را به عنوان سرویس در 3 سال آینده تسریع می کنند.

شفر گفت: “این مرحله حول هوش مصنوعی و اتوماسیون به عنوان یک سرویس ، تشخیص این است که در قلب کار من نیست.” “من به نتایج کسب و کار نیاز دارم و شریکی پیدا خواهم کرد که اجازه این کار را بدهد.” این نگرشی است که در طی COVID کاملاً مشهود شد. “

از سوی دیگر ، شفر گفت ، برخی از مشتریان Deloitte “ارتش دانشمندان داده” را استخدام می كنند و در حال حاضر ظرفیت آنها در این جبهه بیشتر است.

شفر گفت: “این درک که برای ما منطقی نیست که توانایی های درونی را برای واکنش به موارد ناشناخته ایجاد کنیم – این تحقق از همه گیری ناشی می شود.”

خودکارسازی در شرکت بالغ شده است. شفر اشاره می کند که حزب جمهوری اسلامی شش سال پیش در واقع در معرض خطر بسیاری از سازمان ها نبود ، اما اکنون به عنوان یک فناوری بالغ شناخته شده است. وی می گوید این فناوری به سرعت پیشرفت کرده است زیرا درک نحوه کاربرد آن آسان است.

ՀՀԿ به عنوان پیش غذا برای اتوماسیون پیچیده تر عمل می کند.

وی گفت: “شما فقط می توانید با یک سیستم خودکار مبتنی بر قانون به اینجا بروید.” سپس تجارت می خواهد آن را به سطح بعدی برساند.

“این جایی است که ما از هوش مصنوعی استفاده می کنیم و اتوماسیون می تواند تقریباً ویژگی های انسانی را نشان دهد … این همان چیزی است که فشار بعدی را به سمت اتوماسیون هوشمند سوق می دهد.”

اتوماسیون هوشمند اشکال دیگری از هوش مصنوعی را به یادگیری ماشین اضافه می کند. از آنجایی که مشاغل می خواهند اتوماسیون خود را به سطح بعدی برسانند ، در این فرصت های جدید سرمایه گذاری خواهند کرد.

اما این فناوری مجموعه جدیدی از چالش ها را نیز به همراه دارد. سازمان ها باید یاد بگیرند که چگونه در مورد این فناوری ها ارتباط برقرار کنند تا مقاومت زیادی در برابر تغییر نداشته باشد. به عنوان مثال ، شفر گفت اگر به جاستین بگویید که کار او را خودکار می کنید ، او از این فناوری منحرف می شود.

وی گفت: “نحوه استفاده صحیح از این افراد افرادی هستند كه ماشین آلات دارند و نه ماشین هایی علیه افراد.” “سازمان ها باید از این طریق با آن ارتباط برقرار کنند و به مردم اجازه دهند کارهایی را انجام دهند که منحصر به خود آنهاست.”

جسیکا دیویس کار خود را صرف پوشش تلاقی تجارت و فناوری در عناوینی از جمله Infoworld توسط IDG ، eWeek و Channel Insider توسط Ziff Davis Enterprise و MSPmentor توسط Penton Technology کرده است. او علاقه زیادی به استفاده عملی از هوش تجاری دارد ، … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>