[ad_1]

استفاده از اتوماسیون برای مقابله با بارهای به سرعت در حال انبساط یا بسیار کارآمد ، اغلب بعد از تمام شدن سایر درمان ها ، آخرین چاره محسوب می شود. این راه نزدیک شدن نیست.

اعتبار: Wright Studio از طریق Adobe Stock

اعتبار: Wright Studio از طریق Adobe Stock

سازمان های فناوری اطلاعات هرگز دلار یا تعداد کارمندان مورد نیاز برای نگهداری کافی عملیات قدیمی ، پیاده سازی فناوری های جدید و تأمین خواسته های روزافزون مشتریان خود را دریافت نخواهند کرد. روشهای اتوماسیون برای کاهش کار تکراری ، از بین بردن خطاهای انسانی ، تسریع در زمان پاسخگویی ، بهبود بهره وری کارکنان فناوری اطلاعات و کاهش اصطکاک فناوری اطلاعات در هر بنگاه اقتصادی مدرن ، باید تا حد ممکن به طور گسترده طراحی و اجرا شوند.

امکان اتوماسیون

گزینه های اتوماسیون بسیار متنوعی در هر گروه IT وجود دارد. تجربه نشان داده است که نوآوری ها در اتوماسیون وقتی به یک یا چند مورد از اهداف زیر متمرکز شوند ، می توانند فواید قابل توجهی به همراه داشته باشند:

قابلیت اطمینان و مدیریت سیستم ها. سیستم های IT – اعم از مبتنی بر ابر ، داخلی یا جاسازی شده در لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند – باید دائماً کنترل و ارتقا یابند. نرم افزار مدیریت بسیار پیچیده شده است. با پیکربندی صحیح ، می تواند اقدامات اصلاحی را در پاسخ به وقفه ها یا بدتر شدن خدمات با دخالت کم و یا بدون بشر آغاز کند. این می تواند به طور خودکار منابع محاسباتی را برای حفظ زمان پاسخگویی سیستم گسترش یا تخصیص دهد. حتی می تواند علل احتمالی حوادث تجاری را تشخیص داده و رتبه بندی کند تا به مدیران انسانی کمک کند تا برنامه های اقدام برای بازیابی خدمات خود را توسعه دهند.

کیفیت خدمات. ناراحت کننده است ، اما درست است که کارمندان در اکثر شرکت های بزرگ احساسات بسیار متفاوتی نسبت به پشتیبانی از IT دارند. در بسیاری از موارد ، پاسخ IT به درخواست یا گزارش حادثه برای جلب رضایت کاربر نهایی مجاز نیست. پاسخ ها اغلب از نظر فنی ناکافی یا خیلی دیر تلقی می شوند تا ارزش واقعی داشته باشند. ابزارهای اتوماسیون گردش کار با استفاده از فناوری یادگیری ماشین به طور فزاینده ای قادر به پاسخگویی موثر و کارآمد به نیازهای پشتیبانی کاربر نهایی می شوند. برخی از ابزارهای موجود در بازار می توانند 50٪ یا بیشتر بلیط های نگهداری را که به طور معمول بدون دخالت انسان به دفاتر IT ارسال می شوند ، مجاز کنند.

بهره وری کارکنان فناوری اطلاعات. اعضای کارکنان فناوری اطلاعات هر روز در هفته به جهات مختلف کشیده می شوند. از آنها خواسته می شود تا به موارد پشتیبانی تولید پاسخ دهند ، فعالیتهای مهندسی پشتیبانی شده توسط فروشندگان سخت افزار و نرم افزار را انجام دهند ، پیشرفت های جزئی را در رویه ها یا سیستم های مورد نیاز کاربران نهایی انجام دهند و وقت و تخصص خود را در پروژه های بزرگ ارائه دهند. الزامات و اولویت های متناقض دلیل اصلی بسیاری از مشکلات کیفیت خدمات ذکر شده در بالا است. ابزارهای مدیریت کار با استفاده از تابلوهای Kanban به طور خودکار وظایف و فعالیتهای روزمره را اولویت بندی می کنند تا اطمینان حاصل شود که کارکنان منفرد در زمان مناسب از طریق روشهایی که برنامه تحویل پایین دستی یا اولویتهای کاری را به خطر نیندازند ، کارهای درست را انجام می دهند. شیوه ها و تابلوهای Agile Jira که معمولاً برای مدیریت اولویت های کاری در تیم های توسعه نرم افزار استفاده می شود ، در بسیاری از توابع IT نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. دو سرعت چابک دو یا سه هفته در به حداکثر رساندن عملکرد مدیریت زیرساخت ، پشتیبانی SaaS و تیم های ذخیره سازی اثبات شده است.

امنیت. اکثر شرکت ها مجموعه گسترده ای از اقدامات احتیاطی امنیتی را در برنامه های تجاری ، شبکه ها و نقاط پایانی خود اعمال کرده اند. این اقدامات احتیاطی باعث ایجاد جریان مداوم حوادث و هشدارها می شود که باید طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل و در برخی موارد انجام شود. هیچ رازی نیست که اکثر تیم های امنیتی تحت تأثیر فراوانی موارد مثبت کاذب گزارش شده توسط ابزارهای امنیتی قرار بگیرند و آنها دائما در تلاشند تا چنین ابزارهایی را برای کاهش مثبت کاذب تنظیم کنند. در صورت نیاز به پاسخ اصلاحی (یعنی تهدید واقعی است یا نفوذ یا نقض در جریان است) ، باید در اسرع وقت ، ترجیحاً به صورت خودکار اقدام شود. ابزارهای Automation and Response Orchestration Security (SOAR) برای پاسخگویی مستقیم به نیاز به اقدام فوری خودکار در پاسخ به وقایع غیرعادی امنیتی ساخته شده اند. بسیاری از سیستم عامل های مدیریت حوادث و رویدادها (SIEM) قابلیت های مشابهی را ارائه می دهند.

تحقق ارزش

برخلاف تصور عمومی ، مزایای اتوماسیون فقط از نظر صرفه جویی در وقت و هزینه سنجیده نمی شود. مزایای اتوماسیون مدیریت سیستم را می توان بصورت SLA معمولی از نظر زمان اجرای سیستم یا زمان پاسخ بیان کرد. مزایای کیفیت خدمات را می توان از نظر زمان پاسخگویی به درخواست ها و حوادث ، دفعات وقایع مکرر یا تجزیه و تحلیل خلق و خوی کاربر نهایی سنجید.

نتایج مشارکت کارکنان می تواند یکی از م mostثرترین اقدامات برای مزایای اتوماسیون در تیم های کارکنان دانش باشد. اتوماسیون به کارمندان فناوری اطلاعات این امکان را می دهد تا زمان کمتری را برای کارهای تکراری و بیشتر وقت خود را صرف فعالیتهایی کنند که اساساً چالش برانگیزتر و تأثیرگذارتر هستند. وظایف چالش برانگیز کار معمولاً منجر به درگیری بالاتر کارمندان می شود و همچنین مکانیسم های قدرتمندی برای حفظ کارکنان است.

اندازه گیری مزایای اتوماسیون امنیتی دشوار است. برخی از سازمان ها تصمیم می گیرند مزایا را از نظر ماهیت و دامنه سیستم های تحت پوشش خودکار و نظارت بر ابزار اندازه گیری کنند. برخی دیگر فرکانس وقایع ناهنجاری را که توسط ابزار اتوماسیون شناسایی و حل و فصل می شوند ، اندازه گیری می کنند. اولین مورد ، معیار پوشش است. مورد دوم شاخص بهره وری است. هر دو شاخص برای اندازه گیری کاهش خطر از طریق روشهای امنیتی خودکار مهم هستند.

اتوماسیون به عنوان اولین چاره

به نظر می رسد بشر به طور كلی و به طور خاص مدیران فناوری اطلاعات پاسخ ژنتیكی به گسترش حجم كارهای بیش از ظرفیت تیم های موجود خود دارند. پاسخ غریزی آنها به چنین شرایطی درخواست فوری کارکنان اضافی است. این درمان به طور عامیانه “انداختن بدن بیشتر بر روی مشکل” نامیده می شود.

استفاده از ابزارهای اتوماسیون برای مقابله با بارهای کاری که به سرعت در حال رشد و یا بسیار کارآمد هستند ، اغلب بعد از تمام شدن سایر ابزارها ، از جمله استخدام ، استخدام نیرو یا استفاده از ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده ، آخرین چاره تلقی می شود. سازمانهای روشنفکر فناوری اطلاعات دریافته اند که رویکرد “مقامات بیشتر” در برخورد با مسئولیتهای آنها نه عملی است و نه پایدار. سازمانهای روشن فکر مراکز تعالی اتوماسیون را ایجاد می کنند و تجربه استفاده از ابزارهای مختلف اتوماسیون را برای پرداختن به تواناییهای اتوماسیون موجود در شرکتهایشان ایجاد می کنند.

اتوماسیون فناوری اطلاعات دیگر “داشتن یک چیز خوب” صلاحیت سازمانی نیست که بتوان به صورت انتخابی برای بهبود کارایی فرآیندهای کار خاص استفاده کرد. این صلاحیت سازمانی اساسی است که باید به منظور جلوگیری از عدم تعادل در آینده بین عرضه و تقاضای فناوری اطلاعات به طور گسترده توسعه یابد. این مهارت در هر سازمان موفق IT به مهارت بقا تبدیل شده است.

مارک ساتل ، هفت بار مدیر و نویسنده فناوری اطلاعات ، کلید اصلی بهترین روش ها برای اتوماسیون رویداد مجازی Interop Digital “استراتژی اتوماسیون IT” در 15 ژوئن را ارائه می دهد. مدیریت برای دهه آینده. “برای ثبت نام برای شرکت در رویداد مجازی Interop ، به Interop.com.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir