[ad_1]

درست است. بسیاری از عناصر سازنده یک وعده غذایی خوب از نظر مفهومی مشابه عناصر تحویل فناوری اطلاعات با کیفیت بالا هستند.

به نقل از جورج برنارد شاو ، نمایشنامه نویس ، “هیچ عشق صادقانه تری نسبت به عشق به فناوری وجود ندارد.” خوب ، او در واقع “غذا” و نه “فناوری” را نوشت. اما برای من هر دو حالت درست به نظر می رسد.

ببینید ، در طول روز من مدیرعامل بودم و بیش از 20 سال تجربه ، از جمله نقش فعلی خود را به عنوان مدیر اطلاعات اصلی یک شرکت بزرگ دره سیلیکون داشتم. با این حال ، در ساعات اضافه کاری من علاقه من به علاقه دیگر من – آشپزی تبدیل می شود.

تصویر: Pixabay

تصویر: Pixabay

هنرهای آشپزی شادی من ، هدف خلاق من است. شما باید آشپزخانه من را ببینید – ده ها کتاب آشپزی روی قفسه ها و پیشخوان ها ، حتی روی میزها صف کشیده اند. در گذشته ، یک شام هفتگی یکشنبه برای 20 یا بیشتر دوست ، از جمله غذاهای سراسر جهان ، میزبانی می کردم. من از کوچکی عاشق آشپزی هستم. قبل از انتخاب رشته علوم کامپیوتر به عنوان رشته تحصیلی دانشگاهی ، آموزش برای تبدیل شدن به یک آشپز را در نظر گرفتم.

بر اساس یک مطالعه ، در حالی که بیماری همه گیر همچنان ما را در خانه نگه می دارد ، آمریکایی ها هر روز 30 دقیقه دیگر در آشپزخانه در مقایسه با قبل می گذرانند. مردم آرامش را در غذا پیدا می کنند و من هیچ تفاوتی ندارم. در حالی که روز بعد لیستی از موارد اضافی تهیه کردم که باید پخته شود ، به ذهنم خطور کرد که خوب ، آشپزی و فناوری شرکتی اشتراکات زیادی دارند.

درست است. بسیاری از عناصر یک ظرف ظریف را از نظر مفهومی شبیه به مواردی هستند که شامل تحویل IT با کیفیت بالا هستند. اینکه یک سرآشپز یا رهبر فناوری اطلاعات به درستی از عهده آنها برمی آید می تواند تفاوت بین تجربه عالی و آتش یکی

در اینجا نمونه هایی از تغذیه چهار دوره ای آورده شده است.

پیش نمایش قاب بهترین سرآشپزها به چیزهای داخل بشقاب فکر نمی کنند ، آنها پیش بینی می کنند که چگونه این وسایل برای ایجاد یک وعده غذایی عالی ترکیب شوند. ولفگانگ پاک گفت: “آشپزی مانند کشیدن یا نوشتن آهنگ است.” “همانطور که تعداد زیادی یادداشت یا رنگ وجود دارد ، طعم های بسیار زیادی نیز وجود دارد – این روش ترکیب آنها است که شما را از هم متمایز می کند.”

در مورد IT شرکت نیز همین است. فناوری های بیشمار به اندازه چگونگی قرار گرفتن آنها در کنار هم برای سفر گسترده مشتریان یا کارمندان مهم نیستند. هر فناوری مناسب یک شغل و هدفی دارد که باید آن را برآورده کند. همه مهم این است که یک تجربه کاربری برتر ارائه دهیم ، خواه یک تیم کوچک فناوری اطلاعات باشد که نیاز به استقرار و رفع مشکل ارتقا software نرم افزار در 1000 فروشگاه خرده فروشی دارد ، یا یک اپراتور شبکه در یک شرکت مخابراتی که نیاز به استقرار دارد. خدمات مشترک جدید سریعتر به جلوتر از رقابت یا یک معمار ابری باشید که باید به سرعت شبکه را متناسب با تغییر الزامات تجاری مقیاس بندی و تنظیم کند.

چه در بشقاب و چه در فناوری شرکت ها ، همه چیز باید به طور مستقل و با هم کار کنند و به عنوان بخشی از یک کل بزرگتر کار کنند. هم در آشپزخانه و هم در شبکه ، همه چیز در مورد ارائه بهترین تجربه ممکن از پایان به پایان است.

سادگی سرآشپز فرانسوی آگوست اسکوفیه گفت: “بزرگترین غذاها بسیار ساده هستند.” استفان لیو ، سرآشپز تایوانی ، اظهار داشت: “غذای خوب مربوط به تکنیک های پیچیده یا چاشنی ظریف نیست. این در مورد انتقال انسانیت و احساسات به خوردن کنندگان است. “

چرا باید متفاوت باشد؟ برای مدت طولانی ، پیچیدگی در فناوری اطلاعات شرکت کاملاً مسلم بوده است. بیشتر نه. امروزه ، هدف “مصرف” فناوری اطلاعات شرکتی است – استفاده از آن بدون آسیب رساندن به عملکرد آسان تر است. برندگان صنعت IT اکنون برنده هایی هستند که می توانند به سادگی دست پیدا کنند.

همانند تغذیه عالی ، سادگی عالی ترین ظرافت است.

اندازه های صحیح بخش. یک وعده غذایی خوب همیشه باید حاوی مقدار مناسبی از مواد تشکیل دهنده باشد و باعث شود افراد ناهار خوری احساس رضایت و تغذیه خوبی داشته باشند ، اما پر از ناراحتی نیستند. به همین ترتیب ، راه حل های فن آوری باید متناسب با اندازه مسئله مقیاس بندی شوند – نه زیاد و نه خیلی کم.

هنگام انجام کار هدفمندتر و مقرون به صرفه ، هنگام ارزیابی ارزش خریدهای فناوری ، خریداران سازمانی گاهی به دنبال یک راه حل بزرگ و گران قیمت هستند.

اگر یک راه حل متناسب با اندازه و مقیاس مشکل شما نباشد ، شما بیش از حد هزینه می کنید و یا خود را برای پیچیدگی های غیر ضروری آماده می کنید.

ارائه. مطالعات نشان می دهد که ارائه غذا می تواند طعم یک غذا را بهبود بخشد. در یکی ، چارلز اسپنس ، دانشمند دانشگاه آکسفورد ، به 60 نفر سه سالاد – هر کدام با همان مواد تشکیل دهنده ، اما به روش های مختلف ارائه شده است – داد و از آنها خواست که به هر کدام امتیاز دهند. یک سالاد بدون در نظر گرفتن ارائه مونتاژ شد ، یکی به زیبایی مرتب شد و سومین آن پوشیده شد تا مانند یک نقاشی هنری باشد. اکثر سالاد سوم را انتخاب کردند.

این ارائه همچنین یک مفهوم جالب IT است – کل تجربه چگونگی استفاده آسان از فناوری ، ارزشی که کاربر درک می کند (به عنوان مثال صرفه جویی در وقت یا کسب بینش های مهم) ، نحوه حفظ راه حل. ارائه دهندگان فناوری اطلاعات باید دائماً مشتری را در اولویت قرار دهند ، از لحظه ای که اولین بار با شرکت درگیر می شوند ، تا نحوه پیاده سازی راه حل ها ، فعالیت های روزمره ، ارتقا and و استقرار سرویس های جدید و همچنین نگهداری مداوم خدمات موجود.

همانطور که این چهار نکته نشان می دهد ، هم آشپزی و هم فناوری اطلاعات می توانند و باید منبع لذت باشند ، نه سو ind هاضمه.

نوش جان!

شارون ماندل معاون ارشد رئیس و مدیر ارشد اطلاعات در است شبکه های ارس

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir