[ad_1]

شرکت ها تمایل دارند که ابر را با توجه به “چه” به جای “چرا” نگاه کنند. در اینجا سه ​​سوال مهم برای پرسیدن وجود دارد.

اعتبار: christianchan از طریق Adobe Stock

اعتبار: christianchan از طریق Adobe Stock

تدوین استراتژی ابر با این س beginsال آغاز می شود: چرا؟ فرض کردن ، مانند رفتن به ابر ، آسان است. اما فرضیه ها شما را از خطر امنیت سایبری یا مشکلات سازگاری نجات نمی دهند.

در عوض ، یک گام به عقب برگردید و یک نگاه کلی به تجارت داشته باشید تا معاملات با مدلهای ابری ترکیبی را درک کنید ، بفهمید به چه کسی خدمت می کنید یا می توانید در آینده خدمت کنید و تعادل انعطاف پذیری ، مقیاس پذیری و امنیتی که با نیاز شما همراه است. آیا به تجارت ابری خود نیاز دارید؟ چرا؟ سالات زیر را بپرسید:

1. موفقیت به چه شکل است؟

مهمترین چیز این است که درک کنید یک استراتژی ابر موثر برای کسب و کار شما به چه معناست. معیارهای موفقیت شما چیست؟

امکانات ، دارایی ، امنیت و توسعه دهندگان به چشم انداز موفقیت کمک می کنند. برای امکانات ، ملاحظات هزینه می تواند موفقیت را تعیین کند. برای امور مالی ، شناسایی درآمد به عنوان هزینه عملیاتی یا به عنوان هزینه سرمایه ممکن است بلیط باشد. برای امنیت یا انطباق ، مقررات محلی ممکن است مهمترین باشد. و برای توسعه دهندگان ، یک استراتژی ابر موفق می تواند به معنای استفاده از یک ابر خاص یا ترکیبی از ابرها باشد که امکان مقیاس پذیری و اتوماسیون را فراهم می کند. برای تجارت ، مهمترین معیار موفقیت ممکن است توانایی چرخش در صورت لزوم و انطباق با تغییر تقاضا باشد.

از خود بپرسید موفقیت چگونه به نظر می رسد و مطمئن شوید که برای رسیدن به آن ابر ترکیبی مناسب انتخاب کرده اید. برای تشریح معیارهای موفقیت ، یک جلسه کارکردی تنظیم کنید. مزایا و معایب را برای درک معاملات بین استراتژی های ابر ذکر کنید.

2. مشتریان شما به چه چیزهایی نیاز دارند؟

تعریف استراتژی ابر موثر به معنای شناختن کاربران و نیازهای آنها است. باید بدانید که کجا هستند ، چگونه به داده ها دسترسی دارند و امنیت اطلاعات آنها تا چه حد است. به عنوان مثال ، اگر کاربران شما در سطح جهان توزیع شده باشند ، ممکن است ابر با هزینه کمتری تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

صنایع مختلف نیز به استراتژی های مختلف ابری نیاز دارند. اگر در مراقبت های بهداشتی هستید ، احتمالاً به داده های بیمارستان یا مطب محل کار دسترسی دارید. در اینجا برای کنترل مرزها و داشتن سطح امنیتی اضافی – به ویژه برای اهداف انطباق – مفید است.

امنیت می تواند پیچیده باشد و نیاز به مصالحه دارد. از خود بپرسید: داده ها در کجا می توانند زندگی کنند؟ داده ها در کجا باید زندگی کنند؟ از نظر انطباق و مقررات ، داده های حساس مانند اطلاعات شخصی باید در یک محیط کنترل شده ذخیره شوند. سپس این س comesال پیش می آید: چگونه برنامه ها به داده ها دسترسی و انتقال می یابند؟ آیا داده ها تا رسیدن به مقصد رمزگذاری شده اند؟

در مرحله بعد ، نحوه مدیریت کنترل دسترسی داده و جزئیات کنترل دسترسی مورد نیاز را در نظر بگیرید. گاهی اوقات کنترل دسترسی به معنای تنظیم اطلاعات کاربری برای یک برنامه به اشتراک گذاری پایگاه داده است. اما مدیریت دسترسی به داده ها با توجه به نوع برنامه و نیاز عاقلانه است. به عنوان یک توسعه دهنده ، باید معاملات بین مسدود کردن دسترسی و خطر احتمالی یک بازیگر مخرب را که از آن دسترسی تقلید می کند ، در نظر بگیرید. درک مشتریان و نیازهای امنیتی آنها واقعاً در اینجا مهم است.

اطلاعات مربوط به مکان مشتریان خود را جمع آوری کرده و برای درک نیازهای امنیتی مشتریان خود تحقیق کنید.

3. به چه توانایی های فناوری نیاز دارید؟

ابرها دارای قابلیت های مختلف و مراکز داده نیز هستند. شناسایی فرصت های فناوری مورد نیاز ذینفعان کسب و کار شما برای یک استراتژی ابر موفق بسیار مهم است. توسعه دهندگان اغلب بسیاری از نیازهای زیرساختی را مدیریت می کنند. اگر آنها برنامه هایی را بسازند که به سخت افزار اختصاصی بستگی داشته باشند ، حرکت به فضای ابری معنایی ندارد. از طرف دیگر ، توسعه دهندگان که برنامه های ابری را می نویسند می توانند یک ابر خاص یا ترکیبی از ابرها را هدف قرار دهند تا بهترین عملکرد ، ویژگی یا تجربه کاربری بهتر را بدست آورند. بهترین استراتژی ابر برای سازمان شما نیاز به اولویت بندی ویژگی ها و قابلیت استفاده دارد.

فرصت های فناوری را در اولویت قرار دهید. هنگام ارزیابی گزینه های مختلف ، باید ویژگی ها ، عملکرد ، مقیاس پذیری ، ثبات ، سهولت استفاده ، خدمات به مشتری ، هزینه های راه اندازی و هزینه های کلی را متعادل کنید.

با چرا شروع کنید و زیرک باشید

مهمترین سوالی که می توانید هنگام تنظیم استراتژی ابری برای تجارت خود از خود بپرسید این است – چرا؟ چرا ابر؟ چرا به درد ما خواهد خورد؟ چرا برای مدل کسب و کار ما منطقی است؟ با شروع این پرسش و پرسیدن این سه س criticalال مهم تضمین می کنید که استراتژی ابری شما نیازهای مشتریان شما را برآورده می کند ، توسعه دهندگان شما فناوری لازم برای نوآوری را دارند و شما نیز به موفقیت متعهد هستید.

اما آماده باشید تا زیرک باشید. قبل از اینکه مدت طولانی در آن قفل شوید ، آنچه برای شما مفید است را بیابید ، آن را امتحان کنید و مطمئن شوید که نیاز شما را برآورده می کند. با یک ذهن باز و چشم انداز موفقیت ، شما اطلاعات لازم برای انتخاب استراتژی را خواهید داشت که ابرهای مناسب را با اهداف کسب و کار شما همسو می کند.

اریک تیل مدیر تجربه توسعه دهنده در Cisco DevNet است ، که بر ایجاد و پشتیبانی از جامعه ای متشکل از بیش از 650،000 توسعه دهنده و مهندس پرشور متمرکز است. قبل از پیوستن به تیم DevNet سیسکو ، اریک سالها به عنوان مهندس سیستم و معمار راه حل های مشتری و همچنین به عنوان یک استراتژی قابل برنامه ریزی پیشرو در منطقه Enterprise West ، از مشتریان سیسکو پشتیبانی کرد. اریک دارای دو CCIE در مرکز امنیت و داده ، DevNet Professional است و از سال 2020 عضوی از DevNet 500 و DevNet Class است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir