[ad_1]

مدیر عامل AWS در مورد ابر ، تغییر چشم انداز فناوری اطلاعات شرکت ها و نیاز به جنون و بی امان بودن برای کشف کشف مجدد صحبت می کند.

در سخنرانی اصلی خود برای راه اندازی کنفرانس مجازی AWS این ماه: مخترع ، اندی جسی ، در مورد تغییرات محسوسی که AWS در فضای IT شرکت ها دیده است و تصمیماتی که ممکن است سازمان ها برای تحول موفق بخواهند ، بحث کرد. وی با ذکر 46 میلیارد دلار درآمد از AWS ، گفت که این شرکت همچنان به رشد سریع خود ادامه می دهد. ایاسی گفت: “این رشد تا حد زیادی به دلیل رشد رایانش ابری در فضای فناوری زیرساخت است.”

به گفته وی ، علیرغم چنین دستاوردهایی ، AWS بخشی از بخش جهانی IT گسترده تر است ، جایی که هزینه های ابری تنها 4٪ از کل بازار IT است. جاسی گفت كه AWS معتقد است كه بیشتر محاسبات طی 10 تا 20 سال آینده به ابر منتقل می شود. وی گفت: “این بدان معناست که رشد زیادی در پیش رو داریم.”

این رشد می تواند بر اساس اقدامات سازمان هایی باشد كه در سال 2020 ضروری بوده اند. جسی گفت ، شروع همه گیری ، بسیاری از شركت ها را مجبور به تلاش برای پس انداز كرده است ، كه شامل بازنگری در برنامه های آنها است. وی گفت ، بسیاری از مشاغل از بحث در مورد مهاجرت به ساختن برنامه های واقعی تبدیل شده اند. جسی گفت: “وقتی به تاریخچه ابر نگاه می کنید ، معلوم می شود که بیماری همه گیر تا چند سال دیگر سرعت پذیرش ابر را تسریع کرده است.”

اندی جاسی ، مدیر عامل ، AWS تصویر: با احترام از AWS

اندی جسی ، مدیر عامل ، AWS

تصویر: با احترام از AWS

وی گفت ، چنین تغییراتی در تفکر ممکن است نیاز کلی به بازاندیشی و بقا را نشان دهد. جسی گفت ، با نگاهی به 500 شرکت Fortune در سال 1970 ، فقط 83 سازمان از این رتبه ها باقی مانده اند. از بین شرکت های ذکر شده در سال 2000 ، فقط نیمی از آنها در لیست باقی مانده اند. وی گفت: “ایجاد مشاغلی که سالها به طول انجامد واقعاً دشوار است.” “برای انجام این کار ، شما باید خود را دوباره کشف کنید. شما اغلب مجبورید چندین بار خود را دوباره کشف کنید. “

جسی گفت ، هر چقدر که این شرکت بزرگ باشد ، بخشی از کشف مجدد عضله سازی در سازمان برای افزایش سرعت تغییر است. وی گفت ، تعدادی از رهبران در مشاغل وجود دارند كه به دلیل ماهیت فرهنگ و اندازه عظیم خود ، استعفا داده اند كه به آرامی پیش می روند. “سرعت از پیش تعیین نشده است. جسی گفت سرعت یک انتخاب است. “شما باید فرهنگی ایجاد کنید که فوری باشد و بخواهد آزمایش کند. نمی توانید سوئیچ را فشار دهید و ناگهان سرعت را بگیرید. “

به گفته وی ، ممکن است این تمایل وجود داشته باشد که شرکت ها فقط در یک زمان ناامیدانه که ممکن است در آستانه سقوط قرار بگیرند ، به دنبال کشف مجدد آن باشند. جسی گفت ، انتظار برای چنین لحظه ای برای مطالعه تغییر می تواند به معنای احمقانه بودن نتایج باشد. وی گفت: “شما می خواهید وقتی سالم هستید دوباره کشف کنید.” “شما می خواهید به طور مداوم دوباره کشف کنید.”

جسی گفت: کشف مجدد موفقیت آمیز می تواند ناشی از فرهنگ کشف مجدد سازمان باشد. این امر همچنین می تواند از طریق دانستن اینکه چه فناوری در دسترس است ، حاصل شود. وی با اشاره به اقداماتی که شرکتهایی مانند Airbnb ، Peloton و Stripe در توسعه بخشهای بازار مربوطه خود انجام دادند ، اظهار داشت: رهبری برای اختراع و کشف مجدد ضروری است. جسی گفت: “مقدار زیادی اختراع برای بازنگری در این فضاها سرمایه گذاری شده است.” “اگر شما می خواهید رهبری باشید که دوباره کشف می کند ، باید جنون ، بی رحم و پیگیر باشید تا به حقیقت برسید.”

وی گفت که این شامل دانستن اینکه رقبا به بازار چه می روند. جاسی گفت ، همچنین دانستن ارتباط مشتریان با محصول بسیار حیاتی است. وی گفت ، دانستن اینکه چه عواملی م worksثر است و چه عواملی ، می تواند موانع داخلی ایجاد کند ، اگر افرادی هستند که اطلاعات را پنهان نگه می دارند. “شما همیشه افراد زیادی در این شرکت خواهید داشت که سعی می کنند این داده ها را از شما پنهان کنند.” وی گفت که انگیزه آنها برای حفظ خود است ، یا ممکن است معتقد باشند که محدود کردن اطلاعات یک حرکت مفید است.

جسی گفت ، جسارت لازم است تا سازمان مجبور شود با وجود چنین بی میلی ، سازمان را تغییر دهد. وی خاطرنشان کرد که Netflix به عنوان نمونه ای از حرکت بازار ، کرایه های DVD خود را به نفع سرویس پخش جریانی خود در حال کالیبراسیون است. به گفته وی ، آمازون در اواخر دهه 1990 از تجارت خرده فروشی خود به سمت عرضه محصولات به فروشندگان شخص ثالث به همان روش EBay و Half.com روی آورد. وی با اذعان به اینكه نمی توان جلوی برخی از نیروهای بازار را گرفت ، گفت: “ما این كار را كردیم زیرا می دانیم كه نمی توانید با نیروی جاذبه مبارزه كنید.” “خیلی بهتر است که آدم خوری را پیشنهاد دهید تا اینکه کسی این کار را با شما انجام دهد.”

جسی گفت ، بدیهی است که استعداد می تواند عامل مهمی در چگونگی و زمان درک تحولات توسط سازمان ها باشد ، با خون جدیدی که اغلب منجر به تلاش برای ایجاد اختراع و کشف مجدد می شود. این ممکن است به دلیل عدم تمایل دارندگان شرکت در تخریب سیستم ها و فرایندهای ساخته شده و سپس آموزش کار با فناوری ها و منابع جدید باشد. وی پیشنهاد كرد كه تفكر جدید را تشویق كنید تا تحریكی را برآورده سازد كه نیازهای ملموسی را برآورده سازد و می تواند به رشد سازمان كمك كند. جسی گفت: “شما می خواهید سازندگان و استعدادهای گرسنه برای اختراع داشته باشند.”

برای دریافت مطالب بیشتر درباره تغییر شکل ابر ، این داستان ها را دنبال کنید:

مطالعه: مهاجرت ابرها شتاب بیشتری می گیرد

آیا برای تبدیل شدن به ابر به هوش مداوم نیاز است؟

استراتژی های ابر دیگر فقط مربوط به تحول دیجیتال نیستند

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری را آغاز کرد ، و به جامعه راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس به عنوان یک فریلنسر برای سایتهایی مانند. .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir