انسان سازی هوش مصنوعی: چگونه فاصله اعتماد سلامت را برطرف کنیم


برای ارتقا trust اعتماد به هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی ، محصولات و خدمات هوش مصنوعی باید از درک کاملی از نیازهای مصرف کنندگان و بیماران حاصل شود و مشارکت مصرف کننده و بیمار را ارتقا بخشد.

تصویر: zapp2photo – stock.adobe.com

گردش مالی پزشکان در ایالات متحده به دلیل فرسودگی شغلی و عوامل مرتبط با آن ، طبق برآوردهای محافظه کارانه ، برای سیستم بهداشتی ایالات متحده حدود 4.6 میلیارد دلار در سال هزینه دارد ، بر اساس مطالعه Annals of Internal Medicine برای سال 2019. نتایج نشان دهنده روند شناخته شده ای است که در آن تعداد زیادی از پزشکان به اسنادی خرد می شوند ، که همراه بودن با بیماران زمان بر است.

فقط پنج ماه پس از انتشار این مطالعه ، هاروارد بیزینس ریویو با انتشار “ابتکار عمل هوش مصنوعی در اتاق آزمون می تواند فرسودگی شغلی پزشکان را کاهش دهد” ، با بررسی تعدادی از ابتکارات هوش مصنوعی که می توانند وظایف اداری ارائه دهندگان را ساده کنند ، در نتیجه فرسودگی شغلی را کاهش می دهد.

با این حال ، موانع اعتماد به راه حل های هوش مصنوعی تا سال 2020 برجسته است. نتایج یک مطالعه توسط KPMG International ، که اشاره کرد که فقط 35٪ از رهبران از اعتماد به نفس بالایی در تجزیه و تحلیل داده های هدایت شده توسط هوش مصنوعی در خود دارند سازمان های خود این عدم اعتماد ، حتی در تصمیمات خود مبتنی بر هوش مصنوعی ، تفاوت قابل توجه اعتماد بین تصمیم گیرندگان و فناوری را در عصر دیجیتال کنونی تأکید می کند.

شکی نیست که بسیاری از صنایع توسط هوش مصنوعی متحول شده اند و همین فناوری برای ساده سازی اکوسیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده آغاز شده است. اما چگونه می توانیم پروژه های هوش مصنوعی را در بهداشت و درمان شروع کنیم که واقعاً بر روی نیازهای بیماران و مصرف کنندگان متمرکز شده است؟

ما باید هنگام ایجاد راه حل های مجهز به هوش مصنوعی ، ارتباط برقرار کنیم و کاربر – در مورد مراقبت های بهداشتی ، ارائه دهنده یا پرداخت کننده – را دور نزنیم. در واقع ، توسعه یک راه حل AI یک امر ضروری است شروع کنید با درک مشاهده از نیازهای انسان. مخلوط کردن قدرت هوش مصنوعی برای افزایش پذیرش بیمار و مصرف کننده ، مبتنی بر درک نیازهای بیمار و مصرف کننده ، به ایجاد اعتماد بین راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی و سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده کمک می کند.

برای ارتقا trust اعتماد ، باید رفتار مصرف کننده و بیمار را تجزیه و تحلیل کنیم

هوش مصنوعی می تواند به بسیاری از فرایندهای بهداشتی پرداخت کننده و ارائه دهنده صرفه جویی در سرعت و هزینه اضافه کند. به عنوان مثال ، ممکن است در طول دوره های ثبت نام برای تعیین احتمال واجد شرایط بودن دو برابر اعضای برای مزایای Medicare و Medicaid و تمایل اعضا برای شرکت در روند ثبت نام موثر باشد.

با درک عمیق نیازهای این اعضا ، کمپین های پرورشی بسیار مناسب با استفاده از محتوای آگاهانه از نظر رفتاری می توانند این اعضا را فعال کرده و منجر به سریعتر و دقیق تر شدن فرآیند های درخواست شوند.

با تجزیه و تحلیل اینکه چگونه هوش مصنوعی می تواند انقلابی در کارهای طولانی و سنگین اداری ایجاد کند ، می توان میلیاردها معامله بهداشتی را با سرعت صاعقه برای هزینه های کمتری پردازش کرد.

هوش مصنوعی در جایی رشد می کند که فرهنگ نوآوری وجود داشته باشد

پذیرش هوش مصنوعی تغییر شغل نیست ، بلکه تغییر فرآیندهای موجود است که برای پرداخت کننده ، تأمین کننده یا بیمار دست و پا گیر ، کند و گران است. این در مورد توانمندسازی مصرف کننده و سازمان اوست. یک کار ساده و معمول را انجام می دهد که تمایل دارد روی صفحه اپراتور اشتباه شود تا آنها بتوانند تصمیمات واقعی ارائه شده توسط راه حل را بگیرند. در اینجا چگونگی کمک به هوش مصنوعی به افراد در درک هنر ممکن وجود دارد.

البته یک م organizationalلفه سازمانی وجود دارد که فرهنگی است. ارتقا AI هوش مصنوعی برای سازمانهایی که متعهد به نوآوری هستند به خوبی کار می کند. اینها شرکتهایی هستند که می توانند اهمیت برهم زدن برخی از فرایندهای خود را قبل از اینکه نیروهای خارجی آنها را مختل کنند ، درک کنند.

وقتی سازمانی فرهنگ نوآوری و تحول داشته باشد ، به احتمال زیاد پروژه هوش مصنوعی در داخل پشتیبانی و پشتیبانی می شود و نتایج مثبتی را برای مشتریان به ارمغان می آورد. مثالهای زیادی از راه حلهای بسیار موثر هوش مصنوعی وجود دارد که پذیرش یا جذب را در نظر نمی گیرند. بیش از حد بسیاری از این پروژه ها بازدهی را که توجیه کننده سرمایه باشد ، به دست نیاوردند.

همه می توانند با پدیده همکاری شناختی ، عمل استفاده از رهنمودهای خاص رفتاری در سطح کاربر ، ارتباط برقرار کنند. به هر حال ، چه کسی طول کشید تا هر کس از توصیه های اولین سیستم موقعیت یابی جهانی تقویت شده با هوش مصنوعی (GPS) خود اطمینان حاصل کند ، زمانی که این سیستم مسیرهای دیگری را غیر از مسیرهایی که به طور معمول و عادی سالها دنبال می کردیم ، آغاز کرد؟ تا زمانی که مردم به راهکارها و کارایی هایی که هوش مصنوعی بهبود می بخشد اعتماد دارند ، ما باید معادل تجاری “بازنگری مسیر” را پیش بینی (و تخفیف دهیم).

نکته اصلی این است که بدانید از کجا شروع کنید. خیلی اوقات ، وقتی صحبت از قدرت عظیم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین می شود ، به سراغ راه حل ها می رویم و گاهی کاربر را با این سرعت نادیده می گیریم. نیازهای مصرف کننده باید در درجه اول قرار گیرد. شما باید عواقب آنها و بیماران یا اعضای آنها را درک کنید. شما باید بر روی عادات رفتاری که می خواهید از بین ببرید ، ایجاد یا بازیابی کنید تمرکز کنید.

قول هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی بهبود مشارکت بیمار و مصرف کننده از طریق درک واقعی از نیازهای آنها است. این همان چیزی است که نتایج سریعتر و م createsثرتری ایجاد می کند. و از این طریق اعتماد به راه حل های AI را در مراقبت های بهداشتی جلب می کنیم.

کیت رابرتز معاون رئیس جمهور ، شرکت خدمات ، در Change Healthcare است ، جایی که او در کشف ، توسعه و اجرای نوآوری های مبتنی بر هوش مصنوعی در مشارکت مصرف کننده منجر می شود. پیش از پیوستن به Change Healthcare ، کیت نقش اجرایی و مشاوره ای را در بهداشت ، تحلیل و اقتصاد رفتاری بر عهده داشت. وی معاون مشاوره استراتژی نامزدی در RedBrick Health بوده است ، و پیش از این معاون رئیس راه حل های نامزدی در UnitedHealth Group بوده است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>