اوکتا یک طرح رشد برای سرویس دهی به شرکت را ترسیم می کند


بحث و گفتگو با NY Enterprise Tech Meetup پرده استارتاپی را که در حال تبدیل شدن به یک شرکت عمومی با بازیکنان بزرگتر است ، بازمی گرداند.

در اولین جلسه مجازی در سال 2021 در New York Enterprise Tech Meetup ، تاد مک کینون ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Okta ، در مورد سفر شرکت خود صحبت کرد ، که از اولین مشتری آن تا آموختن نحوه خدمت به فضای شرکت گسترش یافته است. Okta یک ارائه دهنده معتبر مدیریت هویت است که با بیش از 9400 مشتری مانند JetBlue ، Slack Technologies و T-Mobile کار می کند.

تصویر: ساسون بوگداریان - stock.Adobe.com

تصویر: ساسون بوگداریان – stock.Adobe.com

مک کینون این هفته در یک گفتگوی آنلاین در کنار آتش با جسیکا لین ، بنیانگذار و شریک عمومی شرکت سرمایه گذاری خطرناک Work-Bench ، که میزبان این نشست است ، صحبت کرد. لین مک کینون را به عنوان یک بنیانگذار از نظر فنی توصیف کرد که از Salesforce آمده بود ، جایی که وی قبل از تأسیس Okta در سمت معاون ارشد مهندسی فعالیت می کرد. او از او پرسید که چگونه توپ را برای جذب مشتری به Octa بدست آورده است ، حتی اگر او تجربه محدودی در فروش شرکت ها دارد.

مک کینون گفت: “این یک طرح عمدی برای راه اندازی شرکتی بود که در آن این تجربه نه تنها در توانایی ایجاد محصول بلکه در فروش 10 مشتری برتر نیز به من یک مزیت می دهد.” وی گفت ، جذب این مشتریان اولیه ، مبلغی سالم از بشارت را می طلبد.

“شما سعی دارید مشتریان را متقاعد کنید که کاری کاملا متفاوت ، کاملاً رادیکال انجام دهند.” مک کینون گفت ، این عنصر جدید برای استارتاپ هایی که می خواهند به فضا سرویس دهند ، مورد نیاز است ، در غیر این صورت شرکت ها به اپراتورهایی مانند IBM یا Oracle روی خواهند آورد.

تمرکز Okta بر روی امنیت ابری ، همراه با تخصص فناوری ، تا حدودی اعتبار را ارائه می دهد ، اما این شرکت با شروع معامله فقط 400 دلار ، هنوز کار خود را آغاز کرده است.

حرکت سریع به بازار با اولین مشتری از تجسم فعلی Octa به عنوان یک ارائه دهنده مدیریت هویت ، به این معنی بود که محصول هنوز بسیار تازه و خام است. مک کینون به شوخی گفت: “او به سختی توانست.”

او گفت که تنها شش ماه پس از دور دانه های Octa بود و این محصول بازخوردی درباره محصول آن دریافت کرد. مک کینون گفت: “سخت ترین چیز در روزهای ابتدایی این است … شما باید به آن اعتقاد داشته باشید ، حتی اگر این کار را نکنید.”

لین خاطرنشان كرد كه اوكتا مشتریان كوچك و متوسطی را هدایت می كند ، اما با دردی كه شركت می خواهد به آنها تحمیل شود ، به مشاغل بزرگتر پایبند است. مک کینون گفت که اوکتا در آن زمان از اندازه کوچک خود استفاده می کرد تا به شرکت های بزرگ نشان دهد که اساساً “دیوارهای آنها را می شکند” تا نیازهای مشتری را برآورده کند.

تاد مک کینون ، اکتا

تاد مک کینون ، اکتا

وی گفت که اثبات این روش موثرتر از تلاش برای تقلید از رقبای بسیار بزرگتر است. مک كینون گفت: “این مورد در میان خریداران این شركت ها زیاد است.”

مک کینون در پاسخ به سوالی درباره تلاش برای همکاری با شرکتهای مالی محدود که تمایلی به گفتگو در مورد امنیت با فروشندگان جدید ندارند ، گفت که اوکتا در ابتدا به عنوان بازیگر بهره وری کارمندان و نه امنیت دیده می شود. وی گفت: “تا حدی ، دلیل این امر این است که من فکر می کنم ما از گفتگوی امنیتی ترسیده بودیم.” ، این امر می تواند مشتری را در مورد امنیت ابر دچار تردید کند.

مک کینون گفت ، و نیاز بازار به خدمات احراز هویت بهتر ، با همه گیر بودن ابر تغییر کرده است. وی گفت: “در جایی كه امروز هستیم ، احتمالاً 65٪ از معاملات ما توسط رئیس ارشد امنیتی اداره می شود.”

مک کینون پیشنهاد کرد که شرکت های در مراحل اولیه که می خواهند با مشتریان شرکتی ارتباط برقرار کنند ، از تجربه شخصی که در داخل دارند برای کسب اعتماد استفاده کنند.

او گفت كه Octa مشتری شركت را تحت فشار قرار داده و به آستانه 50 تا 100 مشتری رسید. مک کینون گفت ، این شرکت چندین پروژه سفارشی را برای چندین مشتری ساخته است ، از جمله اتصال به سیستم های محلی ، اما چنین سفارشاتی مورد توجه Octa نبوده است. هنوز مدتی طول کشید تا شرکت جایگاه خود را پیدا کند و چشم انداز خود را به دیگران بفروشد. وی گفت: “من یکسری معاملات را به خاطر می آورم که به دلیل نداشتن نقشه راه از آنها دور شدیم.”

مک کینون گفت با نگاه به گذشته ، ممکن است زمان بیشتری صرف شود تا چشم انداز Okta و نقشه راه برای مشتریان خود مشخص شود ، اما این شرکت در حال حاضر تمرکز مشخصی دارد. وی گفت: “ما واقعاً به این پیام در سیستم عامل تبدیل شده ایم ، این بدان معناست كه ما تنها چیزی برای هویت هر كسی كه استفاده می كنید خواهیم بود.”

برای اطلاعات بیشتر ، این داستان ها را دنبال کنید:

چرا Hewlett Packard Enterprise از Okta برای GreenLake بهره گرفت

آنچه شرکت های مالی در استراتژی های میزبانی ابری می خواهند

ارائه دهندگان یک ورودی با ورود AWS به بازار می لرزند

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری خود را آغاز کرد و به انجمن راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس به عنوان فریلنسر برای چنین سایت هایی فعالیت کرد. مانند. .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>