[ad_1]

در اینجا آنچه را که هر CIO برای ایجاد یک استراتژی ابر موثر لازم است ، می داند.

اعتبار: HappyAprilBoy از طریق Adobe Stock

اعتبار: HappyAprilBoy از طریق Adobe Stock

از آنجا که CIO ها برای ایجاد استراتژی های ابری خود تلاش می کنند ، باید اطمینان حاصل کنند که فضای ابری بهینه را برای رشد ایجاد می کنند. این امر مستلزم در نظر گرفتن مسئولیتهای ابری در کل بسته C و همچنین اجرای ابتکارات توسعه مهارت است. طبق یک نظرسنجی PwC در تجارت ابری ، 57٪ از مدیران گزارش می دهند که در کل بسته C با افراد دیگر کار می کنند تا یک استراتژی ابر برای کل شرکت ایجاد کنند. این نشان می دهد که ابر باید در اولویت سازمان باشد و تمام سطوح تجاری را پوشش دهد تا ارزش کامل را ببیند.

در وهله اول ، با وجود این عوامل ، CIO ها می توانند از تمام مزایایی که ابر ارائه می دهد نهایت استفاده را ببرند و وقتی پس از یک بیماری همه گیر وارد چشم انداز شویم ، بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری را شاهد خواهیم بود.

فضای ابری ایده آل برای بلند مدت

در شرایطی که پایداری و انعطاف پذیری عالی است ، تجارت در خط مقدم تغییرات قرار دارد ، زیرا همه چیز را از بازگشت به برنامه های کاری تا یافتن راه های جدید برای لذت بخشیدن به مشتریان و برآورده ساختن انتظارات همیشه تغییر می دهد. از نظر هر الزام تجاری ، تردیدی وجود ندارد که ماهیت فراگیر فناوری ابر به یک فاکتور مهم موفقیت تبدیل خواهد شد و CIO که با یک بسته متعهد C متعهد کار می کند می تواند تأثیر بسزایی در سازمان داشته باشد.

استراتژی های ابر موثر با همسویی با استراتژی های اصلی کسب و کار ، از جمله تأثیر بر توانایی هایی که متمایز یا ایجاد یک مزیت رقابتی هستند ، آغاز می شوند. از آنجا ، سازمان ها باید شناسایی کنند که چه تعداد (و کدام نوع) خدمات ابری برای آن سازمان خاص و آن اهداف بهتر کار می کنند.

PwC دریافت که 71٪ از CIO ها می گویند كه شركتهای آنها از بیش از یك سرویس دهنده خدمات ابری استفاده می كنند و دو سوم آنها از روش ابری عمومی / خصوصی استفاده می كنند – انعطاف پذیری بیشتری را به كارمندان اعم از كار از راه دور یا تنظیمات ترکیبی ارائه می دهد.

با این حال ، هنوز یک رویکرد جداگانه برای مدیریت برنامه های ابری وجود دارد. دو سوم CIO ها می گویند که آنها تمرکز خود را بر روی به روزرسانی و بازنویسی برنامه های خود برای استفاده از ابر می گذارند ، در حالی که تعداد کمتری در حال توسعه برنامه های جدید مورد استفاده در Cloud هستند.

در نهایت ، CIO ها باید در نظر بگیرند که چه چیزی برای سازمان آنها در طولانی مدت بهتر خواهد بود تا رشد در برنامه های ابری خود را رشد دهند.

ابر فقط محدوده CIO نیست

Cloud به عنوان یک مسئولیت مشترک در میان مجموعه های C ظهور کرده است ، روندی که شایسته است مورد توجه قرار گیرد زیرا زمینه را برای سطح بالاتری از پاسخگویی در تجارت و همچنین عنصر لازم برای تغییر نحوه فعالیت سازمان فراهم می کند. به طور خاص ، از هر 4 مدیر 3 نفر مسئولیت خود را در مورد تصمیم گیری یا مالکیت در تمام جنبه های تحول ابری شرکت خود ابراز داشتند ، تقریباً 60٪ آنها با یکدیگر برای ایجاد استراتژی ابر شرکت در سراسر شرکت همکاری می کنند.

حتی رهبرانی که شاید کمی از وضوح کمتری برخوردار باشند ، در این میز جای دارند. به عنوان مثال نقشی را که مالیات می تواند در تعریف و شکل دادن استدلال کلی تجارت برای سرمایه گذاری های ابری ایفا کند ، در نظر بگیرید. در بسیاری از شرایط ، با توجه به میزان نوآوری که فناوری ابری در اختیار سازمان قرار می دهد ، با تأمین مالی سازمان برای سفرهای ابری خود ، این سازمان می تواند توانایی بررسی اعتبارات مالیاتی تحقیق و توسعه را داشته باشد.

مدیران در مورد چگونگی اندازه گیری ارزش ابر توسط سازمانشان اختلاف نظر دارند ، تقریباً 50٪ از پاسخ دهندگان در نظرسنجی PwC نشان می دهند که آنها هنوز به مزایای سفر در ابر پی نبرده اند. این مسئولیت مشترک بین مجموعه C می تواند در مدیریت این مقدار ایجاد شود ، که هرچه پرونده تجارت به استراتژی تجاری سازمان نزدیکتر باشد بسیار آسان تر است. CIO ها ، در نقش اصلی خود به عنوان مجری ابر ، همچنین می توانند در سراسر بسته C برای رفع هرگونه موانع پذیرش به کار خود ادامه دهند.

استعدادهای محدود فناوری ، عدم ادغام ابر با سیستم های موجود یا چالش های مدیریتی محدود ، استراتژی های ابری باید از روش های مشخصی برای غلبه بر این موانع درک شده تشکیل شده باشد. برای انجام این کار ، CIO ها ابتدا باید با کل بسته C خود ارتباط برقرار کنند تا زمینه های بهبود را شناسایی کنند که به تجارت ابری کمک می کند تا اهداف مختلف را تحقق بخشد.

پرداختن به تقسیم استعدادهای دیجیتال

یکی از موانع برجسته در قبال پذیرش که مدیران فناوری اطلاعات به طور سنتی با آن دست و پنجه نرم می کنند ، تفاوت در مهارت های فنی است. اگرچه یکی از مزایای کسب ابر حذف برخی از زمینه های تجربه است ، اما همچنین نیاز به مهارت های جدید منحصر به فن آوری خاص را ایجاد می کند.

PwC دریافت که 75٪ از مدیران گفتند: کمبود استعداد فنی مانعی برای افزایش بازگشت سرمایه در ابر است و فقط 36٪ گفتند که تجربه ابر مورد نیاز داخلی را دارند. در این موارد ، ممکن است لازم باشد فرصتهای مختلف آموزشی را به دقت بررسی کنید.

با این حال ، ایده بهبود مهارت ها فقط به خود فن آوری اساسی نمی رسد. از آنجا که ابر فرصتهای شرکتی جدیدی را به طور اساسی معرفی می کند ، این قابلیت ها باید اغلب از طریق توسعه حرفه ای ایجاد شوند. این به معنای در نظر گرفتن مدلهای عملیاتی جدید و تفکر در مورد بهبود مستمر ، مشتری مداری و نوآوری است که همه اینها توسط کاربران نهایی مجاز است.

جنی کوهلر به عنوان ابر و PwC رهبر دیجیتال ، مسئول ترکیب ابر و قابلیت های دیجیتال برای ایجاد تحول در تجارت ، فعالیت می کند. پیش از آن ، وی معاون مشاور PwC در ایالات متحده ، رئیس محصولات و خدمات صنعتی و مشاور مشاور در زمینه انرژی و تاسیسات بود.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir