[ad_1]

اینگونه است که تیم مهندسی فرمول 1 مرسدس از تخصص فنی برای معکوس کردن دستگاه تنفس مهندسی CPAP در پاسخ به COVID-19 استفاده می کند.

تصویر: Pixabay

تصویر: Pixabay

اطلاعات جریان داده در زمان واقعی تقریباً همه جنبه های مسابقات فرمول یک را هدایت می کند و مهارت های اصلی صنعت F1 را از طراحی سریع و نمونه سازی اولیه گرفته تا آزمایش و مونتاژ ماهرانه به اطلاع می رساند.

F1 مهلت مقرر را دوست دارد – شما در طول مسابقه آماده هستید یا مسابقه را می بازید. همانطور که ویروس کرونا در اوایل مارس سال 2020 به دست گرفت ، وقت آن بود که نشان دهیم – فراخوانی برای جامعه F1 برای استفاده از دانش و دانش خود و همکاری با دولت انگلیس برای حمایت از تولید دستگاه تنفس در تلاشی به نام Project Pitlane.

ما با لغو جایزه بزرگ استرالیا وقت تلف نکردیم. به عنوان بخشی از ابتکار عمل ، تیم مرسدس AMG High Performance Powertrains با همکاری دانشگاه کالج لندن برای بازسازی دستگاه تنفس مداوم فشار هوای مثبت (CPAP) برای بیماران مبتلا به COVID-19 – اخذ تأییدیه تنظیم مقررات ، بهبود مدل موجود 10 هزار دستگاه تولید و تولید می کند دستگاههای CPAP برای خدمات بهداشت ملی در کمترین زمان ممکن است.

در اینجا چهار بینش در این سفر از اواسط مارس تا اواسط آوریل آورده شده است – برای ایجاد چیز متفاوت ، با استفاده از مهارت ها و زیرساخت های موجود و ایجاد همکاری فوری بین تیم های داخل و خارج از سازمان.

برای زمان “رفتن” مسابقه دهید. اگر هرگز آزمایشی برای توانایی ما در انجام سریع کاری که قبلاً هرگز انجام نشده بود وجود داشت ، این همان بود. به طور معمول ، مرسدس-AMG HPP موتورها و پیشرانه هایی را برای خودروهای جاده ای هیبریدی فرمول 1 ، فرمول E و عملکرد بالا طراحی و تولید می کند. برای اینکه بتوانید به سرعت 10 هزار دستگاه CPAP تولید کنید ، کل مرکز فناوری مجدداً مستقر شده است. ماشین آلات مورد استفاده برای ساخت قطعات موتورهای F1 برای ساخت دستگاه CPAP دوباره برنامه ریزی شده اند.

حدود 24 م componentsلفه در دستگاه تنفس وجود دارد که ما ساخته ایم ، در حالی که بیش از 25000 در یک موتور کامل که در یک اتومبیل فرمول 1 مسابقه می دهد وجود دارد. اما ما برای تضمین هر قسمت از فرآیند ISO 9،001 دقیقاً مشابهی استفاده کردیم.

برای تکمیل طراحی ، تولید و آزمایش اولین نمونه اولیه ، تیم پروژه کمتر از 100 ساعت از اولین بحث های این کانسپت طول کشید. در مجموع ، از جلسه اولیه تنها چهار هفته طول کشید تا تولید 10 هزار دستگاه NHS در مرکز فناوری مرسدس-AMG HPP در بریکسورث ، انگلستان. این شاهدی بر کار گروهی و فروتنی است که هر روز تمرین می کنیم.

تفکر مهندسان. پیام اصلی کالج دانشگاه ، مهندسی مجدد یک دستگاه موجود بود تا بتوانیم به جای “هوشمند” بودن ، سریع و سریع پزشکی را بگیریم.

فرمول 1 از نظر راه حل و مقیاس زمانی دارای یک فرهنگ مهندسی استثنایی است ، بنابراین مسابقه با تیم UCL عالی بود. با ارزیابی نیاز بر اساس تجربه ایتالیا ، جایی که آنها در حال حاضر برای بیماران مبتلا به COVID استفاده می شود ، تیم نتیجه گرفت که باید هزار واحد در روز ساخته شود تا واقعاً بر شرایط بیمارستان انگلستان تأثیر بگذارد.

همانطور که اغلب مهندسان کنجکاو انجام می دهند ، تیم به سادگی با جستجوی گوگل شروع به یافتن یک کتابچه راهنمای خدمات و سپس دستگاهی برای خرید در eBay ، با استفاده از سی تی اسکن برای دیدن جزئیات و ابعاد داخلی کرد. رییس عامل رئیس جمهور ، ریچارد استیونز و تیمش برای هدایت رویکرد ما ، همه جنبه های تجارت را ارزیابی کردند. بدنه اصلی و چندین قسمت دیگر در کارخانه ما در Brixworth ساخته شده است. بقیه از تامین کنندگان تخصصی است.

روبات ها دستگاه ها را از منطقه مونتاژ به منطقه آزمایش و از آنجا به منطقه حمل و نقل منتقل کردند. در مجموع ده مهندس از مرحله طراحی تا مرحله توسعه و آزمایش روی آن کار کرده اند. وقتی زمان تولید و نصب فرا رسید ، حدود 200 نفر از سراسر تجارت داشتیم که به صورت شبانه روزی در سه شیفت کار می کردند.

روابط همه چیز است. ما افتخار می کردیم که بخشی از یک اکوسیستم مستقر در مشارکت ها هستیم که شامل مهندسین ، مراقبت های بهداشتی و صنایع است و آماده است تا در صورت لزوم بسیج شود. تیم HPP مرسدس و مهندسان و پزشکان کالج دانشگاه به طور شبانه روزی در مرکز مهندسی UCL کار می کنند. یک شرکت کوچک علوم زندگی به نام Oxford Optronix نیز به آن پیوسته و از امکانات خود برای توسعه و توسعه چندین هزار سیستم نظارت بر تخت برای دستگاه CPAP ما بازسازی کرده است. در مسابقات F1 ، بهترین راننده در بهترین ماشین برنده است. و “بهترین ماشین” به معنای بهترین فناوری است. بهترین درایورها تنها در صورت دسترسی سریع و کارآمد به داده های قابل اطمینان ارائه می شوند. شرکای فناوری ما مانند Pure Storage ، Crowdstrike و Tibco بخش مهمی از شبکه خود ما بودند که در آن سهیم بودیم. به عنوان مثال ، کار با ذخیره سازی خالص در سمت داده ، یک مزیت عملکرد مطلق است. همه چیز در مورد سرعت داده ها و روش صحیح دسترسی به اطلاعات مربوط به ماست ، چه در مسیر یا در کارخانه.

با بارگیری ابزارها ، پیش پرداخت کنید. علاوه بر تلاش گسترده تولید ، این طرح همچنین اطلاعات طراحی و تولید را برای بارگیری رایگان در دسترس قرار داد. تاکنون نزدیک به 2000 سازمان از 105 کشور جهان این کار را انجام داده اند. بسته دارای مجوز نه تنها شامل طراحی ها است ، بلکه مواد ، ابزار و کیت مورد استفاده در فرآیند نمونه سازی سریع و همچنین زمان ساخت هر قسمت را نشان می دهد. ایده این بود که ارائه مشخصات طراحی و ساخت در فضای باز به شرکت های سراسر دنیا امکان می دهد این دستگاه ها را با سرعت و مقیاس برای حفظ پاسخ COVID-19 تولید کنند.

با نگاهی به تلاش های خود ، ذهنیت رقابتی ما به ما کمک کرده است تا خود را برای این چالش آماده کنیم ، اما برای همیشه از وسعت و سرعت این همکاری فروتن خواهیم بود.

بن هاجکینسون رئیس مهندسی مکانیک در پیشرانه های با بازده بالا مرسدس-AMG است. وی از سال 2001 در این شرکت بوده و در سمت های مختلف مهندسی و توسعه فعالیت می کند. پیش از آن ، بن از دانشگاه کالج لندن در رشته مهندسی مکانیک مدرک کارشناسی ارشد گرفت.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir