بازنگری سازمان IT در جهان پس از COVID


انجام ابتکاراتی برای طراحی مجدد سازمان ، کاهش هزینه های عملیاتی و خودکارسازی فرایندها برای اطمینان از موفقیت در الگوی جدید تجارت ضروری است.

تصویر: RobbinLee – stock.adobe.com

در حالی که شرکت ها همچنان بر روی چالش های ناشی از همه گیری COVID-19 تمرکز می کنند ، ما شاهد تعدادی از تحولات بازار و سازگاری های تجاری هستیم که بر آینده سازمان فناوری اطلاعات تأثیر می گذارد. ما انگیزه جدیدی را برای تحکیم سبد نیروی کار IT برای تحریک هم افزایی هزینه ها دیده ایم. شرکت ها به دنبال استفاده سریع از هوش مصنوعی و ابزارهای اتوماسیون برای تسریع در سرعت تحویل و امکان نوآوری هستند. واضح است که سازمانهای IT برای موفقیت در این الگوی جدید باید سریع حرکت کنند.

شرکت های صنایع مختلف در حال حاضر از طریق سه پیشرفت اصلی مدل های عملیاتی پاسخ می دهند:

  1. افزایش دیجیتالی شدن روابط مشتری – تغییر عادات و محدودیت های مشتری در مورد تعاملات رو در رو ، نیاز به رقمی سازی روابط مشتری برای مشاغل B2C و B2B را تسریع کرده است. آئودی خرده فروشان با ارزش بالا را با استفاده از VR برای نمایشگاه مجازی پیش می برد ، هم نیازهای املاک و مستغلات و هم تعامل رو در رو را کاهش می دهد ، در حالی که آمازون گو تجربه پرداخت ابتکاری را برای فروشگاه های خرده فروشی ارائه می دهد.
  2. افزایش پایداری در عملیات اصلی کسب و کار آنها – شرکت ها با انجام سرمایه گذاری های فن آوری استراتژیک در زمینه های کلیدی مانند زنجیره تأمین و مدیریت موجودی ، نیاز به ایجاد انعطاف پذیری و انعطاف پذیری بیشتر در عملیات اصلی خود را تشخیص می دهند.
  3. فعال کردن روش های جدید کار – شرکت ها به سرعت شیوه های جدیدی مانند استفاده از محیط کار از راه دور و ابزارهای همکاری مجازی را معرفی کردند. داروخانه ها از سیستم عامل های مجازی برای ارائه مشاوره از راه دور و پر کردن نسخه آنلاین استفاده می کنند. بسیاری از شرکت ها همچنین گام های بزرگی را برای تغییر فوری برنامه های فوری خود برای کار از راه دور برداشته اند – مانند موکول کردن نیازهای شخصی شخصی به گوگل به پاییز 2021.

در اینجا چند استراتژی برای مقابله با این پیشرفت ها و تبدیل از بقا به موفقیت آورده شده است ، جایی که سازمان های فناوری اطلاعات باید اقدامات فوری و تهاجمی را برای سازگاری با یک محیط تجاری سریعتر و تجاری انجام دهند. ما اقدامات کوتاه مدت مربوط به سازمان فناوری اطلاعات را در این ابعاد توصیه می کنیم:

طراحی سازمانی. تخصیص پایه عملیات در حال انجام می تواند به تعیین چگونگی تغییر مسیر منابع کم استفاده شده یا بازسازی تیم ها برای پشتیبانی از مناطق پرتنش و ابتکارات استراتژیک تازه اولویت بندی شده کمک کند. ابزارهای برجسته “تجزیه و تحلیل” (تجزیه و تحلیل سازمانی) مانند OrgVue و Nakisa فن آوری ها و تجزیه و تحلیل های لازم را فراهم می کنند ، از جمله دامنه معیار کنترل و محاسبه اختلاف درجه بین کارکنان و مدیران مستقیم آنها.

هزینه های مربوط به عملیات IT. بررسی روابط با تأمین کنندگان اصلی برای اطمینان از ادامه کار و ایجاد تعدیلات کوتاه مدت در صورت لزوم ، اولین قدم برای رسیدگی به هزینه های کار IT است. متغیرهایی که هنگام بررسی گزینه های تلفیق تأمین کننده در نظر گرفته می شوند ، شامل هزینه ها ، سطح خدمات و سطح دسترسی جهانی هستند. ضمناً با در نظر گرفتن استراتژی کلی شرکت ، ارزش برآورد هزینه های پروژه بالقوه تسریع یا کندی تداوم تجارت در نتیجه اثرات COVID-19 است.

راه اندازی داخلی فرآیند. یک تنظیم داخلی مهم برای فرآیند ، تعریف جدید از بهترین روشها و ترکیب روشهای عملیاتی و آموزشی برای ادامه کار از راه دور است. البته ممکن است برخی از کارمندان مرکز داده نیاز به ثابت ماندن داشته باشند و برنامه های دقیق احتیاطی باید سلامت و ایمنی آنها را تضمین کنند.

با پیروی از این مراحل کوتاه مدت ، رهبری می تواند به سمت برنامه ریزی بلند مدت پیش رود. هنگامی که تجارت و جامعه شروع به بهبود می کنند ، رهبری باید در نظر داشته باشد که چگونه از ارزش پایدار اطمینان حاصل کند و در عین حال آماده برای وقفه ها باشد.

طراحی سازمانی ما توصیه می کنیم تمرکز مجدد سازمان فناوری اطلاعات بر توسعه قابلیت ها ، مهاجرت به تیم های محصول و سیستم عامل را به عنوان گام اولیه در جهت بهبود طراحی سازمانی در طولانی مدت ، تعریف کنید. توسعه بسترهای مشترکی که می توانند در کل کسب و کار مورد استفاده قرار گیرند ، سرعت تحویل فناوری اطلاعات و استفاده از طراحی تجاری محور را افزایش می دهد. بخش فناوری اطلاعات بیش از فناوری و متمرکز بر محصولات و سیستم عامل ها ، توانایی ایجاد ارزش افزوده را دارد. هر دو استعداد داخلی و خارجی باید کالیبره شوند ، شروع می شود به شناسایی مجموعه مهارت های مورد نیاز برای ارائه راه حل هایی برای برآورده کردن تنظیمات مشتری مانند تجربه تلفن همراه (به عنوان مثال توسعه iOS ، ابر و غیره). .n.) ، اکوسیستم دستگاه (به عنوان مثال IoT) و سفارشی سازی (به عنوان مثال تجزیه و تحلیل تحویل داده شده توسط AI / ML). این به شما کمک می کند از طریق کانال های مختلف تجربه یکپارچه و سفارشی سازی مشتری را تضمین کنید.

در مورد نیروی کار خارجی ، آن دسته از شرکت هایی که هنوز این کار را انجام نداده اند باید به یک مدل رابطه مبتنی بر نتایج (OBR) با قراردادهای نتیجه گرا (برخلاف معاملات سنتی معین و معین) بروند. برای از بین بردن انعطاف پذیری و تغییر به مسئولیت ریسک دارندگان ارائه دهنده فناوری اطلاعات. ما همچنین توصیه می کنیم که ، براساس تقاضای روش های قراردادی ، بخشی مشروط از نیروی کار برای کمک به بهینه سازی هزینه ها توسعه یابد.

هنگام بررسی هزینه های کار IT در طولانی مدت ، استفاده از حالت های مدرن عملیاتی که نتایج کیفی را به روشی بهینه شده از طریق هزینه هایی از قبیل اتخاذ یا گسترش زیرساخت های ابری و همکاری با ارائه دهندگان ارائه می دهند ، بسیار مهم است. برای افزایش اتوماسیون به منظور ساده سازی عملیات کارگری.

قرار دادن این فناوری به عنوان یک سرمایه گذاری استراتژیک و به ترتیب طراحی مجدد تعاملات و فرآیندها ، به هدایت درک فناوری اطلاعات به یک شریک تجاری استراتژیک کمک می کند. همچنین ایجاد روش های جدید کار برای بهبود محیط کار از راه دور ، با سناریوهای مکرر آزمایش زیرساخت برای اطمینان از انعطاف پذیری عملیات در هنگام قطع ، بسیار مهم است.

انجام ابتکاراتی برای طراحی مجدد سازمان ، کاهش هزینه های عملیاتی و خودکارسازی فرایندها برای اطمینان از موفقیت در الگوی جدید تجاری که پس از همه گیر جهانی COVID-19 به وجود خواهد آمد ، ضروری است.

نویسندگان می خواهند از Telli Davakos ، مدیر ، تشکر کنند. اورلاندو باریرو ، دانشیار ؛ و Mauricio Gandara ، Associate ، AT Kearney ، و Alan Soltani ، رئیس جمهور و مالک شرکت استاندارد و آزمایش مهندسی ، به دلیل کمک های بسیار ارزشمندشان در این مقاله.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>