[ad_1]

تجزیه و تحلیل دیگر یک گزینه نیست و عملکرد جداگانه ای در شرکت نیست. اگر نیاز به اندازه گیری باشد ، در افزایش بازگشت سرمایه برنامه ها خواهد بود.

اعتبار: Looker_Studio از طریق Adobe Stock

اعتبار: Looker_Studio از طریق Adobe Stock

بسیاری از شرکت ها سعی می کنند از طریق ایجاد تجزیه و تحلیل ، ارزش تجاری یا بازده سرمایه گذاری را محاسبه کرده و آنها را از طریق ابتکار عمل هدایت کنند. در حالی که برخی تجزیه و تحلیل را چیزی جداگانه در سازمان می دانند ، اما من مطمئن نیستم که این بهترین روش برای تجزیه و تحلیل باشد.

من آن را به عنوان یک فرهنگ می بینم. تجزیه و تحلیل باید به عنوان بخشی از مدیریت شرکت در نظر گرفته شود و به حداکثر برسد. تجزیه و تحلیل کاربردی نیست که برای آن یک روش تجزیه و تحلیل جریان نقدی (به عنوان مثال ROI تجمعی ، ROI کاهش یافته ، ROI متوسط ​​، نرخ بازده داخلی ، ارزش خالص فعلی) داشته باشد.

از دیدگاه استفاده از داده ها ، تعریف تجزیه و تحلیل در نحوه شکل گیری آنها است. آنها با استفاده از اطلاعات پیچیده تر از گزارش ، شکل می گیرند. تجزیه و تحلیل توسط تعمیم از اطلاعات

برای مثال برخورد با تمایل مشتری به خرید ، نیاز به نگاهی عمیق به مشخصات هزینه آنها دارد – شاید با گذشت زمان ، جغرافیا و سایر ابعاد. این مستلزم نگاهی به افراد دارای جمعیت جمعیتی مشابه و نحوه پاسخ آنها است. نیاز به نگاهی به عملکرد آگهی دارد. و ممکن است به یک نگاه بازگشتی به همه اینها و موارد دیگر نیاز داشته باشید. این تجزیه و تحلیل همچنین باید با اقدامات تجاری مرتبط باشد. مشاغل باید در نتیجه تجزیه و تحلیل اقداماتی انجام دهند – به عنوان مثال ، برنامه های لمس مشتری یا حفظ مشتری.

محاسبات سرمایه گذاری

بازده سرمایه گذاری مربوط به جریان نقدینگی است. برای محاسبه بازده سرمایه گذاری ، باید سرمایه گذاری را انجام داده و به جریان نقدی برگردانید. قسمت بازگشت دشوار است و نیاز به مرزهای دقیق پیرامون وقایع اندازه گیری شده دارد. با این وجود ، به محض اینکه جریان نقدی (ورودی و خروجی) در طول زمان داشته باشید و همچنین هزینه های خود را برای پول انجام دهید ، یک گام نسبتاً روشن این است که آنها را در فرمول های اصلی برای اندازه گیری بازده سرمایه گذاری قرار دهید.

تجزیه و تحلیل باید به عنوان افزایش تجمعی خالص در بازده سرمایه در پروژه در نتیجه استفاده از تجزیه و تحلیل اندازه گیری شود.

نوآوری را متوقف نکنید ، حتی اگر بازدهی هم داشته اید. گاهی اوقات بازگشت سرمایه می تواند طولانی مدت باشد ، یا شما قادر خواهید بود از برخی موانع موقت بازگشت سرمایه در راه رسیدن به چیزی با پتانسیل ابتکاری و بلند مدت برای تغییر بازی عبور کنید. سازمانی که خواهان بازگشت سرمایه است محتاط است و کوته بینانه نیست. بنابراین ، آماده محاسبه بازده بالا برای سرمایه گذاری نیستید و گام های بعدی برای بهتر کردن بازگشت سرمایه یا استراتژیک بودن برنامه را فراموش نکنید.

تحلیل شرکت مانند Intel Inside است. آنها درون همه چیز هستند. برخی از آنها به صورت محلی برای کاربرد توسعه داده می شوند زیرا بسیار خاص هستند. برخی دیگر به جاذبه سازمانی که مرکزیت فراهم می کند ، نیاز دارند. صرف نظر از این ، با تجزیه و تحلیل همه چیز بهتر است.

ویلیام مک نایت به بسیاری از مشهورترین سازمانهای جهان مشاوره داده است. استراتژی های وی طرح مدیریت اطلاعات را برای شرکت های پیشرو در صنایع مختلف تشکیل می دهد. او نویسنده ای توانا و مدرس و مربی محبوب است. او ده ها معیار از پایگاه داده های پیشرو ، حوض داده ، جریان و یکپارچه سازی داده ها را انجام داده است. ویلیام یک تأثیرگذار جهانی در ذخیره سازی داده ها و مدیریت کارشناسی ارشد داده است و وی رهبری می کند گروه مشاوره مک کایت، که دو بار توسط Inc ذکر شده است. 5000. می توان در آن دسترسی پیدا کرد [email protected].

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir