برای انعطاف پذیری ، بهبودی یک استراتژی AI پس از همه گیری ایجاد کنید


همزمان با بهبود شرکت ها از بیماری همه گیر ، افزایش قابلیت های هوش مصنوعی سازمان می تواند منجر به انعطاف پذیری و سرعت لازم برای ادامه رقابت شود.

تصویر: iaremenko - stock.adobe.com

تصویر: iaremenko – stock.adobe.com

انتظارات از توانایی هوش مصنوعی برای هدایت مشاغل به سمت پایداری پس از یک بیماری همه گیر و دلیل کافی زیاد است. شرکت تحقیقاتی IDC پیش بینی کرده است که هزینه های هوش مصنوعی جهانی طی چهار سال آینده دو برابر خواهد شد و در سال 2024 به بیش از 110 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. تحقیقات Accenture همچنین نشان می دهد شرکت هایی که مقیاس هوش مصنوعی را با موفقیت مقیاس بندی می کنند ، تقریباً 3 برابر بازده هوش مصنوعی به دست می آورند و 30 ٪ حق بیمه برای شاخص های کلیدی ارزیابی مالی.

اگرچه سر و صدا در مورد این فناوری جدید نیست ، همه گیری COVID-19 تقابل بین کسانی که توانایی های هوش مصنوعی خود را برای اندازه گیری در شرکت حرفه ای کرده اند و کسانی که هنوز ارزش کامل سرمایه گذاری خود را در AI ندارند ، افزایش داده است. در تلاش برای بازیابی و دستیابی به رشد پایدار بعد از سال 2021 ، برای شرکت ها بسیار مهم است که با تبدیل آن به یک شرکت هوشمند که تجزیه و تحلیل را در هسته اصلی فعالیت خود دارد ، از پتانسیل متحول شده AI استفاده کنند.

مراحل بلوغ هوش مصنوعی

با ورود به دوره جدیدی از فناوری ، کار و زندگی ، فشارهای فزاینده ای بر رهبران فناوری اطلاعات برای مقیاس گذاری سریع هوش مصنوعی و تکنیک های آن – از جمله یادگیری ماشین ، پردازش زبان طبیعی ، بازنمایی دانش ، هوش محاسباتی و سایر موارد – وجود خواهد داشت تا بتواند سازمانی خودکار ، هوشمند و بصیرت محور. تحقیقات ما نشان می دهد که بیشتر مدیران C-suite (84٪) معتقدند که برای رسیدن به اهداف رشد خود نیاز به استفاده از هوش مصنوعی دارند ، اما اکثر آنها نمی دانند از کجا شروع کنند ، با 76٪ از مدیران گزارش می دهند که چگونه مقیاس بندی می کنند.

اگر هنوز در مراحل اولیه بلوغ هوش مصنوعی هستید ، تنها نیستید. طبق تجربه ما ، اکثر شرکت ها (80-85٪) هنوز در شواهد اولیه مراحل مفهومی هستند که منجر به موفقیت در مقیاس بندی درجه پایین و در نهایت بازگشت سرمایه کمتر می شود. این تلاش های کوچک که اغلب توسط فناوری اطلاعات هدایت می شوند ، معمولاً در داخل یک گروه یا تیم مخفی نگه داشته می شوند و هیچ ارتباطی با نتایج کسب و کار یا ضرورت استراتژیک ندارند.

به موازات این ، ما دیدیم که تعداد بسیار کمی از سازمان ها (<5٪) به پیشرفته ترین نقطه بهبود AI رسیده اند. این شرکت ها دارای یک ذهنیت پلت فرم دیجیتال هستند و با استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل های دموکراتیک در کل سازمان ، فرهنگ هوش مصنوعی ایجاد می کنند. مشاغلی که برای رشد صنعتی شده اند دائماً مدل هایی با چارچوب هوشمندانه مصنوعی مسئول برای پرورش نوآوری در محصولات و خدمات در نظر می گیرند. تحقیقات ما نشان می دهد که اجرای استراتژیک و در مقیاس وسیع هوش مصنوعی ، امکان ایجاد تمایز رقابتی را با نتایج مالی قابل توجهی بالاتر فراهم می کند.

کاربرد اصول در عمل

برای مقیاس گذاری موثر – مهم نیست که شرکت شما در حال حاضر در سفر هوش مصنوعی خود است – رهبران فناوری اطلاعات و تیم های آنها باید رویه هوش مصنوعی خود را با طبقه بندی هوش مصنوعی به عنوان تجارت با مجموعه ای از اصول و دستورالعمل ها حرفه ای کنند. در اینجا چهار استراتژی برای حفظ نوک ذهن خود هنگام پیشرفت در قابلیت های دیجیتالی سازمان وجود دارد:

  1. تیم های چند رشته ای پایدار ایجاد کنید دیدگاه ها ، مهارت ها و رویکردهای مختلفی که برای نوآوری و ارائه محصولات یا خدمات هوش مصنوعی با هم کار می کنند که می توانند چند منظوره باشند. هنگام انجام این کار ، مهم است که نقش های اساسی و مهارت های اساسی اعضای تیم و صاحبان محصولات تجاری را روشن کنید تا اطمینان حاصل شود که تیم ها وضوح آنچه را که قرار است روی میز بگذارند ، دارند.
  2. روشهای کار را تعیین کنید که تیم های چند رشته ای را قادر می سازد تا به طور موثر با هم کار کنند ، بهترین محصولات و خدمات را ارائه دهند و به طور قابل پیش بینی و مateثر نوآوری کنند. به عنوان مثال ، سازمان حقوقی Accenture با گروه اطلاعات جهانی کاربردی IT ما همکاری کرده است تا راه حلی برای چالش مدیریت و مرتب سازی هزاران اسناد قانونی که هر ماه منعقد می شود ، ایجاد کند. تیم API در کنار هم با تیم حقوقی برای اجرای مدلهای قابل پیش بینی ، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای ایجاد ابزارهای جستجوی قوی و خودآموز که به تیم حقوقی ما کمک می کند تا به راحتی جستجو و بازیابی دقیق اطلاعات را انجام دهند ، کار کرد. قبلاً به راحتی قابل دسترسی نبود. رابط کاربری و مهارت های تجربه به همان اندازه مهم بودند تا اطمینان حاصل شود که کاربران نهایی ما به راحتی می توانند از قدرت مدل های هوش مصنوعی استفاده کنند.
  3. آموزش برای جستجو و آموزش اعتماد سازی در فناوری هوش مصنوعی ، با صلاحیت ها و استانداردهای مشخص برای پزشکان. استفاده از امتیازات ارزیابی منظم در کل مشاغل کارمندان می تواند معیار مفیدی برای سنجش دانش و حفظ آموزش فنی آنها باشد. تجهیز همه کارمندان به درک و مثالهایی از م technologiesثرترین فناوریهای هوش مصنوعی کمک می کند منابع کمیاب به مناطق با بیشترین شانس موفقیت اولیه هدایت شوند. در صورت لزوم ، مشارکت با نهادهای تحقیقاتی و دانشگاهی می تواند یک استراتژی مفید برای بازآموزی کارکنان و تقویت خطوط استعدادهای درخشان باشد.
  4. دموکراتیک سازی هوش مصنوعی سواد برای توانمند سازی شما کامل نیروی کار برای دسترسی به تیم های تخصصی یا فن آوری هایی که آنها می توانند در این فضای به سرعت در حال پیشرفت استفاده کنند. ارائه اطلاعاتی برای هوش فکری که برای همه افراد سازمان شما قابل دسترسی است ، به شرکت شما به عنوان یک کل کمک می کند تا بازگشت سرمایه قوی تر و سریع تری داشته باشد. این ایده های جدید و همکاری بهتر در سراسر کسب و کار را تشویق می کند.

یک چالش بزرگ برای هر فناوری مقیاس گذاری سازمانی است و هوش مصنوعی نیز از این قاعده مستثنی نیست. تبدیل ایده به یک راه حل واقعی با مزایای محسوس ، اغلب به بازنگری کامل در نقش فناوری نیاز دارد. با رسمیت بخشیدن به استراتژی هوش مصنوعی شما ، رهبران فناوری اطلاعات آمادگی لازم را برای دستیابی به ارزش سازمان نسبت به هوش مصنوعی ، ایجاد محل کار انعطاف پذیرتر و متصل به یکدیگر و کسب مزیت رقابتی در رقابت مقیاس بندی خواهند داشت.

مارک دینون بخشی از تیم اطلاعاتی کاربردی سازمان فناوری اطلاعات جهانی Accenture است که استودیوی داخلی هوش مصنوعی و قابلیت های تحویل را مدیریت می کند. این تیم های جهانی وظیفه ایجاد و ارائه بینش جدید بر اساس داده ها را در Accenture ، با استفاده از تفکر طراحی ، تجزیه و تحلیل پیشرفته و یادگیری ماشین دارند.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>