[ad_1]

آیا می خواهید با شخصی صحبت کنید؟ تو تنها نیستی. مشکل اصلی چت بات زبان است.

اعتبار: WrightStudio از طریق Adobe Stock

اعتبار: WrightStudio از طریق Adobe Stock

مشاغل از چت بات ها در زمینه های بیشتری استفاده می کنند تا هزینه سناریوهای ارتباطی معمول مانند پشتیبانی مشتری ، میز راهنما و منابع انسانی را کاهش دهند. مزیت دیگر آزاد شدن زمان با ارزش برای حل مشکلات چالش برانگیزتر است.

از نظر خارجی ، شرکت ها تمایل دارند بگویند که با استخدام ربات ها خدمات بهتری در مشتری ارائه می دهند ، زیرا مشتریان می توانند سریعتر پاسخ س questionsالات را دریافت کنند ، گرچه مشتریان به آنها نیاز ندارند. یکی از بزرگترین ناامیدکننده ها برای کاربران چت بات این است که چت بات ها آنها را درک نمی کنند ، حتی اگر مشتری و چت بات به یک زبان ارتباط برقرار کنند. و موضوعی که به نظر می رسد برخی از سازمان ها از آن گم شده اند این است که ربات های چت آنها می توانند تجربه مشتری را کاهش دهند.

مراقب تله یک زبانه باشید

بسیاری از چت بات ها به انگلیسی صحبت می کنند ، زیرا محبوب ترین زبان در جهان است (با در نظر گرفتن سخنرانان محلی و غیر محلی). در واقع 160 گویش انگلیسی وجود دارد. به این اصطلاحات ، اصطلاحات اصطلاحات ، اصطلاحات مختلف و حتی تغییرات نسلی در زبان اضافه کنید و درک زبان پیچیده تر می شود. بدتر اینکه مردم همیشه منظورشان را نمی گویند ، این بدان معناست که chatbot باید در مقایسه با آنچه که کاربر گفته است ، درک کند که کاربر در چه وضعیتی قرار دارد.

“[C]کلاه و به طور گسترده تر “رابط کاربر مکالمه[s]موضوعات داغ هستند زیرا مدیران تلاش می کنند تجربه مشتری شخصی تری ایجاد کنند در حالی که تلاش می کنند هزینه ها را کاهش دهند ، [but] زبان همیشه یک مشکل بوده و خواهد بود. “ایلیا ریبچین ، یکی از شرکای شرکت مشاور مدیریت Elixirr ، گفت:” خبر خوب به لطف ML و حجم عظیمی از ربات های داده ای است که در حال جمع آوری است ، آنها همچنان بهبود می یابند. که آنها متناسب با داده های دریافتی بهبود می یابند. “

الیاس ریبچین ، اکسیر

الیاس ریبچین ، اکسیر

یک تصور غلط رایج این است که همه چت ربات ها باهوش هستند ، که چنین نیست. بعضی از آنها به صورت قطعی برنامه ریزی شده اند ، در حالی که دیگران از یادگیری ماشین استفاده می کنند. در حالت اول ، کسانی که ربات را ایجاد کرده اند تمایل دارند که به رونوشت ربات توجه زیادی داشته باشند تا بفهمند چه س missedالاتی را از دست داده اند و روش های مختلفی که بازدید کنندگان سایت از آنها سال می کنند. به این ترتیب ، آنها می توانند سوالات و پاسخ های بیشتری را برنامه ریزی کنند تا سعی کنند ربات را با گذشت زمان بهبود بخشند.

فریزر ویلسون ، مدیر بازاریابی جهانی در خدمات پاسخگویی زنده AnswerConnect ، گفت: “وقتی با ماركی تماس می گیرید ، می خواهید برنامه شما به سرعت و به طور مثر حل و فصل شود.” “هوش مصنوعی و بات چت ها باید اصطکاک را کاهش دهند. متأسفانه ، طبق تجربه خود ما ، اغلب اصطکاک بیشتری ایجاد می کنند.”

گاهی اوقات سازمان ها امیدوارند که با توجه به محبوبیت زبان ، یک ربات انگلیسی کافی باشد ، اما هرکسی که انگلیسی صحبت می کند نمی تواند آن را بنویسد ، و گاهی اوقات سخنرانان خارجی به توانایی خود در برقراری ارتباط خوب اعتماد ندارند ، بنابراین از این امر جلوگیری می کند. سپس به معنای واقعی کلمه میلیاردها نفر هستند که به هیچ وجه انگلیسی صحبت نمی کنند.

چرا یک چت بات چند زبانه می تواند بهتر باشد

شرکت های جهانی و بین المللی به سرعت متوجه می شوند که چت بات ها برای مفید بودن نیاز به پشتیبانی از چندین زبان دارند ، حتی اگر فقط در داخل استفاده شوند. بعضی از سازمان ها از API ترجمه مانند AWS یا Google استفاده می کنند ، در حالی که دیگران ربات گپ به انگلیسی ایجاد می کنند و آن را به شخصی منتقل می کنند که می تواند برنامه های تنظیم شده در ربات را به زبان دیگری ترجمه کند.

“برخی از مشتریان کم سن و سال ما از جنبه های استاتیک چت بات استفاده می کنند. شما فقط می توانید این قوانین را ایجاد کنید که می گوید این اولین مجموعه از منوهایی است که مشتری مشاهده خواهد کرد. اگر آنها روی این دکمه کلیک کنند ، به دنبال پشتیبانی می گردند. از آنها بخواهید چه چیزی آنها به دنبال هستند و سپس یک مقاله پشتیبانی پیدا می کنند که متناسب با آن متن باشد. ” بسیار استاتیک ، استراتژی صحیح چت بات و شامل برخی از پردازش های زبان طبیعی است. “

اگر آنها از پردازش زبان طبیعی (NLP) استفاده می کنند ، مانند زمانی که از Salesforce انیشتین استفاده می کنند یا بات ربات های Oracle را ایجاد می کنند ، باید اهداف را تعریف کنند. به این ترتیب ، چت بات می تواند قصد ورود زبان طبیعی مشتری را با مجموعه مقاصدی که در مکانیزم NLP تعریف شده مقایسه کند. طبق گفته اوراكل ، اهداف باید شامل یك یا دوازده روش برای اعلام قصد مشابه باشد (كه به آن بیانیه ها نیز گفته می شود) مانند “لغو سفارش من” یا “لغو تحویل”.

هدر کفاش ، زبان ورودی و خروجی

هدر کفاش ، زبان ورودی و خروجی

از آنجا که تعاملات کاربر با گپ بات حاوی اشتباهات املایی ، اختصارات ، اصطلاحات اصطلاحات خاص و اصطلاحات اصطلاحات مختلف است ، زبان ورودی و خروجی قبل از اقدام به ترجمه ، ابتدا محتوا را عادی می کند.

کفش کن گفت: “اگر محتوای اصلی اشتباه گرفته شود ، واقعاً نمی توانید موتور ترجمه را مقصر بدانید که ترجمه اشتباه و بی معنی را به شما داده است.” “اولین مرحله از رویکرد ما برای بومی سازی عادی سازی زبان انگلیسی است ، که به مکانیسم NLP اجازه می دهد تا این زبان طبیعی را در مجموعه مقاصد بهتر بکار برد و تعیین کند که کدام هدف برای آنچه ترجمه کرده ایم مناسب تر است. اگر اهداف به زبان انگلیسی باشد و چت اسپانیایی باشد ، ما اسپانیایی را عادی می کنیم و سپس اسپانیایی نرمال شده را ماشین ترجمه می کنیم تا بتوانیم ترجمه بهتری به انگلیسی داشته باشیم. “

نتیجه ترجمه یک ترجمه در زمان واقعی بین chatbot و مشتری یا مشتری و یک نماینده زنده است که به زبان های مختلف صحبت می کنند. در حال حاضر ، زبان ورودی / خروجی بیش از 100 زبان را پشتیبانی می کند.

البته ، چت بات ها فقط یک مورد از ترجمه در زمان واقعی هستند. یک شرکت بازی سازی که از زبان ورودی و خروجی برای پشتیبانی از مشتری استفاده می کند ، اکنون از همان فناوری استفاده می کند تا به بازیکنان امکان برقراری ارتباط زنده هنگام بازی با یکدیگر را بدهد. Shoemaker گفت ، از دیگر موارد استفاده می توان به یادگیری آنلاین و از راه دور و همچنین سكو های ملاقات آنلاین اشاره كرد ، اگرچه به وضوح موارد بیشتری از جمله واقعیت مجازی وجود دارد.

خط پایین

چت بات ها در حال پیشرفت هستند ، اما مشاغل عاقلانه هستند که از نظر کاهش هزینه به آنها نگاه کنند ، زیرا وقتی مشتری با چت بات ارتباط برقرار می کند ، با برند ارتباط برقرار می کند. از نظر مشتری ، چت ربات ها باید حل مسئله را تسریع کنند ، نه اینکه مانعی برای پیشرفت باشند.

یکی از راه های کاهش اصطکاک چت بات توجه به س basicال اساسی زبان است ، زیرا کیفیت و ارزش درک شده چت بات به آن بستگی دارد. اگرچه ایجاد یک ربات انگلیسی برای توده مردم ممکن است محلی منطقی برای شروع در هنگام انگلیسی زبان بودن اکثریت مخاطبان این شرکت باشد ، اما ممکن است بهترین راه حل طولانی مدت در فضای تجارت جهانی امروز نباشد.

مطالب مرتبط:

CIO های دولتی در حال گسترش چت بات ها در همه گیر هستند

وضعیت چت بات ها: نسخه همه گیر

5 Chatbot از موارد سرقت استفاده کنید

لیزا مورگان یک نویسنده مستقل است که داده های بزرگ و BI را برای InformationWeek پوشش می دهد. وی در مقالات ، گزارش ها و انواع دیگر مطالب در نشریات و سایت های مختلف شرکت کرده است ، از SD Times گرفته تا واحد هوشمند اکونومیست. مناطق مشترک پوشش شامل … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir