[ad_1]

تحول باید یک شیوه زندگی باشد ، نه یکبار مهاجرت فناوری اطلاعات. تیم های فناوری اطلاعات که به طور فعال درگیر فناوری های جدید هستند ، در آینده تجارت خود را ثابت خواهند کرد.

اعتبار: fergregory از طریق Adobe Stock

اعتبار: fergregory از طریق Adobe Stock

به نظر می رسد تحول دیجیتال در ذهن هر رهبر فناوری اطلاعات وجود دارد ، به طوری که شرکت های فناوری ادعا می کنند چوبی دارند که می تواند به طرز جادویی عملیات تجاری را متحول کند. هوش مصنوعی یا پیشرفته ، دستگاه های موبایل ، ابر ترکیبی ، API یا یادگیری ماشین؟ پرستو تجارت شما به صورت دیجیتالی تغییر شکل داده است!

با این حال ، این روش تغییر شکل دیجیتال ، نقطه خالی را از دست می دهد.

آماده سازی مشاغل برای آینده بیش از انتقال سوابق و اطلاعات از یک صفحه کاغذ به صفحه یا ابر است. این شامل اتخاذ فناوری برای انتقال فرایندهای تجاری (و تجارت) شما به سطح بعدی است. هدف از تحول دیجیتال باید رسیدن به مکانی باشد که تجارت از انتها به انتها متصل شود ، از کارمندان و ذینفعان گرفته تا شرکا ، تأمین کنندگان و مشتریان. یافتن راه هایی برای استفاده از فناوری در جنبه های مختلف کسب و کار باعث بهبود کارایی ، افزایش فروش و افزایش سود می شود.

رهبران فناوری اطلاعات چگونه می توانند این نوع تحول را درک کنند؟ از طریق یک رویکرد گام به گام ، نگه داشتن افراد در مرکز و تبدیل تحول دیجیتال به یک شیوه زندگی در شرکت.

تحول رویکرد در مراحل

شرکت ها باید کل پروژه تحول دیجیتال را به مراحل مختلف تقسیم کنند. مرحله اول امور مالی ، مرحله دوم مدیریت موجودی کالا و / یا تجارت الکترونیکی است و مرحله سوم تولید / توزیع است. در یک رویکرد گام به گام ، شرکت ها قطعات مستقلی را انتخاب می کنند و آنها را به صورت جداگانه زندگی می کنند ، که این امر احتمال موفقیت کل پروژه را تضمین می کند.

کنترل کنترل تکامل دیجیتال یک شرکت نیز به یک برنامه اقدام منظم نیاز دارد. رهبران تحول دیجیتال می توانند برای موفقیت در اجرا ، برنامه هشت مرحله ای را دنبال کنند:

  1. تیم و قهرمان اجرایی خود را جمع کنید
  2. نیازهای خود را مشخص کنید
  3. برنامه ای را تدوین کنید
  4. یک برنامه انتقال داده ایجاد کنید
  5. برنامه آزمایشی تهیه کنید
  6. یک برنامه آموزشی تدوین کنید
  7. طرح راه اندازی
  8. آموزش و پذیرش کاربران

جز human انسانی را بخاطر بسپارید

اگرچه فناوری تحول دیجیتال را تسهیل می کند ، اما برای موفقیت در تلاش برای تحول ، افراد ، فرایندها و همکاران نیز باید هماهنگ شوند. دو م keyلفه اصلی انسانی ، قهرمان اجرایی و خرید کارمندان هستند:

  • قهرمان اجراییقهرمانان اجرایی مسئولیت اجرای پروژه را با اشتیاق و هیجان از ابتدا تا انتها بر عهده دارند. موقعیت آنها در سازمان ، مهارت های رهبری و اشتیاق آنها به این پروژه تنها برخی از اقداماتی است كه تجارت باید مدافع خود را انتخاب كند. قهرمانان همزمان با مدیریت اجرایی همکاری می کنند تا کارمندان را به هیئت مدیره ترغیب کنند. بدون حمایت قهرمان و رهبری ، یک مدل جدید تجارت دیجیتال ممکن است هرگز روشنایی روز را نبیند.
  • خرید کارمندان – کارمندان بهتر از هر کس می دانند که مضرات روش کار قدیمی چیست – و آنها کسانی هستند که هر روز از مدل جدید تجارت دیجیتال استفاده می کنند. رهبران تحول دیجیتال باید ورودی کارمندان را قبل از خرید فناوری و در کل مراحل دیجیتالی سازی فراهم کنند. با انجام این کار ، آنها کارآیی های جدیدی را فرا خواهند گرفت و به همان اندازه مهم ، تعهد کارکنان را نسبت به سیستم جدید – و رضایت از آن – را افزایش می دهند.

سبک زندگی دیجیتالی را تبدیل کنید

برخی از تلاش های تحول دیجیتال به سادگی دپارتمان ها یا گردش کار خاص فرآیند کسب و کار را تغییر می دهند. سایر موارد به عنوان دیجیتالی شدن واقعی شرکت به کل واحد شرکت گسترش می یابند. اگرچه نسخه زنده مانند خط پایان به نظر می رسد ، اما تغییرات واقعاً وضعیت نهایی ندارند.

در این مدل ، فرآیندهای کسب و کار به طور مداوم مورد بازنگری و طراحی مجدد قرار می گیرند تا فرصت های جدید ذاتی استراتژی تحول دیجیتال در حال تکامل را به حداکثر برسانند. این هدف است.

تحول باید یک شیوه زندگی باشد ، نه یکبار مهاجرت فناوری اطلاعات. تیم های IT که ادغام های منظم برنامه را قبول می کنند ، در نهایت تجارت و عملکرد آن را اثبات می کنند.

بسیاری از شرکت ها عادت دارند که مانند غزال در میان شیرها کار کنند. وقتی تهدیدی ایجاد می شود ، غازها برای زنده ماندن مجبور نیستند سریعترین یا چالاک ترین باشند – آنها فقط نمی توانند آهسته ترین باشند. اما این رویکرد نمی تواند همگام با سرعت تجارت در عصر ارتباطات و دستگاه های تکثیر در همه جا باشد. امروزه ، تهدیدات مخرب – شیرها – بیش از یک یا دو مورد عقب مانده در صنعت ، تغذیه می کنند. به ویژه تهدیدهای سیری ناپذیر می تواند کل گله را در بر بگیرد.

رهبران فناوری اطلاعات برای پیشی گرفتن از شیرها ، باید تحول دیجیتال فعال و سازگار داشته باشند.

جان Roskil مدیرعامل Acumatica است. جان بیش از 25 سال تجربه در صنعت نرم افزار دارد. تحت رهبری او ، اکنون سریعترین شرکت ابر ابر در طول 7 سال است که در مسیر خود به یک رهبر جهانی تبدیل شده است. جان منجر به گسترش این شرکت به صنایع جدید شده است ، یک شبکه شریک با تخصص عمیق صنعت ایجاد کرده است و همیشه طرفدار موفقیت مشتری است ، و این نشان می دهد که لایحه حقوق مشتری Acumatica ، اولین نمونه از این نوع در صنعت است. قبل از پیوستن به Acumatica ، جان 20 سال را در مایکروسافت گذراند و در آنجا نقش رهبری را در تیم های Channel ، Operations و Product داشت.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir