تحول دیجیتال: چگونه رهبران می توانند برجسته شوند


در اینجا سه ​​کاری وجود دارد که رهبران تحول دیجیتال برای جلوتر از رقابت در سال 2021 و بعد از آن انجام می دهند.

تصویر: قطره جوهر - stock.adobe.com

تصویر: قطره جوهر – stock.adobe.com

برای اکثر سازمانها در سطح سازمانی ، سال 2020 یک تست استرس از انعطاف پذیری و انعطاف پذیری آنها بعد از وقفه بود. در واقع ، در گزارش اخیر خدمات هاروارد تجزیه و تحلیل خدمات تجزیه و تحلیل ، 53 درصد از مدیران گفت که بهبود تداوم و پایداری کسب و کار در حال حاضر هدف اصلی آنها در کسب و کار ، افزایش 33 قبل از COVID-19 است.

سازمانهایی که بهترین عملکرد را در میان خاموشی ها داشتند ، در تلاش برای تبدیل دیجیتال بودند که استراتژیهای ردیابی دوگانه (از بالا به پایین و پایین به بالا) را در پیش گرفتند. عامل تعیین کننده در اینجا؟ CIO هایی که می دانند چگونه بهترین راه را برای معرفی فن آوری های جدید که روندهای غیرمولد را ساده می کنند ، فراهم می کنند و کارمندان را برای تمرکز بر تصویر بزرگ آزاد می کنند و به نوآوری های پیشرفته و دموکراتیک تر اجازه می دهند.

بنابراین چگونه رهبران تحول دیجیتال می توانند برجسته شوند؟ در اینجا سه ​​کاری وجود دارد که رهبران تحول دیجیتال برای جلوتر از رقابت در سال 2021 و بعد از آن انجام می دهند:

1. ایجاد و توانمندسازی فرهنگی که آماده تغییر است.

برای رهبران در تحول دیجیتال مهم است که راه بروند ، نه فقط صحبت کنند. CIO ها باید به دنبال تعامل مستقیم با کارمندان خط مقدم و توانمند کردن آنها با فناوری باشند که امکان انعطاف پذیری عملیاتی یا توانایی خم شدن و سازگاری شرکت ها را در زمان واقعی فراهم می کند. رهبران فناوری اطلاعات نیاز به سرمایه گذاری در مهارت های کارمندان و ایجاد یک فضای باز و فراگیر دارند که در آن افراد احساس ارزش می کنند تا بتوانند پایداری و نوآوری واقعی طولانی مدت را در محل کار تقویت کنند.

مطالعه دیگری که توسط خدمات تجزیه و تحلیل بررسی کسب و کار هاروارد انجام شد ، نشان داد که یکی از بزرگترین موانع تحول دیجیتال موفق “فرهنگ سازمانی است که به راحتی با تغییر شرایط کسب و کار سازگار نیست” ، از محدودیت های بودجه و عقب مانده های عملیاتی پیشی می گیرد. هنگامی که ما به تحول دیجیتال فکر می کنیم ، CIO ها به طور منظم بر اطمینان از پذیرش شرکت متمرکز هستند ، اما این تنها بخشی از معما است. ابتکارات باید توسط کارمندان در تمام سطوح پذیرفته شود ، این امر می تواند زمانی محقق شود که CIO ها و CIO ها فرهنگ تقویت نوآوری را ارتقا دهند (و زندگی کنند) که امکان انعطاف پذیری ، بهبود مدیریت داده ها و گردش کار پویا را در گروه های کاری مختلف فراهم می کند. علاوه بر این ، پرورش فرهنگ سازمانی همدلانه و مشارکتی و در جایی که کارکنان احساس ارزش می کنند ، در تحول دیجیتالی طولانی مدت بسیار کمک خواهد کرد.

2. تفکر دیجیتالی را که اولویت را به خودکارسازی ، تجزیه و تحلیل داده ها و نیازهای مشتری در زمان واقعی می دهد ، اتخاذ کنید.

CIO های سازمانی با تأثیر COVID-19 بر اولویت های IT و هزینه های فنی خود دست و پنجه نرم می کنند. برای اولویت بندی آنچه مورد نیاز است ، باید تمرکز زیادی بر درک فناوری داشته باشیم که حرف اول را می زند. یک فرصت بزرگ برای ساده سازی کارهای تکراری و وقت گیر دپارتمان وجود دارد ، از بازاریابی تا فروش و خدمات به مشتری ، آزاد کردن زمان و کوتاه شدن چرخه بازخورد.

ابتکارات سنتی تحول دیجیتال با اتکا به فرایندهای دستی ، راه حل های صفحه گسترده و سیستم های قدیمی تجارت جریان قدیمی ، غالباً از اواخر کسب و کار در جایی که کارمندان گیر کرده اند چشم پوشی می کنند. سازمان ها باید بتوانند سریع ، در هر زمان وقوع ، از هرجایی از تجارت ، واکنش نشان دهند. در دسترس بودن ابزارهای دیجیتال که امکان اتوماسیون و فرآیندهای پیشرفته را فراهم می کنند ، نه تنها برای صرفه جویی در وقت و هزینه ، بلکه برای ارائه بینش و فرصت های واقعی برای تغییر سریع جهت سازگاری با نیازهای مشتری بسیار مهم است. ، کارمندان و وقفه عمومی.

3- از نوآوری در چرخه سریع برای دستیابی به سود سریع در تجارت و تلاش های تحول درازمدت در کل سازمان استفاده کنید.

کمبود استعداد برای توسعه دهندگان نرم افزار کاملاً مستند است و بخشهای IT بدون پشتیبانی مورد نیاز شدید آنها خرد می شوند. برای کمک به بخشهای فناوری اطلاعات ، CIO ها باید فناوری را مستقیماً در اختیار کارکنان قرار دهند که امکان نوآوری سریع ، بینش در زمان واقعی و بهبود مستمر را فراهم می کند. از این گذشته ، چه کسی در مقابله با مشکلاتی که سازمان شما با آن روبرو است بهتر از مشکلات روزمره زندگی و تنفس است؟

پس چگونه این کار را با خیال راحت انجام می دهید؟ برای CIO ها ، امنیت و مدیریت در درجه اول اهمیت هستند. نصب گاردریل به کاربران تجاری اجازه می دهد تا برای حل مشکلات خود آزادی عمل داشته باشند ، در حالی که به IT اجازه می دهد تا شب بهتر بخوابند ، بدانند که همه با خیال راحت عمل می کنند. حصارها همراه با ابزارهای دیجیتالی که به تعدادی از کاربران تجاری اجازه می دهد مشکلات خود را حل کنند ، از بار و تأخیر بخش IT که با آنها دست و پنجه نرم می کنند ، می کاهد ، در حالی که امکان نوآوری و تنظیم در زمان واقعی را فراهم می کند. پذیرش توسعه شهروندان به نفع کل سازمان است. این کار باری را که به طور منظم بر دوش بخش فناوری اطلاعات تحمیل می شود ، کاهش می دهد ، سود سرعتی را در کل سازمان فراهم می کند ، به طور کلی در هزینه و زمان صرفه جویی می کند و به کارمندان قدرت می دهد.

مشاغل سریعتر از آنچه فناوری بتواند از آنها پشتیبانی کند در حال تغییر هستند و با ادامه تغییر این شرایط ، سازمانها باید اولویت ها را تعیین کرده و شیوه کار متقابل خود را حفظ کنند. رویکرد دو طرفه تحول دیجیتال ، که در آن انعطاف پذیری عملیاتی و نوآوری در چرخه سریع دست به دست هم می دهد ، دیگر خوشایند نیست ، اما این یک موفقیت تجاری و اقتصادی در سال 2021 و بعد از آن است.

Deb Gildersleeve CIO است پایه سریعکه یک پلت فرم توسعه برنامه های تجاری فراهم می کند که به کسب و کارها کمک می کند تا انعطاف پذیری عملیاتی را بدست آورند ، با اتصال ایمن افراد ، اطلاعات و ایده ها در همه جا ، تجارت و رشد را رشد می دهند.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>