تصمیم گیری فنی: ظهور توسعه دهنده


توسعه دهندگان و فن آوران به طور فزاینده ای “جای میز” را بدست آورده و با شرکای خود در رابطه با سرمایه گذاری در فناوری شرکت ها روابط برقرار می کنند.

تصویر: monsitj – stock.adobe.com

یک بار مربی و مدیر کل افسانه ای NFL ، بیل پارسلز ، گفت: “اگر آنها می خواهند شام درست کنند ، حداقل باید به شما اجازه دهند برای برخی مواد غذایی خرید کنید.”

Parcels از کمبود ورودی بازیکنانی که نیو انگلیس میهن پرست ایجاد می کند ناامید است ، اگرچه وظیفه او این است که استعداد آنها را به عنوان یک تیم برنده شکل دهد.

بسته ها ممکن است در مورد فناوری سازمانی اطلاعات زیادی نداشته باشند یا ندانند ، اما ادعای آن از بیش از 20 سال پیش قطعاً می تواند در دنیای رقابتی فناوری اطلاعات امروز اعمال شود: نه تنها منطقی است ، بلکه مشاوره با به طور مستقیم مسئول توسعه ، مدیریت و اجرای فناوری برای شرکت و / یا مشتریان خود در تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری است. این ایده که مدیریت اجرایی باید تمام توان ارزیابی فناوری و خرید را داشته باشد ، نه تنها کوته بینانه است ، بلکه منسوخ شده و در نهایت نتیجه معکوس دارد.

اما این همیشه اتفاق نیفتاده است و رسیدن به اینجا به یک اتفاق نیاز دارد:

1. پذیرش تقریباً جهانی دیجیتالی شدن در شرکت. دیجیتال اکنون رابط اصلی است که بیشتر سازمانها – صرف نظر از اندازه و صنعت – برای تعامل با مشتریان از آن استفاده می کنند. تحقیقات اخیر IDC نشان می دهد که سرمایه گذاری مستقیم در تحول دیجیتال تا سال 2023 به 6.8 تریلیون دلار خواهد رسید. در طول این موج جزر و مدی دیجیتال سازی ، توسعه نرم افزار کارآمد و موثر برای مشاغل مهم شده است. همچنین تأثیر بسزایی در نحوه ارزیابی ، خرید و استفاده از محصولات و خدمات ، به ویژه برای افرادی که به تحول دیجیتالی خود سفر می کنند ، دارد.

2. جابجایی لرزه ای به ابر. سرعت شتابان بکارگیری ابر نیز روندهای کسب و کار را به میزان قابل توجهی تغییر داده است. راه حل های زیرساخت دیگر توسط مدیران یا بخش تدارکات براساس RFP یا روابط تجاری مدارس قدیمی که در زمین گلف یا شام های گران قیمت ایجاد شده است ، انتخاب نمی شوند. بلکه تصمیمات به طور فزاینده ای توسط متخصصانی هدایت می شوند که روزانه با فناوری زندگی می کنند و نفس می کشند. توسعه دهندگان ابر به درستی به نرم افزاری نیاز دارند که استفاده از آن بدون اصطکاک و کارآمد باشد.

یک نمونه Toast ، ارائه دهنده سیستم عامل های نرم افزار مدیریت رستوران است. اخیراً ، مهندس نرم افزار HR ، شانس کیرش اظهار داشت که قدرت خرید منحصراً توسط تیم اجرایی Toast برگزار نمی شود ، بلکه یک تلاش مشترک بین توصیه های تیم توسعه و الزامات تجاری است.

3. حاکمیت شرکتی به طور فزاینده ای با سرعت ، چابکی و تجربه آشنا می شود. بیشتر متخصصان فناوری اطلاعات که من صحبت می کنم می گویند بودجه آنها تغییر می کند. بسیاری از آنها در سال 2020 به دلیل COVID-19 پیکربندی شده اند. هنوز از CIO ها و رهبران مشاغل خواسته می شود که تجربه دیجیتالی بهتری را برای کارمندان یا مشتریان خود ارائه دهند ، فقط سریع تر ، بهتر و ارزان تر. وقتی بودجه ها ثابت می شوند ، سازمان ها به طور فزاینده ای برای آزمایش و استفاده از م softwareلفه های نرم افزاری به تیم های توسعه دهنده خود کمک می کنند تا به هر دو استاد ارشد خدمت کنند. آنها می فهمند که هرچه سریعتر یک شرکت نرم افزار منتشر کند ، بهتر می تواند به مشتریان خود خدمات ارائه دهد. هیچ کس بیش از فن آوران و توسعه دهندگان از سرعت و چابکی نمی داند.

4 سیلوهای سازمانی از بین رفته و همکاری ها در حال افزایش است. تیم های تجاری در همکاری چند منظوره بیشتر شرکت می کنند. به عنوان مثال فناوری اطلاعات و خریدهای عمومی. سالهاست که این دو عملکرد به ندرت با هم ارتباط برقرار می کنند ، اما امروز این پویایی به سرعت و به طور جامع در حال تغییر است. گزارش ProcureCon و Coupa 2019 نشان می دهد که اگرچه 83٪ از تیم های IT و تدارکات KPI مشترک ندارند ، اما به دلیل نیازهای پروژه های در حال انجام تحول دیجیتال ، آنها بهتر و بیشتر همکاری می کنند. این مطالعه همچنین نشان می دهد که روابط کاری نزدیکتر با جلسات استراتژیک منظم ، همکاری قبلی بین تدارکات عمومی و IT در طول پروژه های خرید فناوری و متخصصان با استعداد تر IT که در تیم های تدارکات عمومی کار می کنند ، تقویت می شود. سرانجام ، بیش از نیمی از پروژه های منبع فناوری اطلاعات به طور مشترک توسط تدارکات عمومی و فناوری اطلاعات پردازش می شوند ، گزارش گزارش می دهد.

5- تأثیر سازمانی که توسعه دهندگان دریافت می کنند قابل بحث نیست. توسعه دهندگان به طور فزاینده ای برای تصمیم گیری مهم در خرید از مشاوره مدیریت و مدیریت بازرگانی استفاده می کنند. این منطقی است ، زیرا آنها اغلب مبتکرانی هستند که نسخه های رایگان یا آزمایشی محصولات نرم افزاری را ارزیابی می کنند تا قابلیت های آنها را تعیین کنند و با مأموریت کلی تیم IT و سازمان گسترده تر همسو شوند. بررسی های اخیر در مورد روند خرید نرم افزار از Bessemer Venture Partners و Auth0 نشان داده است که 87٪ از سازمان ها به بررسی محصولات ارائه شده توسط توسعه دهندگان اهمیت می دهند یا ارزش آنها را ارزیابی می کنند. و 91٪ از توسعه دهندگان می گویند که مهم است که در طول فرآیند ارزیابی فناوری از آنها مشاوره گرفته شود. این داده ها تأیید می کند که بیشتر و بیشتر توسعه دهندگان و تکنسین ها در حال سرمایه گذاری در فن آوری های شرکتی هستند و با شرکای خود رابطه برقرار می کنند.

این یک فاز نیست. امروزه ، طبق گفته ایوانس دیتا ، تقریباً 27 میلیون توسعه دهنده در سراسر جهان وجود دارد که انتظار می رود تا سال 2030 45 میلیون نفر توسعه دهنده داشته باشند. بدیهی است که توسعه دهندگان در خط مقدم انقلاب صنعتی دیجیتال باقی خواهند ماند ، و راه حل های انتخاب نرم افزار را پشتیبانی می کنند که از عملکردها از بازاریابی و فروش تا امنیت و عملیات ، زنجیره تامین ، توسعه محصول و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

من به عنوان یک تکنسین مدتها اعتقاد داشتم که نرم افزار منجر به ارزش تجاری می شود و توسعه دهندگان از مهمترین خریدارانی هستند که باید در چرخه فروش مراقب آنها باشند. اکنون آنها در مراحل ارزیابی و بررسی حتی بیشتر نمایان شده اند و این همچنان به نفع مدیریت اجرایی ، تیم های فنی و سازمان هایی است که خدمت می کنند.

Shiven ‘Shiv’ Ramji به عنوان مدیر ارشد محصولات ، هدایت چشم انداز ، نوآوری ، طراحی و استراتژی محصول Auth0 را بر عهده دارد و بیش از 15 سال تجربه در مدیریت محصولات B2B و B2C ، مهندسی ، عملیات و توسعه تجارت را به ارمغان می آورد. قبل از پیوستن به Auth0 ، شیو به عنوان محصول SVP در DigitalOcean فعالیت می کند ، جایی که او استراتژی ، قیمت گذاری و مشارکت محصولات DigitalOcean را مدیریت می کند. علاوه بر این، شیو در مارک های جهانی از جمله آمازون ، NBCUniversal Inc سمت های رهبری داشته است. و شرکت نیلسن. در اوقات فراغت ، او از بیرون از منزل ، پیاده روی و دوچرخه سواری به محله های مختلف شهر نیویورک لذت می برد.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>