[ad_1]

نتایج یک مطالعه Accenture به خطر از دست دادن مزایای استراتژیک اشاره دارد اگر سازمانها صرفاً بر صرفه جویی در هزینه های ابری تمرکز کنند.

اعتبار: Gorodenkoff از طریق Adobe Stock

اعتبار: Gorodenkoff از طریق Adobe Stock

استفاده بیشتر از ابر همچنان پیچیده است. مهاجرت به ابر ممکن است ارزشمند باشد ، اما بر اساس یک مطالعه اخیر Accenture ، گزینه جایگزین – اگر چنین سرمایه گذاری انجام نشود – می تواند مشاغل را در بین همتایان خود به سختی بالا بکشد.

بحث درباره اینکه آیا و چند سازمان باید داده های خود را منتقل کرده و عملیات در ابر را برای ماندن در محل محاسبه کنند ، ادامه دارد. Accenture نتایج یک مطالعه را منتشر کرده است که به بررسی چگونگی استفاده مشاغل از ابر پرداخته است. این نظرسنجی که از اواخر سال 2020 تا اوایل سال 2021 انجام شده است ، پاسخ نزدیک به 4000 شرکت از 16 صنعت در 25 کشور را جلب کرده است. از میان این پاسخ ها این ایده مطرح شد که تنها تمرکز بر پس انداز هزینه از طریق ابر می تواند سازمان ها را در مقایسه با رقبای خود در بازار در معرض آسیب قرار دهد.

اندازه گیری بازده سرمایه گذاری در فضای ابری همچنان پیچیده است. Tristan Morel L’Horset ، مدیرعامل ارشد Accenture ، می گوید شرکت هایی که ابر را فقط به عنوان یک فرصت صرفه جویی در هزینه مشاهده می کنند ، حداقل 10٪ یا بیشتر پس انداز کرده اند. “برای شرکتهایی که آنها نگاه کردند [cloud] فقط به عنوان یک فعالیت تاکتیکی – مهاجرت و فعالیت های فن آوری – حتی این شرکت ها قادر به یافتن 10٪ هستند اگر تصمیم بگیرند محیط را به روشی دیگر اداره کنند.

L’Horset می گوید ، اگر شرکت ها در پاسخ به مهاجرت تغییراتی در عملیات IT خود ایجاد نکنند ، یافتن پس انداز دشوارتر است.

در صنعت بحث و جدال زیادی وجود دارد: آیا ابر باعث صرفه جویی در هزینه می شود یا خیر؟ تحقیقات ما نشان می دهد که حتی در یک سطح ابتدایی ، بله ، چنین است. ” “تفاوت بین پس انداز هزینه ای که می توانید از طریق ابر به دست آورید و ارزش نوآوری هایی که کاملاً می توانید از طریق ابر کسب کنید ، دلیل اصلی شماست.”

روی ایلسلی ، تحلیلگر ارشد در Omdia ، واحد تحقیقاتی Informa Tech ، می گوید اگر بارهای کاری در نیازهای منابع آن متغیر باشد ، منابع مورد نیاز آن با بسته بندی منابع توسط ابر مطابقت داشته باشد یا نیاز به دسترسی زیاد داشته باشد ، مزایای هزینه های ابری می تواند مثبت باشد. وی می گوید: “اگر میزان کار در منابع مورد نیاز پایدار باشد ، محلی بسیار مقرون به صرفه است.”

پاسخ دهندگان در مطالعه Accenture ، که ابر را به عنوان یک اولویت اصلی تشخیص ندادند ، با این وجود صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها به دست آوردند ، H. جیمز ویلسون ، مدیر عامل فناوری اطلاعات و تحقیقات بازرگانی در Accenture Research گفت. وی گفت ، این مطالعه بررسی نحوه پاسخگویی سازمانها به بیماری همه گیر را آغاز كرد ، كه در بسیاری موارد برنامه های تحول را تسریع می كند.

ویلسون می گوید: “ما دیدیم که مشتریان به طور تهاجمی به سمت ابر حرکت می کنند.” “آنها در بسیاری از موارد فقط به منظور حمایت از تجارت به آن نیاز داشتند.” او می گوید در این تحقیق از شرکت ها در مورد پذیرش ابر و همچنین میزان گسترش فناوری ابر در شرکت س askedال شده است. این می تواند از برنامه های آزمایشی گرفته تا چندین ویژگی و واحد تجاری باشد.

ویلسون می گوید این مطالعه آنچه را او “شکاف عملکرد ابر” می نامد ، تقسیم بهره وری بین شرکت های متوسط ​​و شرکت هایی که از رقابت ابرها سود می برند ، نشان می دهد. وی گفت: “شركت هایی كه واقعاً بیشترین بهره را از ابر می برند ، نه تنها برای هزینه ها ، بلكه برای نوآوری و ساخت مدل های عملیاتی جدید نیز از آن استفاده می كنند.”

علاوه بر این ، ویلسون می گوید شرکت هایی که در زمینه پیشرفت ابری برای نوآوری پیشرو هستند تمایل دارند از فناوری های مدرن شبکه مانند اتصال بی سیم 5G و شبکه های تعریف شده توسط نرم افزار برای اتصال همه آن استفاده کنند. وی می گوید: “اگر به زیمنس نگاه كنید ، آنها ابتدا هنگامی كه سفر ابری خود را شروع كردند از ابر عمومی استفاده كردند و سپس به رویكرد چند ابر و سپس به محاسبات محدود روی آوردند.” “آنها واقعاً در این پیوستار ابری کار می کنند تا واقعاً در خدمات تحلیلی که به مشتریان صنعتی خود ارائه می دهند در مناطقی مانند پشتیبانی پیش بینی نوآوری داشته باشند.”

ویلسون گفت ، اکثر شرکت ها هنگام پیچیدن در ابر و استفاده بیشتر از آن با پیچیدگی سازمان خود دست و پنجه نرم می کنند. وی می گوید ، رهبران رقابتی تمایل دارند كه دید كاملی از كجا ابر بخواهد آنها را ببرد. “آنها رهبری دارند که به وضوح نشان می دهد آرزوهای آینده آنها برای حرکت به ابر چیست.”

L’Horset می گوید ، یک زیردریایی وجود دارد که مشکلات تجاری به سرعت در حال تغییر هستند ، که ممکن است مزایای منابع انعطاف پذیر مانند ابر نسبت به فن آوری های قدیمی را برجسته کند. “نیروهای بازار و COVID این را به ما نشان داده اند.” او می گوید نوآوری در ابر نیز به سرعت در حال تغییر است ، که می تواند به شرکت ها توانایی انطباق پویا با تغییرات بازار را بدهد. L’Horset می گوید: “این یک تغییر اساسی نسبت به فناوری های ارثی است که بسیار ساکن هستند.” شما آنها را خریداری می کنید ، تا چند سال آینده با آنها می مانید.

تریستان مورل L'Horset ، مدیر ارشد ، Accenture.  اعتبار: Joao-Pierre S. Ruth

تریستان مورل ل ؟؟ Horset ، مدیر ارشد ، Accenture.

اعتبار: Joao-Pierre S. Ruth

آگاهی از مزایای رقابتی ابر می تواند سفر طولانی آن باشد. لهورست می گوید: “این تبدیل به یک چشم انداز بلند مدت می شود.” “تمرکز بی وقفه بر روی ابر و نوآوری اکنون یک مدیر عامل و یک برنامه هیئت مدیره است.” در سال های گذشته ، CIO ها معمولاً رهبران اصلی مجموعه C بودند که می خواستند از ابر برای ایجاد تغییر و تحول سازمان مربوطه استفاده کنند. او می گوید ، گفتگو با مدیران ارشد بیشتری در این ترکیب تغییر کرده است. لهورست می گوید: “آنها این دید بلند مدت را تعریف می کنند.” “آنها فقط به مزایای کوتاه مدت نگاه نمی کنند. این باید چیزی باشد که سه تا پنج ساله باشد و اینکه چگونه آنها امروز با ایجاد بنیاد رقبای خود را شکست می دهند. “

فناوری های جدیدی که به تازگی در فضای ابری ظهور می کنند ، می توانند نحوه جستجو سازمان ها برای دستیابی به مزایای رقابتی در سال های آینده را تغییر دهند. ویلسون می گوید سیستم های قدیمی نمی توانند مدل های پیش بینی را به زبانهایی مانند GPT-3 پیاده سازی کنند ، که می تواند متون نزدیک به انسان را تولید کند که دارای پارامترهای عظیم هستند. وی گفت: “ما در حال ورود به نسل جدیدی از هوش مصنوعی هستیم که بیشتر معطوف به فناوری های زبانی و سیستم های زبانی است.” “این نسل از فناوری در ابر متولد می شود.”

ویلسون گفت ، شركت هایی كه می خواهند از فن آوری های جدید مانند پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی استفاده كنند ، باید از طریق مراكز داده ای كه توسط ابرتراش ها اداره می شوند و نه سیستم های قدیمی ، به مرز ابر نگاه كنند. “اگر می خواهید در نسل بعدی هوش مصنوعی بازی کنید ، باید در ابر باشید.”

مطالب مرتبط:

آیا هزینه های ابری بیش از رشد شما هستند؟

واقعا شرکتها با چه سرعتی ابر را انتخاب می کنند؟ پیچیده است

راه هایی برای کمک به CIO و CFO در محاسبه هزینه های ابر و بازده سرمایه گذاری

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری خود را آغاز کرد و به انجمن راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس به عنوان فریلنسر برای این موارد فعالیت کرد. سایت ها به عنوان. .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir