حرف آخر کار خود را با ارائه بودجه شهریه برای آزمون پذیرش که متفاوت به نظر میرسید آغاز کرد. استاد عبدالرضا منتظری که از سال 1390 یکی از مربیان برجسته کنکور بوده و باهدف معرفی جدیدترین فناوریهای آموزشی با استانداردهای جهانی به دانش آموزان کنکوری است، موسسه آموزشی سون سوز را تاسیس کرد. تفاوت دی وی دیهای حرف آخر کنکور با سایر منابع اطلاعاتی در ماهیت خاص تربیتمعلم است. تمامی مطالب آزمون ادغام به صورت تحلیل تصویری و فنی در این نوع اطلاعات مربوط به آزمون ادغام که اولین بار توسط موسسه حرف آخر در ایران اجرا شد، موردبررسی قرار میگیرد. حال این سؤال به ذهن شما خطور میکند: آموزش تست ورودی متحرک در این موضوع چه مزایایی دارد؟ آمار متضاد نتایج آزمون جریانسازی نشان میدهد که بیش از 80 درصد داوطلبان در رشتههای آزمایشی و کمتر از 10 درصد در دروس تخصصی ریاضی حضور دارند. آیا 80 درصد دانش ضعیف است؟ پسندیدن. پس دلیل چیست؟ همهچیز به ساختار مغز شما بستگی دارد، مغز انسان دارای دو نیمکره راست و چپ با ساختارها و عملکردهای مختلف است، اما در مطالعات سنتی، این بیماری فقط نیمکره چپ است. . ترک کرد. چشم نیمکرهای برای مدت کوتاهی تجمع مییابد. با علم به اینکه بعد از مدتها فقط اشیاء ذخیرهشده در یک جلسه فراموش میشوند و در جلسه آزمون داوطلبان به هر حال نمیتوانند اکثر مباحث دروس را به خاطر بسپارند، پس راه حل چیست؟ البته با استفاده از سمت راست و چپ مغز(تکنولوژی ارائهشده توسط دانشگاه) هر دو نیمکره باید در آزمون ثبتنام موفق باشند، اما در کشور ما اطلاعات مربوط به درج نیمکره راست در اطلاعات آزمون یک بیماری نادر. ویژگی خاص نیمکره راست مغز، حافظه تصاویر موجود در حافظه بلندمدت است. یادگیری با نیمکره راست همیشه سرگرمکننده است زیرا همیشه طول میکشد. برایمثال، ممکن است عکسهایی از مکانهایی که در کودکی رفتهاید را به خاطر بیاورید زیرا نیمکره راست مغز شما گاهی جزئیات یک تصویر بصری را در حافظه بلندمدت شما ذخیره میکند. ، سریع به خاطر بسپارید. اولین مزیت استفاده از تصاویر در دی وی دیهای کلمه نهایی این است که هر چه مدتزمان بیشتری برای آزمون تعیین سطح مطالعه کنید، بیشتر از دو نیمکره مغزتان استفاده میکنید و اطلاعات ذهنی بیشتری تا روز کنکور حفظ میشود. چند روز آینده بعد از سالها ویژگی منحصربهفرد حروف جدید این است که از یک الگو به جای روش برای ایجاد یک تست یکپارچهسازی استفاده میکنند.
در سیستم آموزشی سنتی قبلی(و متاسفانه اکنون در بسیاری از ساختمانها و مدارس کنکور)، مرسوم بود که معلمان هر رشته، راههای خاصی را برای حل هر سؤال آن دوره بیابند و هر سؤال را قبل از کنکور تکمیل کنند. یعنی کسی چیز خاصی خلق کرده است. مشکل اصلی روش این است که فقط میتوان از آن برای حل یک سؤال استفاده کرد. درنهایت، برای درک یک دوره، باید یکسری موقعیتها را در نیمکره چپ مغز خود به خاطر بسپارید که باید در عرض 4 ساعت پس از تست ضبط به خاطر بسپارید. درنهایت، معلمان حداقل یک راه حل مشخص ارائه کردند و یک عنصر اساسی بهنام مدل را به شما دادند. مثلاً درس دین و زندگی را که تقریباً 500 صفحه است و تنها با 14 مثال میخوانید. سیستم آموزشی مبتنی بر مدل، که تنها توسط موسسه نامه پایانی حمایت میشود، به معنای یک کلید برای باز کردند 1000 قفل بود، برخلاف سیستم فنی که برای باز کردند 1000 قفل به 1000 کلید نیاز داشت. آموزش رقابتی حرف آخر توسط دانشآموز در دومرحله انجام میشود 1. ابتدا تمامی موضوعات حرف آخر به صورت خودجوش توسط اساتید حرف آخر وارد نیمکره راست مغز میشود. زبان فرم به شکل توصیفی ترجمه شده است. 2. نیمکره راست مغز ارتباطات نامرئی و پنهان بین شرکت کنندگان را درک میکند و تمام ارتباطات و مفاهیمی که با یکدیگر ناسازگار به نظر میرسند، ناگهان به یک کل متصل و متصل تبدیل میشوند، مغز به قاعده خاصی میرسد. نمیتوان در نظر گرفت که قانون اصلی است و همه مرجع قوانین همه قوانین است.