حرکت ، بزرگنمایی ، هولوگرام بعدی است


COVID-19 سفرهای کاری را حذف می کند. برخی از شرکت ها تا حدی آن را با هولوگرام جایگزین می کنند.

هر طرفدار Star Trek می داند هولوگرام چیست ، اما این داستان علمی هنوز سالها از واقعیت علمی جلوتر است. و هنوز هولوگرام وجود دارد. آنها با فرض وجود فناوری مناسب در انتهای ارسال و دریافت ، روش دیگری برای برقراری ارتباط ، همکاری و غیره تقریباً با هر کسی در اختیار افراد قرار می دهند.

اعتبار: peshkova از طریق Adobe Stock

اعتبار: peshkova از طریق Adobe Stock

اکنون می توانید “به” یک کنفرانس از راه دور برای ارائه سخنرانی یا شرکت در یک بحث پنل “انتقال” بپردازید ، گویا شخصاً در آنجا هستید. برعکس ، می توان هولوگرام چندین نفر را همزمان در یک کنفرانس یا نشست ارائه داد و با یکدیگر و همچنین مجریان یا مجریان زنده تعامل برقرار کرد.

در واقع ، طیفی از دوقلوهای انسان دیجیتال وجود دارد ، از آواتار گرفته تا هولوگرام. آواتارها از کاراکترهای 2 بعدی ایستا و متحرک گرفته تا شخصیت های سه بعدی واقع گرایانه ترند. هولوگرام ها تصاویر ویدئویی سه بعدی از افراد واقعی هستند که کارهایی را انجام می دهند ، مانند ارائه یا اجرای جایی “زنده” (البته به صورت هولوگرافی دیجیتال).

ARHT Media مسیر هولوگرافی را اجرا می کند

همه گیری COVID-19 افراد بسیاری را به فکر آینده ارتباطات و همکاری می اندازد. در حالی که کنفرانس ویدئویی جایگزین ضروری سفرهای تجاری و اداری بود ، مصرف کنندگان شکایت داشتند که این تعاملات شخصی همان تعاملات شخصی نیست.

برخی از سازمان ها هولوگرام را به عنوان شکل جدیدی از حضور مجازی می پذیرند و این با توجه به تازگی آن تأثیر فراموش نشدنی بر مخاطب می گذارد.

به عنوان مثال ، یک مدیر نمونه کارهای ETF با استفاده از فن آوری هولوگرافیک ARHT Media در کنفرانسی در سنگاپور حضور می یابد که در غیر این صورت امکان حضور در آن را ندارد. شرکت وی همچنین از این فناوری در جلسات با مشتریانی استفاده می کند که مجریان زنده و هولوگرافی را با هم ترکیب می کنند.

لری اورلی ، رسانه ARHT

لری اورلی ، رسانه ARHT

شرکت های صنایع دارویی و بهداشتی نیز به همین ترتیب از هولوگرام های ARHT Media برای آموزش گروه هایی از پزشکان و پزشکان استفاده می کنند. به عنوان مثال ، شرکتهای دارویی بجای فرستادن آنها به یک مکان تعطیلات لوکس برای اطلاع از داروی جدید ، آنها را برای صرف غذا و یک سخنرانی که شامل استفاده از هولوگرام است به هتلها دعوت می کنند. شرکت های دارویی قادر به کاهش هزینه ها هستند و پزشکان مجبور نیستند دو یا سه روز فقط برای شرکت در یک ارائه نسبتاً کوتاه وقت صرف کنند.

لاری اوریلی ، مدیر ارشد ARHT Media و رئیس سابق فروش جهانی IMAX گفت: “آنچه ما انجام می دهیم ایجاد این توهم است كه فرد در واقع در اتاق است.”

دانشگاه ها همچنین از هولوگرام های ARHT Media استفاده می کنند. به عنوان مثال ، دانشکده بازرگانی کالج امپریال در لندن نصب دائمی دارد که در سال 2018 به عنوان یک تبلیغ تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفت. این کالج مارلین نیک ، مدیر AR در Google و دو مجری فنی دیگر را از نیویورک پخش کرد. اورلی گفت که پوشش مطبوعاتی “از جمله بی بی سی ، فایننشال تایمز و نشریات در 30 کشور دیگر” بسیار گسترده است.

ظاهراً ، برخی سازمان ها از هولوگرام های ARHT Media برای نشان دادن مزایای 5G در آموزش ، سرگرمی و سایر موارد عمودی استفاده می کنند. مارک های بزرگ نیز از فناوری استقبال می کنند.

این ویدئو در جلوی یک صفحه سبز گرفته شده و بر روی ARHT Media HoloPod قرار گرفته است ، که از یک مش پوشیده شده با رنگ بسیار بازتابنده استفاده می کند. HoloPod همچنین می تواند گرافیک را هنگام کاربر در حال مکالمه و رمزگذاری داده های نقطه به نقطه ، نمایش دهد. HoloPods همچنین می تواند شبکه شود.

تجربه مشاهده غیر هولوگرافی

آواتارها قبل از هولوگرام ها هستند. نوع استاتیک 2D معمولاً به عنوان جایگزینی برای تصویر در ایمیل ها ، شبکه های اجتماعی ، ابزارهای همکاری و غیره استفاده می شود ، در حالی که نسخه های سه بعدی در واقعیت مجازی (VR) استفاده می شوند.

پلت فرم بازی و توسعه برنامه Unity Technology از 2D ، 3D ، واقعیت متناوب (AR) و VR پشتیبانی می کند. از زمان همه گیر شدن ، این پلتفرم همچنین به عنوان یک استودیوی طراحی مجازی برای این شرکت عمل می کند.

براندون کرایسمن ، وحدت

براندون کرایسمن ، وحدت

“برای تیم من ، این ارزیابی مفاهیم سه بعدی در زمان واقعی یا ایده های فضایی است ، که انجام آن با رابط های مسطح واقعاً دشوار است [like] بزرگنمایی کنید. ”Brandon Kreussman ، رئیس طرح فضایی XR در Unity گفت. “ما هر جمعه ملاقات می کردیم.” ما با جابجایی هدفون نمونه های اولیه را به اشتراک می گذاریم ، اما اکنون نمی توانیم این کار را انجام دهیم ، بنابراین برای ما بسیار مفید بود که به این نمونه های اولیه غوطه ور شویم و بر اساس مقیاس ، ارگونومی ، فعالیت تعامل و این موارد از ما بازخورد فوری بگیریم. “

10 شرکت برتر خودروسازی و 50 شرکت برتر معماری ، مهندسی و ساخت و ساز همچنین از پلتفرم Unity برای موارد مختلف مانند آموزش ، بررسی طراحی و تجسم استفاده می کنند. به همین ترتیب ، متخصصان فناوری اطلاعات می توانند از آن برای دسترسی به ماشین های مجازی از طریق راحتی خانه های خود استفاده کنند.

کرایسمن آینده کار را شامل می شود ، از جمله فضاهای فیزیکی و تصاویر مجازی از آن فضاهای فیزیکی (دوقلوهای دیجیتال) که انسان ها نیز در آنها ملاقات می کنند.

با این حال ، VR جایگزین هولوگرام و بالعکس نیست. در حقیقت ، آینده تجارت حتی از چند حالت امروز بیشتر خواهد بود.

در حقیقت ، Vatom راه اندازی شده در ژوئن 2021 یک پلت فرم چند حالته جدید به نام “SpatialWeb” معرفی می کند که مفهوم جلسات مجازی و تعامل از هر نوع را به سطح بالاتری می رساند.

به طور کلی ، Spatial Web (دو کلمه) اساساً مترادف با Web 3.0 است. همانطور که Deloitte توصیف می کند ، وب فضایی “در نهایت مرز بین محتوای دیجیتال و اشیا physical فیزیکی را که امروز می شناسیم ، محو می کند. ما آن را” فضایی “می نامیم زیرا اطلاعات دیجیتالی در فضا وجود خواهد داشت ، یکپارچه و غیر قابل تفکیک از دنیای فیزیکی.”

در یک نمایشگاه تجاری مجازی یا زمینه کنفرانس ، کاربران می توانند با استفاده از کنترل های ساده ارائه شده برای بزرگنمایی یا کوچکنمایی ، چرخش و حرکت ، در محیط 3D SpatialWeb پیمایش کنند.

در حالی که این قابلیت ها با معیارهای امروزی به سختی تعجب آور هستند ، اما آنچه تعجب آور است ، روش واقعی طراحی محیط است. به عنوان مثال ، حجم چیزی ، مانند شخصی که صحبت می کند یا موسیقی که توسط یک بلندگوی مجازی پخش می شود ، بسته به مجاورت کاربر با موضوع بلندتر یا نرمتر می شود. از همه مهمتر ، این پلتفرم برای دستگاه ها عرفانی است ، بنابراین برای کاربران با هدست VR ، لپ تاپ یا تلفن هوشمند قابل دسترسی است.

اریک پولییر ، وات

اریک پولییر ، وات

اریک پولییر ، بنیانگذار Vatom گفت: “SpatialWeb واقعاً یک تکامل در شبکه جهانی وب است. وب برخلاف مخزن اطلاعات یا مکانیسم نمایش ، در حال تبدیل شدن به یک مکان تجمع است.” “ما معتقدیم که می توانیم ماهیت جامعه پذیری را تغییر دهیم ، زیرا به افراد اجازه می دهد خود به خود به ماجراجویی بپردازند ، چیزهایی را پیدا کنند ، چیزهایی را بخرند ، چیزهایی بخرند ، تعامل کنند ، چیزهایی جمع کنند.

بازارهای هدف ، هر موجودی را که دارای وب سایت است ، شامل کسب و کارها ، مشاغل کوچک ، افراد با نفوذ و سایر افرادی که می خواهند تجربه ای جامع تر و جذاب تر از وب سایت موجود در اختیار مشتری و چشم انداز قرار دهند ، پوشش می دهند. به طور بنیادین ، ​​مشاغل و افراد می توانند با مدل های تجاری ، مدل های پرداخت ، مدل های تعامل و محیط هایی خلاقانه عمل کنند که اساساً می تواند تعریف “تجربه عالی مشتری” را جابجا کند.

پولیر گفت: “موج بعدی در وب تغییر در این فناوری ها است که در سیلوهای بازی ، وب سایت های من ، واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی استفاده می شود و همه ما را به یک وب سایت بسیار ساده نسل بعدی ارتقا می دهد.” “SpatialWeb کمتر از مکانهایی که از نظر جسمی بازدید می کنیم واقعی نخواهد بود.”

به عنوان مثال ، یک کوکاکولای مجازی را می توان از کیف پول کاربر جدا کرد و آن را انداخت و دستکاری کرد (به عنوان مثال ، در حال چرخش). متناوباً ، از آنجا که مصرف کننده مجبور بود آن را از کیف پول خود آزاد کند تا بتواند آن را آزاد کند ، مصرف کننده دیگری می تواند آن را تحویل بگیرد ، آن را به یک فروشگاه 7/11 ببرد و آن را برای جعبه کوکاکولای واقعی بخرد. در حقیقت ، واتوم قبلاً فعالیتهایی را با بن و جری در استرالیا و ناسا (برای پروژه Juno) و سایر موارد آغاز کرده است.

Vatom نسخه بتا SpatialWeb را در CES 2021 با iHeart و Medialink راه اندازی می کند. از آن زمان ، این شرکت ده ها پروژه با برخی از بزرگترین شرکتهای جهان انجام داده است که قابلیت ها را بهبود می بخشد و مقیاس پذیری و ویژگی های امنیتی را بهبود می بخشد در حالی که هنوز در نسخه بتا است. در 21 ژوئن ، این شرکت به روشی باورنکردنی از حالت مخفی کاری خارج خواهد شد.

نفوذ هولوگرام به 6G بستگی دارد

بزرگترین چیزی که هولوگرام و دموکراتیک شدن آنها را محدود می کند ، پهنای باند است.

“5G سرعت پهنای باند ده گیگابیت در ثانیه را هدف قرار داده است. برخی تحقیقات در مورد نیازهای حمل و نقل وجود دارد و این نرخ داده ها ترابیت در ثانیه است. وضوح تصویر Full HD [requires] حدود 4 ترابیت در ثانیه ، “مارکو جوردانی ، استاد فوق دکترا و استاد کمکی در دانشگاه پادوآ ، ایتالیا گفت.” ما می خواهیم فرصتی را برای یک تجربه هولوگرافیک کاملاً جذاب فراهم کنیم ، بنابراین می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تقریباً همان اتاق است. این از نظر پهنای باند بسیار گران خواهد بود. الزامات بسیار زیاد است. “

مارکو جوردانی ، دانشگاه پادووا

مارکو جوردانی ، دانشگاه پادووا

یکی از راه های افزایش ظرفیت شبکه استفاده از فرکانس بالاتر از طیف نور مرئی است ، حتی اگر نور خورشید در انتقال داده تداخل ایجاد کند.

واقعیت این است که کل شبکه باید در همه سطوح ، نه تنها برای پشتیبانی از هولوگرام ، بلکه همچنین اتومبیل های کاملاً مستقل و سایر کاربردها که برخی از آنها حتی اختراع نشده اند ، دوباره طراحی شود.

خط پایین

هولوگرام ها دیگر فقط داستان علمی نیستند و ورود آنها به موقع به نظر می رسد ، به خصوص با توجه به بیماری همه گیر COVID-19. همچنین یک عامل اولیه “واو” در بازار وجود دارد که سازمان ها می توانند برای تمایز خود از آن استفاده کنند.

آینده ارتباطات ، ارائه ها و حتی هویت نام تجاری توسط هولوگرام ، VR ، AR و Spatial Web شکل می گیرد و در حال شکل گیری است ، در حالی که تجربیات جذاب جدید را به مخاطب ارائه می دهد. در حقیقت ، وقفه هایی که ما هنوز تصور نکرده ایم به ما منتقل می شوند ، زیرا پهنای باند رو به رشد ، امکان تجربه های جدید دیجیتالی جدید را فراهم می کند.

مطالب مرتبط:

CIO ها در سال 2021 به تجارت دیجیتال می پردازند

از راه دور آینده کار را تغییر می دهد

مقابله با “خستگی مقیاس” در آینده کنفرانس های تیمی

لیزا مورگان یک نویسنده مستقل است که داده های بزرگ و BI را برای InformationWeek پوشش می دهد. وی در مقالات ، گزارش ها و انواع دیگر مطالب در نشریات و سایت های مختلف شرکت کرده است ، از SD Times گرفته تا واحد هوشمند اکونومیست. مناطق مشترک پوشش شامل … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>