[ad_1]

مشاغل باید به دنبال این باشند که سیستم های سنتی را گسترش دهند ، به جای اینکه آنها را از هم بپاشند و آنها را جایگزین کنند ، زیرا آنها به دنبال تحول دیجیتالی هستند.

اعتبار: Pixabay

اعتبار: Pixabay

همه شرکت ها تلاش می کنند این روزها دیجیتال باشند. اما هنوز بین شرکت های دیجیتال و مشاغل موجود که درگیر برنامه های تحول دیجیتال هستند ، شکاف قابل توجهی وجود دارد. یک چالش مهم ، لیست گسترده سیستم هایی است که در حال حاضر از فرآیندهای اصلی کسب و کار آنها پشتیبانی می کنند.

در حالی که شرکت ها برای تحول دیجیتالی تلاش می کنند ، فکر جایگزینی این سیستم ها دلهره آور است. شرکت ها به جای اینکه به دارایی های فناوری اطلاعات از نظر میراث در مقایسه با دارایی های مدرن فکر کنند ، باید زیرساخت های فناوری خود را زیرساخت های شهر بدانند. در حالی که برخی از پل های قدیمی بهتر تخریب شده و با ساخت و ساز جدید جایگزین می شوند (پارگی و جایگزینی) ، برخی دیگر می توانند ارتقا یابند.

شرکت ها از ریشه کن کردن سیستم های اساسی هیچ فایده ای ندارند. لازم نیست که هر سیستم دفتری را از بین ببرید. سیستم های قدیمی حاوی انبوهی از داده های تاریخی هستند که می توانند ابتکارات دیجیتالی فعلی را آگاه و غنی کنند. در عوض ، مشاغل باید برای گسترش و بهبود عملکرد موجود ، که برای جمع آوری داده ها و فرآیندهای کسب و کار حیاتی است ، افزایش این سیستم ها را در نظر بگیرند.

رعایت استانداردهای جدید

همانطور که مشاغل در تلاش برای رشد دیجیتال هستند ، باید به دو واقعیت مهم جدید پایبند باشند. اول ، انتظارات مشتری تغییر کرده است. مشتری وقتی به فروشگاه می آید دیگر مدل تجربه را نمی بیند. با تلفن های هوشمند فعال می شود ، فروشگاه هم اکنون در دست مشتری است. انتظار می رود تجارت در زمان معامله دانش جامعی از زمینه مشتری داشته باشد. بدون این دیدگاه در زمان واقعی ، آنها نمی توانند تجربیات جذاب را ارائه دهند.

دوم ، مشاغل باید غیرخطی بودن اینترنت را مدیریت کنند. آنها باید بتوانند هم از نظر مقدار داده ای که برای یک تراکنش اعمال می کنند و هم از نظر تعداد معامله ای که می توانند در هر زمان انجام دهند ، مقیاس بندی کنند. این با مشخصات عملکرد بسیاری از سیستم های موجود مغایرت دارد. در گذشته ، شاید برای کسب و کارها خوب بود که وضعیت موجودی جهانی خود را برای روز بدانند. اکنون داشتن سیستم موجودی بلادرنگ در یک فروشگاه ، محله ، شهر یا سراسر جهان – در حالی که هزاران معامله در حال انجام است – و همچنین دانستن زمان دریافت موجودی های جدید برای سیستم ها اجباری است.

راه پیش رو

مشاغل مجبور نیستند همه معاملات یا فرآیندهای خود را همزمان در یک زمان واقعی انجام دهند. ابتدا باید با تأثیرگذارترین ها کنار بیایید. غریزه اول اغلب کش کردن سیستم های موجود است. در حالی که این تا حدی فشار بر روی سیستم های موجود را که ممکن است مقاوم نباشند ، کاهش می دهد ، اما مسیری برای سیستم های معاملات واقعی در زمان واقعی فراهم نمی کند. سیستم عامل های داده در زمان واقعی به تیم های برنامه نویسی و معماری این امکان را می دهند تا مدل های جدید در زمان واقعی را برای سیستم های معاملاتی مقیاس پذیرتر کشف کنند. این برنامه های جدید می توانند شامل AI / ML باشند ، مکانیسم های ارجاع مبتنی بر داده و سیستم های تصمیم گیری را برای مراحل بعدی امکان پذیر می کنند و فرصت های جدیدی را برای خدمات بهتر مشتری فراهم می کنند. با گذشت زمان ، این برنامه های جدید به سیستم های ثبت موجودی در زمان واقعی برای برنامه های فروش ، فروش و خدمات تبدیل می شوند و اغلب جایگزین نسخه های فعلی دفتر خارج می شوند.

این سیستم های جدید باید دائماً با سیستم های موجود هماهنگ شوند. در حال حاضر ، انعطاف پذیرترین و مقیاس پذیرترین فناوری برای این کافکا است. نسخه هایی به عنوان سرویس های ابری در دسترس هستند ، یا Kafka را می توان به صورت محلی مستقر کرد. گزینه دیگر JMS است که بسیاری از سیستم های موجود از آن پشتیبانی می کنند.

صرف نظر از اندازه زیرساخت برنامه موجود که شرکت به آن وابسته است ، در آینده دیجیتال مسیرهای تکاملی وجود دارد. معرفی مقیاس پذیری و معماری عملکرد و همچنین ادغام با سیستم های موجود ضروری است. جهان در حال تکامل دیجیتال در زمان واقعی ، جهانی است – و پر از فرصت است. همه شرکت ها باید در این دنیا جای بگیرند. در غیر این صورت ، فرصت رشد و اوج سودآوری تازه کشف شده از بین می رود و رقبا سهم بازار را به دست می آورند. ایجاد یک پل تحول بهترین راه برای رسیدن به آینده دیجیتالی است.

لنلی هنسرلینگ مدیر ارشد استراتژیک سازمان است هواپیمای هوایی، یک بستر داده در زمان واقعی. وی بیش از 30 سال تجربه در زمینه مدیریت مهندسی ، مدیریت محصول و مدیریت عملیات در شرکت های نوپا و بزرگ نرم افزاری موفق دارد. وی پیش از این سمت های ارشد در نوول ، EnterWorks ، JD ادواردز ، EnterpriseDB و اوراکل را داشته است. او تجربه گسترده ای در ارائه ارزش به مشتریان و سهامداران در برنامه های سازمانی و نرم افزارهای زیرساختی دارد.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir