[ad_1]

چرا دانشجویان جدید توسعه نرم افزار برای یافتن کار تلاش می کنند و چگونه دانشگاه ها می توانند برنامه درسی خود را تغییر دهند تا دانشجویان را برای موفقیت آماده کنند.

این را تصور کنید: شما به مدرسه برگشتید و در یک سمینار پیشرفته علوم کامپیوتر در دانشگاه معتبر خود شرکت کردید. شما بیشتر ترم را با تکمیل دانش کامل خود در مورد زبانهای برنامه نویسی مانند C ++ ، Java و Python گذرانده اید. استاد شما با اطمینان به کلاس اطمینان می دهد که افرادی مانند گوگل ، اپل و فیس بوک خوش شانس خواهند بود (و مشتاقانه منتظر هستند) که شما را با یک حقوق اولیه شش رقمی راحت استخدام کنند. ساعت برنامه نویسی وارونه شما بالاخره نتیجه می دهد ، درست است؟

اشتباه.

حقیقت تأسف آور این است که توسعه دهندگان بلند پروازانه نرم افزار فریب برنامه های دانشگاهی را می خورند که هدف آنها آماده سازی دانشجویان برای موفقیت است ، اما در واقع در تدریس صحیح کوتاهی می کنند و دانشجویان را قادر می سازند در خارج از کلاس موفق شوند. من به عنوان استاد دانشگاه و مدیر فنی یک شرکت توسعه دهنده نرم افزار ، به خوبی با هر دو طرف این معادله آشنا هستم.

اعتبار: ronnarong از طریق Adobe Stock

اعتبار: ronnarong از طریق Adobe Stock

اول ، دانشگاه ها باید برنامه های درسی خود را بازبینی کنند – و اغلب به این دلیل که فناوری ، روندها و بهترین روش ها با سرعت برق در صنعت ما حرکت می کنند. ممکن است فکر کنید که ماهیت همیشه در حال توسعه نرم افزار کاملاً شناخته شده است ، اما من سال به سال با نامزدهایی روبرو می شوم که فقط Python ، Java یا C ++ را می دانند. این زبانهای برنامه نویسی اغلب به دلیل وجود مواد آموزشی موجود ، تمرینات ، آزمایشات و آزمایشگاه ها آموزش می یابند ، اما در محیط های حرفه ای به این اندازه گسترده نیستند ، زیرا ، صریحاً بگویم ، زبان های بهتری با جوامع بزرگتر وجود دارد که هدف آنها مجموعه بیشتر برنامه ها یا دستگاه ها است . به عنوان مثال ، در شرکت من ترجیح می دهیم که عمدتا با Typescript / Javascript ، C # و PHP کار کنیم که همه آنها با چارچوب ها و کتابخانه های عالی ارائه می شوند. از نظر تئوری ، توسعه نرم افزار یا علوم کامپیوتر با کاربردهای واضح و فوری بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی ، یک دانشگاه بسیار کاربردی است. اما اگر دانشگاه ها می خواهند این درست باشد در تمرین، آنها باید با آموزش مهارتهای واقعی و قابل فروش که کارفرمایان برای آنها ارزش زیادی دارند ، بسیار بهتر عمل کنند.

علاوه بر به روزرسانی مهارتهای سخت آموخته شده به دانشجویان ، رهبران دانشگاه باید بر اهمیت مهارتهای نرمتر مانند تفکر انتقادی ، حل مسئله ، ارتباطات و مدیریت پروژه تأکید کنند. مانند بسیاری از کارفرمایان ، شرکت من از داوطلبان استخدام ما می خواهد تا ارزیابی اولیه را برای نشان دادن دانش خود در مورد بسیاری از موضوعات انجام دهند. ما این آزمون را به طور متوسط ​​دشوار می کنیم زیرا ما بیشتر از اینکه به توانایی آنها در دانستن پاسخ های داخلی علاقه مند باشیم ، فرایند اندیشه و مهارت های حل مسئله داوطلبان را مشاهده می کنیم. یک توسعه دهنده نرم افزار زمان خود را به نوشتن کد ، عیب یابی ، کمک به دیگران و مدیریت تحویل کد تقسیم می کند. بله ، سخت کوشی مهم است ، اما برای اینکه یک تیم واقعی و یک توسعه دهنده نوآور باشید ، به یک تجربه کاملاً کامل احتیاج دارید – و به نظر نمی رسد دانش آموزان چنین چیزی را از زبان معلمان خود بشنوند.

سرانجام ، دانشگاه ها باید کار بسیار بهتری را در زمینه مدیریت شروع انتظارات از حقوق انجام دهند. حقوق اولیه ، خوب ، یک نقطه شروع است. فارغ التحصیلان جدیدی که وارد محل کار می شوند باید بدانند که این یک ماراتن است ، نه یک سرعت دویدن ، و برای توسعه دهندگان جدید غیرقابل تجربه است که یک سابقه حقوق شش رقمی را بدون تجربه قبلی کار کنند. ما به دلیل تجربه بالقوه و پاداش استخدام می کنیم. وقتی با کمی تجربه وارد محل کار می شوید ، منطقی انتظار یک حقوق اولیه را دارید. مطمئناً ، توسعه نرم افزار می تواند یک شغل پردرآمد باشد ، اما در بسیاری از موارد ، حقوق اولیه کمتر از انتظار داوطلبان است. مانند بسیاری از زمینه های دیگر ، توسعه نرم افزار شامل رشد حرفه ای زیادی در طول زمان است. این یک مسیر شغلی خارق العاده است و من هرگز دانشجویان پرشور را از ادامه آن منصرف نمی کنم ، اما این بسیار مهم است که دانشگاه ها انتظارات واقع بینانه ای را تعیین کنند و به دانشجویان بیاموزند که چگونه یک حرفه ای کاملاً مناسب ، نه فقط مشاوران برنامه ریزی باشند.

من چندین سال استادی اضافی در کالج لینفیلد در مک مینویل ، اورگان بوده ام و هیچ سالی از منظر برنامه درسی به نظر نمی رسید. این یک تجربه عالی برای آموزش دانش آموزان و دریافت بازخورد در مورد محل کار آنها بود. خوشحالم که به عنوان مدیر فنی Buildable انگشت بر نبض جامعه بازرگانی گذاشته ام. من از نزدیک می بینم که توسعه نرم افزار به طور مداوم در حال تغییر است ، و اگرچه من به طور مداوم در حال یادگیری تکنیک های جدید هستم ، من (و سایر اعضای هیئت علمی) نیز در حال تنظیم دوره های علوم کامپیوتر هستم. دانش آموزان برای تحصیلات پیشرفته خود پول خوبی می پردازند و مستحق آموزش در مورد جدیدترین مهارتها و موضوعات هستند.

ماکس دو لاون بنیانگذار و مدیرعامل Buildable ، یک شرکت توسعه دهنده نرم افزار سفارشی در مک مینویل ، اورگان است. در قلب خود مهندس نرم افزار و معمار ، مکس به حل مشکلات چالش برانگیز فناوری و ایجاد پل های شکاف بین کاربران و برنامه های نرم افزاری از طریق تفکر خلاق ، تحقیق روشمند تجربه کاربر ، مهندسی نرم افزار پایدار و ارتباطات مکرر اختصاص یافته است. تسلط بر نرم افزار برای همه چیز ، صدها برنامه وب ، برنامه های کاربردی و فرآیندهای سفارشی را طراحی ، ساخته ، اجرا و نگهداری کرده است. وی همچنین در حال توسعه دانشجویان در زمینه توسعه نرم افزار در دانشگاه لینفیلد است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات IT گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir