[ad_1]

چه آماده باشیم و چه نباشیم ، سال آینده انتقال جهانی به قوانین دقیق حریم خصوصی داده ها صورت می گیرد.

همانطور که ایالات متحده یکی از مهمترین دوره های انتخاباتی خود را طی سالهای گذشته طی می کند ، قانون محافظت از داده ها سال آینده اولین بار خواهد بود. این در حالی اتفاق می افتد که بسیاری از آمریکایی ها به طور فزاینده ای در مورد شفافیت فناوری بزرگ از نظر حریم خصوصی و داده های شخصی خود نگران می شوند.

تصویر: ساسون بوگداریان - stock.adobe.com

تصویر: ساسون بوگداریان – stock.adobe.com

در یک نظرسنجی اخیر توسط PWC ، 85٪ از مصرف کنندگان جهانی خواهان شرکت های بیشتری هستند که بتوانند با داده های خود اعتماد کنند. و اکنون این همه گیر باعث ایجاد برنامه های ردیابی تماس با تلفن همراه شده است که اگرچه به زنده ماندن افراد کمک می کند ، اما داده های کاربر را نیز ردیابی می کند. در نتیجه ، بیش از 60٪ آمریکایی های مورد نظر با ردیابی موقعیت COVID-19 احساس کردند که حریم خصوصی آنها به خطر افتاده است.

واضح است که مصرف کنندگان نسبت به نحوه جمع آوری و استفاده از داده های خود آگاهی بیشتری پیدا کرده اند و اکنون آنها در جستجوی پاسخ دولت و دنیای شرکت ها در مورد چگونگی محافظت از آنها هستند. بیشتر این مسئولیت به عهده مشاغل و تیم های فناوری اطلاعات آنها می باشد که وظیفه دارند تلاش های جدی برای بهبود امنیت داده های مشتری انجام دهند ، خواه این بخشی از برنامه های آنها باشد.

این به این دلیل است که GDPR در اروپا و اکنون ، قانون حقوق حریم خصوصی کالیفرنیا دوره جدیدی از حمایت از حریم خصوصی مصرف کننده را آغاز کرده است. اشتهای آمریکایی ها برای قانون حریم خصوصی داده ها افزایش یافته است و اکنون رهبران تجارت باید این چالش ها را با توسعه راه حل های داده ایجاد شده بر اساس رعایت و اعتماد ، تشخیص دهند.

Big Tech زیر ذره بین کنگره قرار می گیرد

مشاغل وابسته به داده مانند اپل و فیس بوک که میلیاردها دلار از اطلاعات شخصی خود سالانه درآمد کسب می کنند ، از نزدیک فضای تغییر حریم خصوصی را دنبال می کنند. برنامه های Google برای حذف کوکی های شخص ثالث از Chrome اقدامی برای اطمینان از اطمینان کاربر بود. و اکنون بسیاری از شرکت ها و تیم های فناوری اطلاعات آنها با تغییرات عظیمی در شیوه های حفظ حریم خصوصی و جمع آوری اطلاعات مواجه هستند. این حرکت گوگل کنایه آمیز است ، زیرا این شرکت پس از متهم شدن به حمله غیرقانونی به حریم خصوصی میلیون ها کاربر با پیگیری مداوم استفاده از اینترنت از طریق مرورگرهای خصوصی ، با یک دادخواست 5 میلیارد دلاری روبرو است. .

CPRA استانداردهای محرمانه تری را نسبت به گذشته ایجاد خواهد کرد

بسیاری از CIO ها و تیم های فنی در ابتدا از تأثیر احتمالی CCPA اصلی کالیفرنیا در تجارت خود ترسیدند ، به ویژه با توجه به نقض گسترده GDPR که بیش از 228 میلیون دلار برای سازمانها هزینه در بر داشت.

مشاغل و تیم های فنی آنها باید یک فشار مداوم فدرال از سوی دولت بایدن برای معرفی استانداردهای ملی حفاظت از داده ها داشته باشند. این جنبش با تصویب قانون جدید CPRA در کالیفرنیا ، که به مشتریان قدرت رضایت دادن به روشی را می دهد که شرکت ها داده های خود را مدیریت می کنند ، شکل گرفت. این یک سود بزرگ برای مصرف کنندگان است ، زیرا تقریباً هر شرکت داده بزرگ بازار مالی در کالیفرنیا فعالیت می کند. در نتیجه ، مشاغل به دلیل مقررات سختگیرانه محرمانه تر ، که تیم های فناوری اطلاعات را مجبور می کند به مجموعه دیگری از تعهدات بالقوه پیچیده پیروی از قوانین پایبند باشند ، پاسخگو خواهند بود.

از آنجا که این مقررات عصر جدیدی از شفافیت را ایجاد می کند که مشتری مدارتر ، امن تر و سودآورتر برای همه باشد ، مشاغل متکی به داده ها باید تشخیص دهند که الگوی پیرامون داده ها برای مصرف کنندگان تغییر کرده است. اکوسیستم بازاریابی و تبلیغات کلی ما را بر این باور دارد که داده ها ارزان هستند ، اما در واقع بسیار ارزشمند هستند. ارزش داده ها همراه با آگاهی مصرف کننده همچنان در حال افزایش است و هرچه ارتباط دیجیتالی جهان با هم بیشتر می شود ، این امر به دوره جدیدی از محرمانه بودن و مدیریت داده منجر می شود. اگر CIO ها و تیم های فناوری اطلاعات بتوانند درک خود را از چگونگی سو user استفاده از داده های کاربر گسترش دهند ، تا ایجاد یک تبادل داده منصفانه و بازتر برای مشتریان آنها و جایگاه دادن آنها به عنوان قهرمانان روش های اخلاقی و منصفانه ، بسیار کمک خواهد کرد.

چه آماده باشیم و چه نباشیم ، انتقال جهانی به قوانین دقیق حریم خصوصی داده ها صورت خواهد گرفت. داده ها نشان می دهد که 80٪ از آمریکایی ها معتقدند که برای محافظت از خود در برابر شرکت های بزرگ فناوری ، باید قوانین سختگیرانه تری در مورد حفاظت از داده ها اعمال شود. ترکیبی از قوانین بین المللی ، دافعه دولت علیه شرکت هایی مانند گوگل و فیس بوک و افزایش آگاهی مصرف کننده ، رویکردهای جدید مورد نیاز را در نحوه انجام استراتژی های دستیابی مشتری به مشتری در سال 2021 به ارمغان می آورد.

نیل سوینی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Killi ، یک پلتفرم مدیریت رضایت است که به کاربران امکان می دهد هویت دیجیتالی خود را کنترل و کسب درآمد کنند. در ماه مه 2018 ، نیل Killi ، اولین برنامه تلفن همراه با هدف کاربران را راه اندازی کرد که به کاربران امکان اتصال و کنترل داده های خود را می دهد و در صورت انتخاب از آنها درآمد کسب می کند.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir