[ad_1]

حملات سایبری به طور چشمگیری در حال رشد هستند و پیچیده تر می شوند ، بنابراین شرکت ها باید آگاهی کارکنان را در مورد خطرات سایبری افزایش دهند.

اعتبار: SergeyNivens از طریق Adobe Stock

اعتبار: SergeyNivens از طریق Adobe Stock

آموزش کارمندان در زمینه بهترین روش های امنیت سایبری به سازمان ها کمک می کند تا از داده ها و صداقت خود بهتر محافظت کنند. اگر محافظت از تجارت در برابر تهدیدات سایبری به آسانی پیروی از سیاست ها بود ، از قبل حل می شد. متاسفانه، این مورد نیست.

در اینجا دو دلیل وجود دارد.

دلیل اول خطر سایبری است. یک حمله سایبری می تواند ویرانگر باشد و صدمات زیادی به تجارت و سود شما وارد کند. فقط در سال 2020 ، نقض داده ها به طور متوسط ​​3.86 میلیون دلار برای کسب و کارها هزینه دارد. در هر سیستمی ، انسان ضعیف ترین حلقه است.

و دلیل دوم فرهنگ است. امروزه ، رفتار کارمندان خطری ایجاد می کند – مانند گذاشتن رمزهای عبور روی یادداشت های مهم زیر صفحه کلید یا نوشتن کاغذ در نزدیکی دستگاه قفل نشده.

طبق یک مطالعه مشترک توسط دانشگاه استنفورد و شرکت امنیتی Tessian ، از هر 10 مورد نقض داده 9 مورد در نتیجه سهل انگاری کارمندان رخ داده است. و این یک کار گران قیمت است. با این حال ، می توانید کارمندان را به یکی از موثرترین دارایی های کنترل امنیت تبدیل کنید.

برای آگاهی از خطر سایبری از یک روش از بالا به پایین استفاده کنید

از پذیرش گرفته تا مدیر عامل ، همه در معرض کلاهبرداری فیشینگ هستند. هیچکس آزاد نشده است اگر فکر می کنید مصونیت دارید زیرا نسبت به دیگران ایده بهتری در مورد امنیت دارید ، خوب اینطور نیست. امنیت باید شغل همه باشد.

بهترین راه برای تأمین تجارت این است که از بالا شروع کنید. یک فرهنگ آگاه از فضای مجازی شامل همکاری بین بخش ها و آموزش مداوم برای همه کارکنان ، صرف نظر از میزان سلسله مراتب بالا است.

خواه در حال پر کردن یک پرسشنامه آگاهی از امنیت باشید و یا نوشتن مقاله سیاستگذاری بعدی سازمان ، تمرکز بر روی سه عنصر زیر به شما کمک می کند تا فرهنگ آشنا به فضای سایبری خود را حفظ کنید.

  • رهبری: کارمندان برای راهنمایی در مدیریت خطرات اینترنتی به دنبال راهنمای شرکت هستند. مدیریت می تواند از رویکردهایی مانند شروع مکالمه با کارمندان در مورد نحوه مدیریت حساب های شخصی و شغلی خود استفاده کند تا زمینه لازم برای درک آنچه برای محیط کسب و کار مهم است را داشته باشد.
  • در حال مطالعه: هنگام پیوستن به کارمندان جدید ، ایجاد فرهنگ مهم برای امنیت سایبری مهم است. این باید یک تلاش مستمر برای شما و تیم شما باشد.
  • ارتباطات: ارتباط برای اطمینان از اینکه کارمندان شما می دانند شرکتشان با چه خطرات سایبری روبروست و چگونه می تواند این خطرات را کاهش دهد کلیدی است. مهم است که ارتباطات شما ، از رهبران و بخش منابع انسانی ، برای همه ذینفعان تنظیم شود ، نه اینکه فقط از یک رسانه به عنوان ایمیل استفاده کنید.

نقشه راه فرهنگ سازی آگاه از فضای مجازی

هنگامی که ما در مورد فرهنگ آگاهی سایبری صحبت می کنیم ، مشاغل باید درک کنند که چیزهای بیشتری از فناوری وجود دارد. این مربوط به مردم ، فرایندها ، فرهنگ و تعهد است. رهبران امنیتی باید رویکرد جامعی در مدیریت ریسک سایبری داشته باشند.

به عنوان مثال ، سوار شدن همه افراد برای محافظت از اطلاعات و دارایی های سازمان شما کلیدی است. با همکاری هم می توانید امنیت سایبری را بخشی از فرهنگ روزمره خود کنید.

تنها راه جلوگیری از جریمه های سایبری و به خطر انداختن مشتریان ، درگیر کردن کارمندان است. افراد خود را توانمند کنید تا آنها بجای مسئولیت بخشی از تصمیم گیری شوند.

همچنین ، شرایط فعلی خود را ارزیابی کنید. در حال حاضر وضعیت آگاهی امنیتی در شرکت شما چگونه است؟ آیا از کارمندان خود بازخورد دریافت کرده اید؟ آیا مستندات ، سیاست ها یا فرایندی ایجاد کرده اید و در این صورت ، چقدر خوب کار کرده اند؟

آیا رفتاری با ریسک بالا وجود دارد که بخواهید تغییر دهید؟ آیا تهدیداتی رایج است یا بر صنعت شما تأثیر می گذارد (به عنوان مثال Ransomware)؟ یک استراتژی ایجاد کنید تا از جایی که اکنون هستید به جایی که می خواهید تاب آوری سایبری شما باشد منتقل شوید.

چه کاری نباید کرد

منتظر نمانید اکنون از اقدامات سایبری جلوگیری کنید. هرچه زودتر فرهنگ آگاهی سایبری را پرورش دهید ، اجرای پروتکل های امنیتی آسان تر خواهد بود.

یادگیری هرگز نباید متوقف شود. جلسات آموزشی سالیانه یکبار برای نگه داشتن کارمندان در بالای بازی کافی نیست.

هیچ راه حل جهانی وجود ندارد. کارمندان را درگیر آموزش ، آگاهی و تغییر رفتار متناسب با نقش آنها کنید.

خود را محدود به ارتباط یک طرفه نکنید. یک استراتژی چند کاناله ایجاد کنید و به مخاطبان شرکتی خود در هر کجا که هستید از جمله چندرسانه ای ، پیام رسانی موبایل و ابزار ارتباط حضوری دسترسی پیدا کنید.

نتیجه

ایجاد فرهنگ امنیتی قوی به زمان نیاز دارد. این که آیا شما در حال ایجاد روش های جدید ، بازبینی روش های قدیمی ، یا فقط بازبینی یک رمز عبور mnemonic هستید ، انجام کارها در اولین بار مهم است.

به عنوان یک رهبر ، رویکرد شما برای تغییر سرعت پیشرفت را تعیین می کند. زمانی که شما برای شفاف سازی و دقیق کردن همه موارد لازم دارید ، کارهای زیادی برای ایجاد روشهای ایمن و به حداقل رساندن آسیب پذیری ها انجام می دهد.

با یک نگرش مناسب ، در نهایت به آنجا خواهید رسید. فقط یادتان باشد که از کوچک شروع کنید و صبور باشید.

راکش سونی مدیر عامل شرکت LoginRadius ، ارائه دهنده اصلی راه حل های هویت دیجیتال مبتنی بر ابر. بستر هویت LoginRadius به بیش از 3000 شرکت خدمات ارائه می دهد و یک میلیارد هویت دیجیتال در سراسر جهان فراهم می کند. LoginRadius توسط Gartner ، Forrester ، KuppingerCole و Computer Weekly به عنوان رهبر صنعت در مدیریت هویت مشتری و مدیریت دسترسی انتخاب شده است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir