[ad_1]

این تغییر شکل ممکن است ترسناک به نظر برسد ، اما شرکت هایی که مرتباً این کار را انجام می دهند. بررسی روده کنید ، برنامه ریزی کنید ، فن آوری مناسب را بدست آورید – و تمام می شود.

صنعت قرن ها؟ بررسی. داده های بسیار حساس؟ بررسی. جای تعجب نیست که صنعت خدمات مالی نسبت به برخی صنایع دیگر رویکرد محافظه کارانه تری را در زمینه پذیرش ابر و تحول دیجیتال در پیش گرفته است.

اما تحول کمتر و کمتر در خدمات مالی یا هر صنعتی انتخاب می شود. از آنجا که شرکت ها از انواع مختلفی برای تسریع در تحویل کالا و خدمات ، کاهش ریسک و بهبود عملیات و خدمات به مشتری ، از فناوری های دیجیتالی استفاده می کنند ، نوسازی در حال تبدیل شدن به یک ضرورت رقابتی است.

اعتبار: Robert Kneesch از طریق Adobe Stock

اعتبار: رابرت کنیز از طریق Adobe Stock

COVID-19 اهمیت راه حل های دیجیتالی را در دنیای امروز برجسته کرد. در آکورد فایننشال ، یک شرکت 42 ساله ، ما مانند بسیاری از شرکت های هم سن و سال ما در فرآیند سیستم های محلی و کاغذی کار می کردیم. مانند بسیاری از ما ، ما به مزایای نوسازی پی برده ایم ، اما گفتن آن آسان تر از انجام است.

جای تعجب نیست که همه مدیران دارایی میانی بازار ، م institutionsسسات مالی و شرکت های بیمه می گویند که استراتژی های دیجیتال را دارند یا قصد توسعه دارند ، یک مطالعه اخیر BDO نشان می دهد. یک مطالعه Deloitte نشان می دهد ، 60٪ از بانکها قصد دارند هزینه های ابری و ذخیره سازی را امسال افزایش دهند ، تقریباً 50٪ از بانکها شروع به اجرای فن آوری هایی می کنند که ثبات مالی و عملیاتی را بهبود می بخشد. در آینده و انتقال زیرساختهای میراث آنها به ابر.

ساختن برنامه ها به واقعیت

اما برنامه ها دقیقاً به همین شکل است. آنها باید اجرا شوند و همان نظرسنجی BDO نشان داد که فقط یک چهارم شرکت های مورد بررسی در واقع برنامه های خود را اجرا می کنند.

طی سه سال گذشته ، ما در مسیر تحول دیجیتال بوده ایم. وقتی تغییراتی ایجاد می کنیم ، متوجه می شویم که ساختن پاها برای شروع یک عنصر اصلی برنامه است. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که رهبران فناوری باید شروع به نوسازی کنند.

1 من می پرسم خود: آیا شما یک متجاوز هستید یا یک مانع؟ آیا شما به اندازه کافی سریع و چابک هستید که بتوانید خود را با شرایط متغیر سازگار کنید – چه در شرایط اضطراری و چه در شب مانند COVID-19 اتفاق بیفتد؟ در Accord Financial ، رقابت ما را احاطه کرده است. از شرکت های بزرگی که به آرامی حرکت می کنند اما منابع عظیمی دارند ، به سازمان های کوچکتر و متولد شده دیجیتال که سرعت بخشی از DNA آنها است ، گرفته تا شرکت هایی که امروز شبیه ما نیستند اما می توانند فردا جایگزین ما شوند. مشکل اصلی رقابت لازم نیست ، بلکه ایجاد وقفه است. در مطالعه ای که اخیراً انجام شده از شرکت ها س ifال شده است که آیا آنها تجهیزاتی برای پاسخگویی سریع به بیماری همه گیر و در مقیاس گسترده دارند. این مطالعه “پاسخ دهندگان سریع” (73٪) و “پاسخ دهندگان کند” (27٪) را شناسایی کرد. پاسخ دهندگان سریع در سفرهای تحول دیجیتال خود پیش بودند و در نتیجه ، آنها در طی همه گیری بهتر عمل می کردند. COVID-19 فقط سرعت دیجیتالی شدن را دارد که در همه صنایع در حال انجام است. برای رقابت ، هرگز نمی توانید جلوی حرکت رو به جلو را بگیرید.

2. نرخ گذاری کنید نیازهای طولانی مدت بقا. قبل از اینکه خلاصه ای را که می خواهید کجا می روید ، پیدا کنید که کجا هستید. وضعیت فعلی خود را ثبت کنید ، از جمله موانع موجود در عملیات مدرن تر و ساده تر. این موانع احتمالاً مربوط به افراد ، فرایندها ، فناوری یا ترکیبی است. به عنوان مثال ، فرآیند برنامه ریزی ما بسیار چالش برانگیز شده است زیرا ما با دفاتر و سیستم های مختلف رشد کرده ایم. در ابتدای تحول دیجیتال ، ما با پنج شرکت بسته روبرو بودیم که مجبور بودند برای تأمین سرعت و چابکی که برای حرکت به جلو لازم داریم ، به عنوان یک شرکت عمل کنند. هر یک از آنها فرآیندهای کاملاً مستقل حسابداری و بودجه ریزی داشتند که باید استاندارد می شدند. آنقدر جریان اطلاعاتی داشتیم که ردیابی نتایج ماهانه آن دشوار بود. ما برای ادغام به گونه ای به چالش کشیده شدیم که به ما ایده روشنی از اینکه در کجا هستیم و مهمتر از کجا هدایت می شویم ، می داد. فقط با تجزیه و تحلیل تمام فرآیندها ، از جمله مدیریت نمونه کارها و ارزیابی اعتبار ، می توان درک کرد که چگونه در آینده بهترین کلاس و بیش از حد مرتبط باشیم. پس از انجام این کار ، پرونده ای را برای مکان مورد نظر خود بسازید و کل سازمان خود را حول این مأموریت سازمان دهید. ماموریت ما – ساده سازی دسترسی به سرمایه – بر هر تصمیم ما حاکم است.

3. پذیرش مقیاس پذیر ، فناوری مشترک مطالعه BDO نشان داد که بیشترین استناد به هدف دیجیتالی بلند مدت № 1 نوسازی زیرساخت های فناوری اطلاعات است. شرکت من برای گردهم آوردن پنج مرکز کاری ما به فناوری مناسب نیاز داشت. ما عملکردهای تجاری مختلفی داشتیم که بعد از کسب یکی از عملکردهای آنها نبود. این بدان معنا بود که ما به ابزارهای مبتنی بر ابر احتیاج داشتیم تا همه چیز از یک مکان قابل دسترسی باشد ، همه افراد همه چیز را ببینند و اطلاعات بلافاصله در سراسر شرکت پخش شود. با در اختیار داشتن فناوری مناسب ، ما یک نقشه راه ایجاد کردیم. ما به صورت مرحله ای حرکت کردیم و هدف استراتژیک ما اتحاد است. به عنوان مثال ، در فاز یک ، ما گزارش چند رشته ای را با Sage و Quickbooks تلفیق کردیم. سپس ما با بودجه بندی ، حذف فرآیندهای دستی و ساده سازی بودجه و برنامه ریزی با برنامه ریزی تطبیقی ​​روز کاری ، سر و کار داشتیم. سپس ، با Salesforce ، ابزار CRM خود ، گردش کار توسعه تجارت را بهبود بخشیدیم و از Microsoft Office 365 برای بهبود همکاری از راه دور استفاده کردیم. در مدت زمان کوتاهی که توسط COVID تسریع شد ، اکثر سیستم ها به ابر منتقل شدند. همانطور که Deloitte خاطرنشان می کند ، “تاکنون تلاش ها برای مهاجرت به ابر (در بین م institutionsسسات مالی) بیشتر بر کاهش هزینه ها ، نوسازی فناوری و اخیراً مجازی سازی نیروی کار متمرکز بوده است. اما نوید واقعی ابر می تواند این باشد که بانک ها قادر به بازنگری در مدل های تجاری ، ارتقا flex انعطاف پذیری ، مقیاس ، ایجاد نوآوری و تغییر تجربه مشتری باشند. “

همیشه نوآوری

بهترین شرکت ها همیشه برای کارآمد ماندن و دیدار با مشتری در جاهایی که هستند ، نوآوری می کنند. فناوری های دیجیتال این نوآوری را سریعتر و سریعتر امکان پذیر می کنند. COVID-19 فقط فشار بر شرکتها را برای ارائه تجربه مشتری بهتر ، سریعتر و هوشمندتر تسریع می کند. خط پایین: برای بقا و رشد باید مدرنیزه شوید و برنامه ریزی کنید.

اریک استار به عنوان عضوی از تیم مدیریت اجرایی ، تحول استراتژیک و دیجیتال آکورد را رهبری کرد. این یک مسئله حل پرشور است که داده ها و فناوری را با لمس انسان ترکیب می کند تا فرایندهای پیچیده را به راه حل های آسان تبدیل کند. اریک پیش از پیوستن به CapX Partners ، کارآفرینی را به عنوان بنیانگذار یا شریک صندوق های تامینی کمی ، از جمله مدیریت سرمایه گذاری Aventine ، مدیریت سرمایه Starr و مدیریت سرمایه گذاری جنگل ، به Accord آورد. وی فارغ التحصیل دانشگاه Brandeis است و دارای مدرک MBA از دانشگاه نیویورک است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فناوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir