[ad_1]

بیشتر مشاغل نوآورانه قلمداد می شوند ، اما فرهنگ شرکت و نتایج آنها خلاف این را نشان می دهد. در اینجا برخی از بینش ها وجود دارد که می تواند به حرکت سوزن کمک کند.

قبلی

1 از 11

مورد بعدی

اعتبار: Romolo Tavani از طریق Adobe Stock

اعتبار: Romolo Tavani از طریق Adobe Stock

نوآوری هرگز نمی خوابد. تکامل می یابد ، شتاب می گیرد ، اشکال مختلفی به خود می گیرد. در واقع ، سازمان هایی که می خواهند نوآوری را به کار گیرند عاقلانه هستند که بدانند چه چیزی آنها را خفه کرده است تا بتوانند محدودیت ها را برطرف کنند.

به عنوان مثال ، نوآوری های تاریخ در بخشهای تحقیق و توسعه (R&D) بوده است ، اما اکنون رهبران سازمانی تمایل بیشتری به رفتار دارند زیرا نوآوری می تواند از هر نقطه باشد. در واقع ، برخی از سازمان ها آنقدر به دموکراتیزه کردن نوآوری اعتقاد دارند که آزمایش را تشویق می کنند ، مسابقات را سازمان می دهند و حتی ممکن است مشوق های مالی نیز فراهم کنند.

به گفته جف وونگ ، مدیر ارشد نوآوری در شبکه خدمات حرفه ای چند ملیتی EY ، مدیران عامل متوجه می شوند که با تغییر شرایط رقابت شرکت ، نمی توانند به یک تیم نوآوری سنتی اعتماد کنند. به عنوان مثال ، بانک های خرده فروشی با سرقت حساب هایشان با یکدیگر رقابت می کنند ، اما در صورت رقابت جدید ارزهای رمزپایه یا یک شبکه اجتماعی که جایگزینی برای ارزش ذخیره شده یا سرمایه گذاری ارائه می دهد ، همین روش کارایی نخواهد داشت.

وونگ گفت: “من فکر می کنم قبل از همه گیری همه ، همه فهمیدند که آنها سیگنالهای اولیه مسابقه با یک رقیب جدید را می بینند و در برخی موارد آنها در اینجا خواهند بود.” وی افزود: آنچه از مدیران عامل و هیئت مدیره می شنوم این است كه بسیاری از رقبای جدید ظهور كرده اند ، بنابراین مسیر نوآوری تغییر كرده است. [Traditionally]، آنها به سادگی سعی می کردند در برابر رقبای موجود بهتر رقابت کنند. اکنون آنها نیز باید در برابر مجموعه جدیدی از رقبا به رقابت بپردازند. “

پنج سال پیش ، EY هیچ عملکرد نوآوری نداشت. در چهار سال اول این گروه بیش از 1 میلیارد دلار درآمد کسب کرد. در آغاز ، گروه شروع به ساخت پروژه به پروژه کرد ، سپس پروژه های بیشتری وجود داشت ، تیم AI ، تیم بلاکچین و تیم داده (گزارش CDO و CAO به Wong).

“من سه سال و نیم پیش یک تیم هوش مصنوعی تاسیس کردم ، اما ما مجبور شدیم آن را به طور بنیادی مقیاس بندی کنیم ، بنابراین اکنون تیم های هوش مصنوعی در سایر قسمت های سازمان نشسته اند. همه آنها از تیم اصلی که در زمینه نوآوری کار می کنند تغذیه می کنند.” اما ما مهارتهای فراتر از این نکته جالب را داشتیم که در نوآوری نهفته است. ” “اکنون این باید یک فناوری باشد که ما در تمام بخشهای سازمان خود ، چه مستقیماً در قسمت خدمات و چه در تیم های فناوری ، از آن استفاده و پیاده سازی کنیم.”

در حال حاضر سه حوزه جداگانه برای سرمایه گذاری در نوآوری وجود دارد که شامل جوجه کشی ، سرمایه گذاری متمرکز بر زمینه های رشد کوتاه مدت و نوآوری مخرب است که می تواند موضوعی کاملاً جدید باشد یا برای اولین بار برای یک صنعت یا نوع تجارت کاربرد دارد.

“من فکر می کنم مشکلی که اکثر مردم در تکامل خود می یابند این است که هر یک از این قسمت ها به چیزی کمی متفاوت – مجموعه ای متفاوت از اهداف ، ساختار کمی متفاوت برای مدیریت آن نیاز دارد ، [slightly] معیارهای مختلف برای درک اینکه سرمایه گذاری خوب یا بد برای این قطعه خاص از نوآوری چیست ، “وونگ گفت.

البته ، بسیاری از شرکت ها نوآوری دارند و همه آنها “سس مخفی” خاص خود را دارند. در اینجا برخی از بینش های دیگر وجود دارد که ممکن است به حرکت دادن سوزن نوآوری کمک کند.

لیزا مورگان یک نویسنده مستقل است که داده های بزرگ و BI را برای InformationWeek پوشش می دهد. وی در مقالات ، گزارش ها و انواع دیگر مطالب در نشریات و سایت های مختلف شرکت کرده است ، از SD Times گرفته تا واحد هوشمند اکونومیست. مناطق مشترک پوشش شامل … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.
قبلی

1 از 11

مورد بعدی

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir