براین مبنا کلیدی انجام تغییرات در نسبت کورس پیستون بهقطر آن، تغییر در سبکسازی پیستون و رینگهای پیستون، شاهد ارتقا راندمان خروجی از موتور TU5 هستیم. عدمتناسب فی مابین سایز تایر اصلی بدنه (رینگ 15 اینچی بهصورت استاندارد در نسخه دستی) چندان جذاب نمیباشد و در ورژن اتوماتیک این خودرو شاهد کارگزاشتن حلقه 16 اینچی هستیم که معقول بهنظر میرسد. هر چند این ماشین نسبت بهسایر محصولات تیم صنعتی ایرانخودرو بهروزتر و زیباتر است. چراغهای پیوستهای که در همین بخش طراحی شده، میتوانست اساسی گرافیک زیباتری مثل کیا فورته نسل سوم یا جیلی امگرند نسل چهارم طراحی شود و بهلحاظ بصری زیباتر باشد. تارا بهعنوان دومین جنس تازه گروهصنعتی ایرانخودرو پس از دنا، بهلحاظ طراحی مضاعف متفاوتتر از محصولات دیگر این خودروساز است. از سوی دیگر نمایشگاهداران عقیده دارا‌هستند پارس سفید رنگ Elx را بهتر میفروشند و بازار خوبتر از آن استقبال کرده است. سید محمد طاهر علوی نیز عقیده داراست پارس اتوماتیک کمترین خریدار را دارد چون فراوان نماید است.اما پارس سال اساسی موتور TU7 و گیربکس دستی هنوز هم خریدار خودش را دارد. آن گاه هم پارس LX سال را که الان ایجاد میگردد مردم به خاطر آپشنهایش خوب تر میخرند. ولی به خاطر داشته باشید که ارتقاء ضریب دانسیته به این معنی که ارتقاء قدرت ضربه احتراق درون پیشرانه. در ضمن خلل در سیستم ABS هم به عامل اختلال پمپ مضاعف است و حتی یک خودروی با کارکرد زیاد قلیل داشتیم که به علت آببندی نبودن لولههای پمپ روغن دچار تخلیه روغن میشد. میل لنگ، شکلی تقریباً میله مثل دارد و از کالا فولادی تهیه و تنظیم می شود تا در علیه فشار زیاد و تماس مداوم کلیدی گرما، مقاومت ضروری را داشته باشد. رینگهای پیستون از کالا چدن خاکستری ساخته میشوند، زیرا فلزی هست مقاوم که در برابر گرما حساسیت یه خرده از خویش نشان می دهد و همچنین دارای امکان ارتجاعی لطف میباشد. حساس اعتنا بهاینکه هر اتومبیل ۱۵ دقیقه در اختیار اصحاب رسانه قرار داشت و از ابتدا خودروها اصلی کولر پر‌نور تست شد، دمای موتور از ۷۹ جايگاه فراتر نرفت که خویش موجب کاهش فساد قطعات دوار و حیاتی موتور نیز خواهد بود. گروه قطعات ماشین عظام در حوزه ایجاد و تأمین قطعات خودرو عمل دارد. به گزارش «اخبار خودرو»،از اواخر سال 1398 زمزمههای ایجاد سدان کامپکت جدیدی بوسیله گروه صنعتی ایرانخودرو بهگوش رسید. ناک یا این که همان صدای پیستون که چق چق در موتور صدا می دهد به شدت منجر کمتر قدمت موتور ، افت قدرت و ارتقاء مصرف سوخت موتور tu5 همین ماشین می شود. ۱۱۰ اسب بخار اقتدار داشتند اما موتور های یورو ۵ tu5 قدرتشان ۱۰۵ اسب بخار است. چهره ماشین اهمیت چراغهای کشیده و LED های L رخ درون آن شبیه دنا پلاس است و در کنار جلوپنجره باریک و خطوط تیز بر روی کاپوت، رینگ و پیستون tu5 مهاجم بهنظر میرسد. ولی از آنجا که پژو 301 اساسی موتور TU5 و حیاتی قدرتی برابر 114 اسببخار بهبازار عرضه شده است، گروهصنعتی ایرانخودرو TU5 پلاس را برای تارا در لحاظ گرفته است. TU5 توسط مهندسان این خودروساز دستخوش تغییراتی قرار گرفت و به TU5 پلاس تغییر و تحول اسم داد. همچنین نسبت دانسیته همین موتور به 11 بهیک رسیده که همین اعداد نشان از تغییراتی در بخش محفظه احتراق دارد. تغییر در شکل مهندسی شده پیستون، به تیتر نمونه به کار گیری از پیستون تخت یا گنبدی به جای پیستون گود، می تواند همانند حجم محیط احتراق سرسیلندر، به ارتقا ضریب جرم امداد کند. مهم بهبود توان تنفسی پیشرانه و ارتقاء دور نهایی موتور (RPM)، می بایست از سیستم سوخت رسانی توانمندتری استفاده شود چرا که پیشرانه تیون شده توان خویش را از قابلیت احتراق حجم بیشتری از ترکیب سوخت و هوا دریافت میکند. ما حساس ریمپ ایسیو دانگ فنگ h30 cross دستور پر‌نور شدن رشته به دور نماید و تند را به میزان ۵ مرتبه کمتر می دهیم و این منجر میگردد آب رادیاتور فرصت خنک شدن بیشتری پیدا کند و دمای آب از خط وسط آمپر عبور نکند. یعنی دقیقا اهمیت بالا گرفتن تحریمهای ناعادلانه مقابل کشورمان و عدمپایبندی شرکای خارجی خودروسازان داخلی بهتعهداتشان، تیم صنعتی ایرانخودرو دارای دستیابی به یک مگاپلتفرم ملی، سدان جدیدی را طراحی و برای ساخت آن برنامهریزی کرد. ولی روغنسوزی گونه های متمایز دارااست که در آینده تحلیل خوا هیم کرد . حلقه پیستون مهم کل ظرافتی که در خود داراست می بایست محکم و انعطاف پذیر باشد زیرا خرابی حلقه سبب ساز خرابی بوش و پیستون می شود.البته به کار گیری از روغن موتور مهم کیفیت در سکو اول قرار دارد. احتمالا در نگاه اول از دید یک فرد غیر کارشناس تفاوت بیشتر ای در فی مابین این دو وجود نداشته باشد. همینطور سیستم تهویهمطبوع برقی در هر دو نسخه دستی و اتوماتیک دوچندان جذاب است. همین پیشرانه ورژن بهروزشده و ارتقایافتهای از پیشرانه مشهور TU5 می باشد و اما پیشرانه تارا نسبت بهقوای محرکه پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ و رانا زیاد متفاوت است. این موتور TU5 اسم دارااست و مجموعه صنعتی ایرانخودرو از سال 1398 درصدد بهینهسازی و تولید تغییراتی کم در موتورهای خود برآمد.

ایندکسر