[ad_1]

CIO ها و سازمان های فناوری اطلاعات با چالش های عظیم ناشی از همه گیری 100 ساله و چگونگی تغییر جهان روبرو شده اند. در اینجا درسی است که آنها در سال 2021 می خوانند.

یک میم در اینترنت در گردش است که مانند مرور رستوران در شبکه های اجتماعی می خواند: “2020: من توصیه نمی کنم. یک ستاره”. خنده دار است زیرا واقعیت دارد.

سال گذشته در خاطرات جمعی ما مانند هیچ کس دیگری نبود ، زیرا اکنون هیچ یک از ما زنده یک بیماری همه گیر 100 ساله را تجربه نکرده ایم. بیماری همه گیر COVID-19 که تاکنون بیش از 75 میلیون نفر را آلوده کرده و باعث کشته شدن نزدیک به 1.7 میلیون نفر در سراسر جهان شده است ، دنیای ما را تغییر شکل داده است. فقط در ایالات متحده بیش از 17 میلیون نفر آلوده و بیش از 300000 نفر مرده اند.

تصویر: Pixabay

تصویر: Pixabay

در سراسر جهان ، مشاغل به لطف تحولات دیجیتالی که در چند سال گذشته توسط ابر ایجاد شده اند ، هر زمان که ممکن باشد نیروی کار خود را به خانه از راه دور می فرستند تا کار کند. مصرف کنندگان به دلیل انسداد یا اقدامات ایمنی خود از فروشگاه های خرده فروشی اجتناب می کنند. آنها به جای خرید حضوری ، سفارش داده اند كه نیازهایشان را خرده فروشان آنلاین تحویل دهند و از تأمین كننده ها بخواهند كه كانال های فروش ، زنجیره های تأمین و تحویل خدمات به مشتری را اجرا كنند.

در تمام مدت ، CIO ها و سازمان های IT تلاش کرده اند تا سازمان های خود را برای این تغییرات ناگهانی و غیرمنتظره به سرعت آماده و آماده کنند – برای اعزام کارگران به خانه ، حمایت از افزایش درخواست های خدمات مشتری ، گسترش تجارت الکترونیکی و موارد دیگر. آنها این کار را با سرعتی بی سابقه انجام دادند. پروژه هایی که برنامه ریزی و اجرای آنها 2 سال به طول می انجامید ، ظرف چند روز معکوس شدند.

گرچه ممکن است سال 2020 تقریباً به پایان رسیده باشد ، ما به تازگی شاهد گسترش واکسن های COVID-19 بوده ایم و ماه ها طول می کشد تا واکسن به طور گسترده در همه گروه ها توزیع شود. اما وقتی به پایان این سال وحشی و غافلگیرکننده می رسیم ، زمان آن فرا رسیده است که از درسهای آموخته شده – و موارد فراوانی نیز استفاده شود – و همچنین منتظر استفاده از آنها در واقعیت جدید خود هستیم. در اینجا مجموعه مقالاتی وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند.

CIO ها پس از همه گیری برای سال 2021 آماده می شوند

مطالعه دستور کار فناوری اطلاعات گارتنر نشان می دهد که مدیران ارشد فناوری اطلاعات از علاقه مجدد هیئت مدیره شرکت ها به تجارت و فناوری دیجیتال برای بهبود تجربه مشتری استفاده می کنند.

نکات کلیدی IT: درسهایی برای بقا از یک سال طوفانی

سال 2020 برنامه اکثر شرکتها را مختل کرد ، اما برخی از آنها در موقعیت بهتری برای غلبه بر تأثیر همه گیری قرار داشتند.

پیش بینی اینکه چگونه بایدن از عهده سیاست های فنی برآید

اینگونه است که یک تحلیلگر مستقل صنعت فناوری معتقد است که دولت بایدن طی 90 روز اول و بعد از آن با طیف وسیعی از مشکلات در صنعت فناوری مقابله خواهد کرد.

7 درس برای تداوم تجارت که هر سازمانی می تواند یاد بگیرد

در اینجا برخی از عاداتی وجود دارد که سازمان ها می توانند برای غلبه بر چالش ها ، ایمن نگه داشتن کارمندان ، مدیریت ریسک و عبور از هر بحرانی قوی تر از هر زمان دیگری ، از آنها استفاده کنند.

کنسرسیوم محاسبات COVID-19 چه بعدی دارد

منابع فوق رایانه ای و دانشگاهی برای تسریع تحقیقات در زمینه چرخ دنده های تغییر دهنده ویروس ، زیرا واکسن های همه گیر نزدیک به تولید می شوند.

آیا مهاجرت ابر مبتنی بر همه گیری شما پایدار است؟

COVID-19 مشاغل را به سمت ابر سوق داد. در حالی که عملکرد از راه دور پایدار است ، استراتژی های ابر اضطراری پایدار نیستند.

جسیکا دیویس کار خود را صرف پوشش تلاقی تجارت و فناوری در عناوینی از جمله Infoworld توسط IDG ، eWeek و Channel Insider توسط Ziff Davis Enterprise و MSPmentor توسط Penton Technology کرده است. او علاقه زیادی به استفاده عملی از هوش تجاری دارد ، … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir