عوامل “It” در تحول فناوری اطلاعات


این سه عامل باعث ایجاد تحول فناوری اطلاعات می شود که می تواند ارزش فن آوری و افراد را برای افزایش انعطاف پذیری کسب و کار به حداکثر برساند.

من همیشه مجذوب نبوغ و آینده نگری لئوناردو داوینچی بوده ام. او قبل از اختراع ماشین های پرنده ، چتر نجات را طراحی کرد. تا به امروز ، تناسبات چتر وی تنها مواردی است که مثر است. این نشان می دهد که عقل دیرینه گاهی نمی تواند جایگزین شود و گاهی نباید جایگزین شود. حتی با وجود پیشرفتهای چشمگیر و خسته کننده علم و فناوری ، گاهی اوقات بهتر است از آنچه که م worksثر است شروع کنید و سپس با اتصال نقاط یا افزودن نقاط جدید تأثیر را به حداکثر برسانید. به عنوان مثال ، چترهای امروزی “چادر کتانی” نیستند که داوینچی تصور کرده است: اکنون آنها از نایلون ضد باد و مقاوم تر ساخته شده اند. اما نسبت های اساسی همچنان باقی است.

مفهوم تحول فناوری اطلاعات به همان اصل بستگی دارد. مشاغل باید رویکردی را اتخاذ کنند که به آنها امکان می دهد ضرورت های تجاری خود را برآورده کنند در حالی که اطمینان حاصل شود فناوری اطلاعات می تواند باعث ایجاد این تغییر شود. هنگامی که تحول در تجارت با تمرکز صحیح در سفر IT همراه نباشد ، مشاغل با نتایج به خطر افتاده دست و پنجه نرم می کنند.

تصویر: petrovk - stock.adobe.com

تصویر: petrovk – stock.adobe.com

پس از جذب این مفهوم ، این س becomesال مطرح می شود که بهترین تصمیم برای تصمیم گیری یک شرکت برای این تحول حیاتی فناوری اطلاعات برای فعال کردن تحول تجاری خود چیست؟ آیا برای ایجاد جنبه هایی که امروزه کار می کنند ، باید از تحول کامل فناوری اطلاعات استفاده شود یا باید از تفکر و تجربه ابتکاری استفاده شود؟

اثبات شده است که گزینه اخیر مناسب ترین گزینه است. ترکیبی از بهترین های هر دو جهان – آزموده ، آزمایش شده و خردمند ، همراه با مخرب و جدید. این روش به مشاغل اجازه می دهد تا از فناوری در مقیاس وسیع برای تغییر تجارت استفاده کنند. از مفاهیم اثبات شده و در حال حاضر استفاده شده مانند تفکر طراحی ، DevOps ، Agile ، MVP ، ابر ، ساده سازی برنامه و نوآوری مداوم استفاده می کند. و با این حال این س answersالات اغلب نادیده گرفته شده را پاسخ می دهد: چند سازمان با استفاده از Agile اطمینان حاصل می كنند كه هر فعالیت فردی مهندسانشان با حماسه ها همسو است؟ تا آنجا که من به یاد دارم ، Shadow IT نفرین بسیاری از CIO هاست. اما چند سازمان بر روی هم ترازی فناوری اطلاعات کسب و کار ، جایی که مدل عملیاتی به جای ملاقات با SLA های داخلی IT ، از بین بردن وقفه های تجاری فعالانه پشتیبانی می کند ، تمرکز دارند؟ بهترین راه برای تولید این ارزش گریز از بازسازی فناوری اطلاعات استفاده از مفاهیم موجود و افزودن مفاهیم حیاتی جدید برای بدست آوردن نتایج تحول آفرین است. و نتیجه؟ مشاغلی که به راحتی می تواند از موانع عبور کرده و از رقبایی که IT برای آنها فکر اضافی است عبور کند.

بنابراین ، بیایید این را کمی تقسیم کنیم. چه عواملی وجود دارد که تحول موفقیت آمیز فناوری اطلاعات را از عواملی که نتایج کمی دارند جدا می کند؟ برای مبتدیان ، در اوایل ، رهبران فناوری اطلاعات به تمام قسمتهای مهم کل پرداخته و چارچوب ، مدیران سطح C را تشویق می کند تا درگیر شوند. رهبران تجارت گاهی تحت تأثیر پویایی سازمانی قرار می گیرند تا با خیال راحت بازی کنند ، و قدم های کودک را بردارند.

متأسفانه ، همانطور که دیوید لوید جورج نخست وزیر پیشین انگلیس به صراحت گفت ، “شما نمی توانید با دو جهش کوچک فاصله را برطرف کنید.” تعهد به یک جهش کاملاً برنامه ریزی شده اما جسورانه از ابتدا برای موفقیت حیاتی است. این تنها راه تحقق و به حداکثر رساندن مزایای ملموس و قابل اندازه گیری و اطمینان از عدم تقسیم نتایج به قطعات است. به عنوان مثال ، گرچه شروع به کار مثلاً با ربات های چت مفید است ، این برنامه تغییر تجربه مشتری بسیار متمرکز تنها بخش کوچکی از آنچه نقشه راه AI به خوبی اجرا شده در سطح شرکت با ستاره شمالی شرکت به ارمغان می آورد ، فراهم می کند.

دومین عامل “آن” تمرکز بر مردم است. اگرچه بسیاری ممکن است معتقد باشند که ربات ها به زودی بر جهان حکمرانی می کنند ، اما ارزش فرهنگ و مردم برای موفقیت در هر کاری مهم را نمی توان دست کم گرفت. اگر این فرهنگ به طور طبیعی به کارمندان اجازه می دهد که منحصراً روی فعالیتهای سازگار با KPI کار کنند و اگر نیروی کار مهارتهای آماده در آینده برای تکمیل و بهبود سیستمهای مشتری مداری شرکت را داشته باشد ، ما باید یک بازی بسازیم. ما به تفکر انسان و ماشین نیاز داریم (“من هوش مصنوعی خود را می سازم تا رشد کند”). برای مهندسی قابلیت اطمینان سایت (“من مسئولیت مدیریت آنچه را ایجاد می کنم”) ما به مهندسین کارآمد و دارای نگرشهای کامل نیاز داریم. ما به تفکر سازمانی نیاز داریم که در آن تجارت مشتری IT نباشد ، بلکه یک “شریک جرم” نزدیک باشد. سازمانی که توسط یک تجارت منسجم و ذهنیت IT پشتیبانی می شود ، چنین فرهنگی را به روشی بی پروا ارتقا می دهد.

سومین و شاید جذاب ترین عامل این است که چارچوب تحول فناوری اطلاعات هرگز ذاتاً منسوخ نمی شود. این سازگار است ، نه یک چارچوب ثابت که ظرف چند سال نیاز به تعمیرات اساسی دارد. این پایدار است و به طور مداوم در حال تکامل است ، زیرا درک “جدید” در هسته اصلی آن است. این امر به مشاغل اجازه می دهد تا از معماری خدمات خرد انعطاف پذیر استفاده کنند که به آنها امکان می دهد به راحتی از شرکای اکوسیستم استفاده کنند و حتی انواع مستقل محصولات را ایجاد کنند.

امروزه ، سفر به ابر با ابزارهای امنیتی پیشرفته در فضای ابری برای بیشتر سازمان ها یک ارزش ساز است. از آنجا که این چارچوب از نظر فنی اگنوستیک است ، به راحتی نوآوری های مهم بعدی فناوری مانند اینترنت تغییرناپذیر و هوش مصنوعی کوچک را به خود جذب خواهد کرد. طبق MIT Technology Review 2020 ، اینترنت مبتنی بر فیزیک کوانتوم با ارتباطات ایمن و توانایی کنترل الگوریتم های قدرتمند هوش مصنوعی با کوچک کردن مدل های یادگیری عمیق با انتشار کربن کمتر از ابزارهای کوچکتر ما ، دو موفقیت بزرگ در زمینه فناوری است. گوشه گوشه “جدید” دیگر کار را برای سازمانها دشوار نخواهد کرد ، بلکه به آنها امکان می دهد تا یکپارچه سازی آن را انجام دهند تا از نوآوری و ارزش تجاری بهتر عمل کنند.

این عوامل “آن” یک تحول فناوری اطلاعات را ایجاد می کنند که می تواند ارزش فناوری و افراد را به حداکثر برساند و به این شرکت اجازه می دهد انعطاف پذیری کسب و کار را افزایش دهد. این تغییرات در بازی ، یک شرکت را از نتایج حاشیه ای دور می کند. با این اوصاف ، من متوجه می شوم که غوطه وری می تواند یک شاهکار بزرگ باشد – خواه پرش از هواپیمای 10،000 فوت باشد یا اینکه کل سازمان فناوری اطلاعات شما را تغییر دهد تا امکان تغییر در کار را فراهم کند. هر دو ترسناک هستند. با این حال ، از آنجا که تسکین این واقعیت وجود دارد که DaVinci چتر نجات را امتحان کرده است ، اطمینان خاطر این است که بسیاری از سازمان ها با این روش جهش موفقیت آمیز داشته اند و فرود نرم اما تغییر دهنده بازی را تجربه کرده اند.

حتی سگال مسئولیت کلیه کارهای مربوط به فن آوری در ارتباط با مشتریان ، ارتباطات رسانه ای و فناوری های پیشرفته در منطقه غربی توسط مشتریان آمریکای شمالی Accenture است. این شرکت همچنین رهبر فناوری در شبکه صنعت پیشرفته Accenture در آمریکای شمالی است. چتنا ردپای Accenture را افزایش داده و یک فن آوری قوی را ایجاد کرده است که بر راه حل های ابتکاری و نوآورانه که ارزش برخی از مارک های برجسته جهان را ایجاد می کند ، متمرکز است. وی در 24 سال فعالیت با Accenture ، مشاور معتبری برای مشتریان خود بوده است. علاوه بر مدرک MBA از دانشگاه جورج میسون ، چتنا در مذاکرات در هاروارد و موسسه فناوری ماساچوست تحصیل کرد. وی همچنین در زمینه فروش برتر در دانشگاه استنفورد تحصیل کرد.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>