کسب و امور برای ترقی بایستی روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از خط مش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و عمل اینترنتی است.
برای ساخت یک وب سایت عالی، کارهایی باید انجام شود. اولی کاری که باید در این زمینه انجام بدهید این هست که یک نام اینترنتی خوب و جالب تعیین کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که گزینش می نمایید به جهت به دست آوردن و کار شما منطقی است و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از لغات ناآشنا استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 گزینه مضاعف اهمیت را لیست می کنیم. نکاتی که چنانچه در طراحی وب وبسایت خود از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب تارنما شما به جهت مخاطبان جالب خواهد بود و یکسری قدم به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه منطقی و اساسی

البته وب وبسایت می بایست از لحاظ ظاهری زیبا باشد. اما مهمتر از آن، نخست بایستی شیوه کار دارای وبسایت خود را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خویش را انتخاب نمایید یا حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی انتخاب نمایید که چه برنامه ای برای تارنما خویش در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری هم به جهت سایت و هم به جهت بهینه سازی سایت SEO مهم است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار وب سایت را هم در حیث می گیرد.
به این عامل بایستی از نظر بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که اشخاصی که از وبسایت شما مشاهده می نمایند بتوانند به راحتی اساسی آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را فهم و شعور کنند و همینطور در درجه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. دیتاها ظریف و مرتبط اساسی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردمان کارایی برای ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که برای موفقیت در به دست آوردن و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران با خبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید ضروری است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی اطلاعات کاملی در آیتم به دست آوردن و فعالیت خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در مورد مدل کاری که انجام می دهید به کارگیری کنید. به تیتر مثال، اگر شغل شما فروش یک محصول است، باید تصاویری اهمیت کیفیت عالی به جهت همگی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی فعالیت می نمایید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، باید تمام امور و کارهای انجام شده را دارای جزئیات در وب وب سایت خویش قرار دهید.
به تیتر نمونه مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در وبسایت قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا‌هستند اطلاعات کافی در گزینه کیفیت این تالار داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید اهمیت ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را افزایش دهید. تارنما خویش را دارای توجه به نیازها و علایق مخاطبان خویش به رخ شخصی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته مفید به جهت وبسایت شما همین میباشد که قبل از طراحی وب سایت خود، وب وبسایت رقبای خود را بررسی کنید، به تیتر نمونه اگر به ساخت و فروش پوشاک مشغول هستید، می بایست بهترین رقیب خویش را در راستا کاری خود و تارنما او پیدا کنید. همینطور تحلیل کنید و دلایل موفقیت او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در سایت خویش به کارگیری کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی زمان ها یک یا دو جمله می تواند فراوان کار کشته باشد.” بسته به ماهیت کسب و عمل خود، اساسی ثبت داده ها حساس در وبسایت خود، در عمل خویش توانا و قدرتمند باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در سایت مطمئناً یک عدد از مهمترین کارها است، به این ترتیب می بایست ورقه مخصوص به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط کلیدی آن شرکت چقدر طاقت فرسا است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک برگه اطلاعات تماس در وب سایت خود قرار دهید و کل داده ها نظیر آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و پیوند کانال های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و عمل خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری ارتباط حیاتی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب وبسایت به دست آوردن و فعالیت افزایش جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و نشانی آدرس اینترنتی و نتورک های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در تارنما قرار ندهید، آن ها باید بتوانند روی آنها کلیک کنند، به این ترتیب حساس کلیک بر بر روی آیکون های نتورک های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه گردید دارای ربط باشید و کارهایی را که باید انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی تلفن همراه های هوشمند همین قابلیت و امکان را دارا‌هستند که بر بر روی لینک های تماس کلیک کرده و حساس کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه سوای کلمات اختصاری بی فایده است و وبسایت فارغ از راهکار مشخص و معلوم بی معنا و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های درست و منطقی برای صفحات متعدد وب سایت خویش به کارگیری می کنید. به تیتر مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا این که اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، برگه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام گسترش یک استراتژی استراتژیک برای وب سایت خود، باید راهی به جهت ایجاد یک فراخوان برای اقدام در لحاظ بگیرید. همین بدان مفهوم میباشد که آنچه مردمان دوست دارا هستند در وبسایت شما ببینند این هست که می توانند به راحتی به ورقه مورد عشق و علاقه خویش در هر برگه از وبسایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به تیم شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به تارنما خود بپیوندید، به نشانی اینترنتی خود دسترسی داشته باشید، خدمات خود را بازدید کنید، محصولات خود را مشاهده کنید و …
شما می بایست اهداف خویش را در وبسایت خویش روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از تارنما شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آنان چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وبسایت خود فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین داراست باید به طور تمام امکانات و اطلاعات واجب را به صورت آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به تارنما شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه مورد استقبال بخش اعظم مردم قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما بایستی در آن‌ها عضو گردید و به دست آوردن و عمل خویش را در وب سایت خویش توسعه دهید تا به دست آوردن و کار خود را گسترش دهید. همین نیز در سئوی شما دوچندان موءثر است. فعالیت در شبکه های اجتماعی و نمایش پیوند های آن ها در وب سایت سبب ساز تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر