مدیر فنی FTD پاول برای تحول و عادی بعدی جدید


یک سال پس از پیوستن به این شرکت 110 ساله ، پاول در مورد ارتقا infrastructure زیرساخت های خرده فروش رنگ برای محصولات تجارت الکترونیکی صحبت می کند.

مایک پاول با اولین سال حضور در سمت مدیر فنی FTD و عمده فروش FTD ، به دنبال چیزی فراتر از آینده پس از یک بیماری همه گیر است.

FTD قبل از حمله COVID-19 بر سهم خود از چالش ها غلبه کرد. این شرکت تحت فصل 11 در سال 2019 تحت حمایت از ورشکستگی قرار گرفت ، که منجر به تغییر ساختار با Nexus Capital Management شد ، که عملیات تحویل گل را در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین از FTD برای ایجاد FTD LLC خریداری کرد. در نتیجه تغییر ساختار ، FTD دو شرکت تابعه خود را رها کرد و تمرکز خود را بر روی لوازم گل قرار داد.

پاول همراه با سایر تغییرات در FTD ، در آوریل 2020 به CTO تبدیل شد. به عنوان شرکتی با قدمت بیش از 110 سال ، FTD در آخرین تکامل خود قرار دارد که شامل فناوری های جدید و معماری داده است. به عنوان مثال ، FTD برای به روزرسانی تجربه دیجیتال برای مشتریان خود ، پلتفرم تجزیه و تحلیل و بینش های FullStory را تصویب کرده است. آگاتا بوگای ، معاون محصول FullStory ، می گوید ابزارهای شرکت او به شرکت هایی مانند FTD کمک می کند تا از طریق تحول دیجیتالی خود کار کنند. او می گوید: “وقتی شرکت ها تحولی به اندازه FTD را تجربه می کنند ، در سیستم عامل و به عنوان یک شریک به دنبال چیزهای خاصی می گردند.” “آنها به دنبال فرصتی برای داشتن مجموعه داده های کامل هستند. آنها به دنبال سیستم عامل هایی هستند که بتواند در تیم های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. “

تصویر: Syda Productions - stock.Adobe.com

تصویر: Syda Productions – stock.Adobe.com

استفاده از FullStory بخشی از برنامه های گسترده پاول و بقیه مدیریت FTD برای ادامه توسعه شرکت است.

هنگام ورود به شرکت ، با چشم انداز دیجیتال FTD کجا بود و چه مسیرهای جدیدی را برای آینده تعیین کرده اید؟

این سالگرد یک سالگی من است. من توسط چارلی کول ، مدیر عامل جدید استخدام شدم که هفته قبل از من شروع به کار کرد. ما بخشی از یک تیم مدیریتی جدید هستیم که پس از ورشکستگی و تملک در فعال کردن FTD فعالیت می کنیم. از زمان ورشکستگی و قبل از ورود من ، FTD از نظر فنی در حالت بقا و پاسخ بود و بدون چشم انداز روشن و جامعی از نقش فناوری در تجارت بود.

بیشتر این برنامه ها برنامه هایی بودند که در محل مرکز داده ها و ساختمانهایی که در خارج از شیکاگو داریم ، اجرا می شوند. برنامه هایی که در دنیای مدرن می خواستند SaaS باشند ، در عوض مدل های قدیمی سرویس دهنده-سرور بودند. از نظر فرهنگ ، سیستم ها و برنامه ها و نه کاربران ، کانون اصلی عملیات و راه حل های فناوری اطلاعات بودند. این واقعاً رویکرد اول بشر نبود.

خبر خوب این بود که پیشرفت واقعی در ساخت یک پلت فرم مدرن مبتنی بر ابر برای آینده آخرین کلمات: Kubernetes ، ریز سرویس ها و GCP (بستر Google Cloud) حاصل شده است. این کار به دلیل کارهایی که قبل از ورشکستگی آغاز شده بود ، ناقص و کمی گیر کرده بود. همچنین برای یک شرکت متفاوت طراحی شده است. FTD از آن دوران سبد دو ساله مشاغل خریداری شده شامل ProFlowers را که هنوز هم بخشی از ماست ، اما همچنین Shari’s Berries و مارک های دیگر است. کارهای خوبی که در زمینه نوسازی این پلتفرم انجام شده ، خلاف گزارش اشتباه بود.

چالش من این بود که به همه چیز نگاه کنم – چیزهای قدیمی واقعاً موجود ، و به چگونگی مدرن سازی آن فکر کنم. کار در مورد نوسازی و فکر کردن در مورد چگونگی دوباره کاری آن برای آینده جدید به پایان رسید. و همچنین نحوه ایجاد تغییرات فرهنگی مورد نیاز برای انتقال کاربر به مرکز بحث. وقتی اکنون به استراتژی فناوری فکر می کنیم ، تنها تمرکز ما روی خدمات مشتری ، فعال سازی و توانمندسازی آن است.

چشم انداز ما این است که پلتفرم ترجیحی برای هر یک از کاربران ما باشد – بنابراین آسانترین مکان برای خرید هدیه ، کارآمدترین بستر برای شرکای گل فروشی تجاری کوچک ، سریعترین محیط یکپارچه سازی ممکن برای شرکایی که با ما ماشین به ماشین تعامل دارند و بیشترین ابزاری قدرتمند و بصری برای کارمندان.

با استفاده از سیستم های قدیمی ، برای حرکت به جلو باید به کدام نقاط درد بیشتر توجه کنید؟

یک بخش از FTD جدید ، هنگامی که به عنوان بخشی از بازسازی خریداری شد ، انتقال به یک مدل مانند دارایی بود. به عنوان نمونه FTD برای مدیریت مراکز توزیع استفاده می شود. ما برای انجام بخشهایی از تجارت که حمل می شود ، به روشی دیگر از این مرحله خارج شدیم. یکی از مواردی که من در زمینه IT مطرح کردم این است که ما باید در آنجا نیز یک رویکرد فعال داشته باشیم.

وقتی به مرکز داده های ما نگاه می کنید ، وقتی وارد شدم ، بخش قابل توجهی از سفارشات ما از طریق این ساختمان عبور می کردند. سپس فکر می کنید که اگر قصد انجام چنین کاری را داشته باشم ، باید این مرکز داده را ارتقا دهم یا تمام سخت افزارها را به یک مرکز داده مدرن منتقل کنم. این گران است. به خصوص در مقیاسی که ما کار می کنیم. ما هزاران ماشین مجازی ، ترابایت حافظه داشتیم. آرایه ذخیره سازی ما در حال پر شدن بود. در اینجا شما دو گزینه دارید. من می توانم دارایی ها را مدیریت کنم و با یک سخت افزار این مورد را ارتقا دهم. من فکر نمی کنم این از نظر استراتژیک با مدل نور دارایی همخوانی داشته باشد.

شما می توانید حجم کار مورد نیاز را در صورت تقاضا مصرف کنید ، بنابراین ما می خواهیم به این نوع مدل ها برویم. این به معنای برنامه ریزی تلاش برای گرفتن ماشین های مجازی ما و انتقال آنها به ابر است. این به معنای مشاهده محیط ذخیره سازی ما بود. ما بیشتر داده های خود را در یک فروشگاه داده محلی شرکت داریم. اما ما همچنین این ساحل را در BigQuery در GCP (Google Cloud Platform) داریم. کدام یک از این سیستم ها است که می خواهید در آینده شرط بندی کنید؟ بنابراین ، شما شروع به انتخاب دشوار در مورد چگونگی شروع دور شدن از یک محیط به محیط دیگر می کنید. این به موارد دیگری منجر می شود. شما شروع به جستجو در ابزارهای مختلف BI (هوش تجاری) می کنید که ابتدا برای رفتن به فضای ابری طراحی شده اند. شما به فکر فناوری هایی مانند Looker که گوگل متعلق به آن است ، و فناوری های جدیدتری مانند شریک SoundCommerce ما که به عنوان داربست در وسط BigQuery برای بازاریابان تجارت الکترونیکی مانند ما کار می کند تا تجزیه و تحلیل هایی را ارائه دهند.

آیا برای سرعت تغییری که می خواهیم مدیریت کنیم ، آیا می خواهیم سخت افزار را با توجه به نیاز خود مالک یا اجاره کنیم؟ شما شروع به ترسیم دوره در محیطی می کنید که می توانید استخدام کرده و از ظهور همه افراد بهره مند شوید.

با رفتن از قبل از همه گیری به حال ، در هنجار جدید بعدی به دنبال چه هستید؟

از نظر FTD ، همه گیر کمی باد بیشتر است. به طور کلی تجارت الکترونیکی با دادن هدایای ویژه هدایت می شود. در ابتدا ، FTD فهمید که چگونه خیلی زود می توان فرار کرد. قبل از رسیدن من به اینجا شروع شد. FTD قبل از ورود من یک هفته در پناهگاه بود. وظیفه من این بود که بفهمم چه مقدار از این مقدار را در رابطه با میزان تغییر آن حفظ می کنیم. ما به عنوان یک تیم مدیریتی به طور کلی در مورد آن فکر می کنیم. ما هنوز همه پاسخ ها را نمی دانیم ، اما این تفکر به ما اطمینان بیشتری می دهد که هرگز ، حداقل به طور کلی ، هرگز به روشی که در گذشته بودیم باز نخواهیم گشت. قطعاً به دنیایی که انتظار می رود هر روز در همان مکان پشت میز خود باشید ، برنخواهیم گشت. ما همچنین می دانیم که به مکانی که هرگز کسی پشت میز نباشد نخواهیم رفت. بین این دو چیز که ما نمی دانیم.

چیزی که مدام به آن فکر می کنیم این است که چگونه می توانیم کیفیت بهتری برای کارمندان خود فراهم کنیم که از دور واقعاً عالی باشند و از نظر سبک بودن چگونه می توانیم کارآمدتر باشیم؟

مطالب مرتبط:

چرا DevOps برای تحول دیجیتال بسیار مهم است

غلبه بر چالش های تحول دیجیتال با ابر

CIO برای تسریع در تحول تجارت دیجیتال در سال 2021

تحول دیجیتال: چگونه رهبران می توانند برجسته شوند

نقشه راه خود را برای تحول سریع دیجیتال طراحی کنید

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر در Xconomy به عنوان سردبیر در نیویورک فعالیت های خود را آغاز کرد ، و به انجمن راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس به عنوان فریلنسر برای چنین سایت هایی فعالیت کرد. مانند. .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>