هر چند اکثریت جمعیت عالم در سمت راست رانندگی می کنند، مردمان در بیش از 70 مرزو بوم عمدتا انگلیسی زبان به سمت چپ رانندگی می کنند. 8. تصمیم اصلی اکثریت. بیشتر سنسورهای ضربه ای کیسه های هوا توسط شرکت لانکا هارنس ایجاد می شوند. TRW اولین کیسه هوای گازدار را در سال 1994 تولید کرد، دارای سنسورها و کیسههای اساسی نیروی ناچیز باد خیلی زود پس از آن همگانی شدند. سیگنالهای حسگرهای گوناگون به واحد در اختیار گرفتن کیسه هوا وارد می شود که از بر روی آن ها زاویه برخورد، شدت یا این که نیروی تصادف را به همراه سایر متغیرها انتخاب میکند. در سال 2009، تویوتا اولین کیسه هوای مرکزی صندلی عقب را ساخت کرد که به جهت کمتر شدت صدمات ثانویه به سرنشینان عقب در تصادفات جانبی طراحی شده بود. به طور معمول، تصمیم به بازکردن کیسه هوا در تصادف از جلو در میان 15 تا 30 میلیثانیه پس از شروع تصادف گرفته میشود و هر دو کیسه هوای راننده و سرنشین تقریباً در عرض 60 تا 80 میلیثانیه پس از اولین لحظه تماس ماشین تماما پر میشوند. سوخت در درحال حاضر سوختن گاز بی اثری ایجاد می کند که به سرعت کیسه هوا را در حدود 20 تا 30 میلی ثانیه باد می کند. وقتی که آستانه لازم به دست آمد یا این که از آن بالاتر رفت، واحد در اختیار گرفتن کیسه هوا احتراق یک پیشرانه ژنراتور گاز را برای باد نمودن پر سرعت کیسه پارچه ای شروع می کند. مقررات بینالمللی به جای مبتنی بر فناوری مبتنی بر عملکرد هستند، براین اساس آستانه گشوده شدن کیسه هوا تابعی از طراحی کلی خودرو است. کیسههای هوا به گونهای طراحی شدهاند که در تصادفات از جلو و نزدیک از جلو، شدیدتر از آستانه انتخاب شده توسط مقررات قاضی بر ساخت خودرو در بازار خاصی که وسیله نقلیه به جهت آن در نظر گرفته شده است، باز شوند: مقررات ایالات متحده مستلزم استقرار در تصادفات حداقل مهم کمتر شتاب 23 کیلومتری است. / ساعت (14 مایل در ساعت) عکس العمل اساسی مانع، یا به طور مشابه، بازخورد حیاتی خودروی پارک شده اهمیت اندازه مشابه در کل جلوی هر وسیله نقلیه کلیدی سرعتی حدود دو برابر سرعت. برخلاف تست تصادف در موانع، تصادفات در دنیای واقعی به طور معمول در زوایایی غیر از مستقیماً در جلوی وسیله نقلیه شکل ارائه می کنند و نیروهای تصادف معمولاً به طور متساوی در جلوی اتومبیل توزیع نمیشوند. کیسه هوای زانو برای کمتر آسیب پا طراحی شده است. اگر کیسه هوا خیلی دیر یا خیلی آهسته باز شود، ممکن می باشد خطر جراحت سرنشین در اثر تماس دارای کیسه هوا ارتقاء یابد. یک کیسه هوا می بایست به سرعت باد شود تا زمانی که سرنشین جلویی به تراز بیرونی خویش برسد، کاملا باد شود. از 1 ژانویه 2017، تمام ماشین های ساخته شده یا وارد شده در کلمبیا بایستی حساس دو کیسه هوا در جلو باشند. در صورتی که از تایپ کردن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در مورد مشاهده وب سایت لطفا از کاغذ ما بخواهید.