نحوه ارسال ستون به InformationWeek


آیا بینش یا بهترین روش ها را برای به اشتراک گذاشتن با سایر رهبران و متخصصان فناوری اطلاعات دارید؟ در اینجا نحوه ارسال مقاله خود با نظرات آورده شده است.

تصویر: Pixabay

تصویر: Pixabay

برخی از بهترین رهبری فناوری اطلاعات و توصیه های استراتژیک مستقیماً از خوانندگان ما حاصل می شود و ما می خواهیم عضویت آنها را آسان تر کنیم. InformationWeek ستون های نظر را از متخصصان فناوری اطلاعات که می خواهند ایده های جدیدی را به اشتراک بگذارند ، بینشی در مورد آخرین فن آوری های پیاده سازی ارائه دهند ، یا تجارب رهبری را در زمینه فناوری اطلاعات به اشتراک بگذارند که می تواند نه تنها همتایان خود بلکه کسانی که در موقعیت های رهبری هستند نیز کمک کند.

در اینجا خلاصه ای از سوالات متداول در مورد نحوه ارسال ستون پست بالقوه خود آورده شده است:

درخواست خود را از کجا ارسال کنم؟

پیشنهادات خود را برای بررسی به این آدرس ارسال کنید: [email protected]

آیا می توانم مطلبی را که ارسال کرده ام به جای دیگری ارسال کنم؟

نه تمام نسخه های InformationWeek باید اختصاصی باشد. نمی تواند از قبل در جای دیگری ظاهر شود. با این حال ، پس از انتشار در InformationWeek ، می توانید ستون (یک یا دو پاراگراف) را در یک وبلاگ شخصی یا شرکتی خلاصه کرده و پیوندی به نسخه کامل InformationWeek.com ارائه دهید.

با چه صدایی بنویسم؟

درج کردن مال شما صدا شخصیت و دیدگاه مشخص خود را به ارمغان بیاورید. لطفاً با صدای فعال در مقابل منفعل نیز بنویسید.

چگونه می توانم ستون خود را برای خوانندگان مفیدتر کنم؟

  • نمونه های واقعی ارائه دهید. هرچه بیشتر بتوانید از تجربه خود یاد بگیرید ، بهتر است.
  • در توصیه های خود عملی باشید. چگونه می توانید به دیگران کمک کنید که ممکن است با همان مشکل یا اشتباهاتی که شما یا تیمتان حل کرده اید روبرو شوند؟ غذاها چیست؟
  • جزئیات خاص را به جای مفاد عمومی ارائه دهید. همیشه شامل پیوندها و اسناد مفید است.
  • اصیل بودن ما اغلب ایده های مشابهی را می بینیم. به مطالب منتشر شده اخیر ما نگاهی بیندازید و بگویید چرا اکنون موضوع شما تازه و مهم است.
  • از تجربه فنی خود استفاده کنید ، اما در مورد آن فکر استراتژیک کنید (در علفهای هرز غرق نشوید).

آیا مقالات رهبران فناوری اطلاعات از شرکت های فروشنده را می پذیرید؟

بله ، گاهی اوقات ، اما ما مقالاتی را که محصولات یا گرایش های مربوط به منافع شخصی شرکت آنها را تبلیغ می کنند رد می کنیم. ما وب سایت ارائه دهنده را از نظر تضاد منافع / پیام های تبلیغاتی بررسی می کنیم.

ستون چقدر باید باشد؟

ما به دنبال ستون های دقیق پست هایی هستیم که بین 600 تا 800 کلمه طول دارند.

آیا من حقوق می گیرم؟

نه نظرات / قطعات مهمان پرداخت نمی شود.

آیا آنچه را که من ارسال کردم ویرایش می کنید؟

ما ویرایش مقاله را کپی خواهیم کرد ، اما آنچه شما برای ما ارسال می کنید باید هنگام خواندن آن خوانا و تمیز باشد. اگر با استانداردهای ما مطابقت نداشته باشد ، از ارسال خودداری خواهیم کرد. ممکن است سوالات بعدی داشته باشیم و خوشحال خواهیم شد که البته آنها را با نویسنده در میان بگذاریم.

چه مدت طول می کشد تا به ایده یا ارسال من پاسخ دهید؟

تعداد زیادی برنامه دریافت می کنیم. بنابراین ، ما همیشه نمی توانیم به هر پرسش پاسخ دهیم. لطفاً صبور باشید و سعی خواهیم کرد ظرف چند هفته پاسخ دهیم. متأسفانه ، ما به سادگی منابعی برای توضیح اینکه چرا ممکن است مقاله ارسالی انتخاب نشود ، نداریم.

سایر الزامات که به سرعت بخشیدن به روند کار کمک می کند:

  • پیش نویس خود را به [email protected] به عنوان پیوست Word
  • لطفاً یک عنوان ، خلاصه کوتاه (دو جمله) ، خط نویسنده ، بیوگرافی نویسنده ، عکس نویسنده (پاداش ها: آدرس ایمیل نویسنده ، دستگیره توییتر و آدرس LinkedIn) ذکر کنید.
  • یک نسخه تمیز برای ما ارسال کنید. آن را با صدای بلند بخوانید ، آن را با غلط املایی ، بررسی واقعیت پخش کنید. خواندن ما برای ما آسان تر است ، سریعتر پاسخی برای شما خواهیم داشت.

ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم. اگر این بار ایده شما را رد کردیم ، لطفا دریغ نکنید که دوباره امتحان کنید!

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>