[ad_1]

در اینجا یک کتاب بازی برای شرکت های فناوری با آرزوهای رشد بالا آورده شده است.

در حالی که تماشاگران ناگهانی به تمرینات خانگی روی آوردند ، با یک جهش تقاضای گسترده و مبتنی بر همه گیر رو به رو شد ، Peloton دیگر فرصتی برای عقب نشینی نداشت. در عوض ، تامین کننده پر رونق تجهیزات دوچرخه سواری و ورزش مانند یک شرکت تک شاخ رفتار کرد: چرخید.

Peloton با تکیه بر توانایی های دیجیتالی که باعث پیشرفت سریع آن در بازار تناسب اندام خانگی شده است ، بی وقفه مدل تجاری بسیار موفق خود را در حال حرکت تنظیم کرده تا تجربه عضویت را که برای موفقیت آن ضروری است ، حفظ کند. از مونتاژ داخلی به آستانه تحویل می رسید و دوچرخه های کاملاً مونتاژ شده را به آستانه مشتری می رساند. با کارگاه های تولید بسته و نمایشگاه های خرده فروشی ، کارکنان فروش و پشتیبانی را مجددا آموزش و تغییر کاربری داد. سپس پلوتون مجدداً دنده عوض کرد و تجهیزات لازم برای پخش دوره های زنده از خانه های خود را به مربیان خود داد.

تصویر: سوفی - stock.adobe.com

تصویر: سوفی – stock.adobe.com

حتی پس از این اقدامات و اقدامات دیگر ، این شرکت در تلاش است تا تقاضای محصولات خود را حفظ کند (آموزش اعضا در سه ماهه گذشته 332٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است) ، در گزارش اکتبر به سهامداران اذعان داشت که محصولات ، خدمات و نگهداری تحت تأثیر همه گیری قرار گرفته است.

در حالی که Peloton پس از تبدیل شدن به یک شرکت تجاری عمومی در سپتامبر 2019 ، سرنوشت خود را به عنوان یک شاخ تکمیل کرده است ، تاریخچه چرخش همه گیر آن برای سایر شرکت های متمرکز بر فن آوری هایی که به دنبال یک مسیر مشابه هستند ، صرف نظر از آن ، آموزنده است. این که آیا بازی نهایی به نمایش عمومی در می آید ، خریداری می شود یا به طور تهاجمی درآمد و سهم خود را در بازار افزایش می دهد.

واضح است که ، بر اساس تجربه ما در کمک به Peloton و بسیاری دیگر از شرکتهای مبتنی بر فناوری مقیاس سریع و هوشمندانه ، اجرای هر یک از این سرنوشت ها نیاز به تمرکز بی وقفه از سوی مدیریت شرکت بر روی دوازده کلید دارد زمینه های کسب و کار آنها:

1. حفظ جریان نقدینگی و وام گرفتن برای حفظ رشد بالا. هرچه سریعتر رشد کنید ، بیشتر هزینه می کنید. بیش از حد بسیاری از شرکت های امیدوار کننده فناوری دچار لکنت شده اند زیرا فاقد یک پشته فناوری یکپارچه برای همگام شدن با رشد سریع هستند و در نتیجه ، آنها کنترل جریان نقدینگی و نرخ سوخت را از دست می دهند. نیل مالک ، بنیانگذار و مدیرعامل K1 Investment Management ، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر متخصص در گفت: “با گسترش تجارت و تبدیل شدن به یک دسته یا رهبر جهانی ، حجم معاملات در حال افزایش است و داشتن سیستم های بسته کافی نیست.” در شرکت های نرم افزاری B2B ، طی یک پخش وب اخیر. “بنابراین به عنوان یک تجارت ، شفافیت و قابلیت همکاری است [enterprise resource planning] سیستم ها می توانند کاملاً قدرتمند باشند و به شرکت ها کمک می کنند تا در بخش های مربوطه به اوج واقعی برسند. “

اکنون بیش از هر زمان دیگری ، حفظ نقدینگی و بهینه سازی سرمایه در گردش برای دستیابی به این قله شرکت فناوری بسیار مهم است. با استقرار یک سیستم ERP مقیاس پذیر در مقیاس اولیه در این صعود ، رهبری Magic Leap Ltd. ، یک شرکت محاسبات فضایی چهار ساله ، توانست ویژگی های مهم عملیاتی جدید را به دست آورد.است، یک پایه محکم فراهم می کند تا بتوانید به طور گسترده ای تجارت خود را در آن مقیاس بندی کنید. راه حل ERP Magic Leap را قادر ساخته است تا دقت موجودی را 33٪ افزایش دهد ، 35٪ تحقق سفارش را بهبود بخشد و بهره وری مدیریت فرآیند MRO (تعمیر و نگهداری ، تعمیر و بهره برداری) را 88٪ افزایش دهد.

2. ارائه یک تجربه مشتری مداوم عالی ، که به واسطه شناخت قوی برند و وفاداری مشتری تقویت می شود. خلبان Peloton در ابتدای شیوع همه گیر با حفظ تجربه فزاینده اعضا همراه بود ، که این امر باعث افزایش شهاب سنگی شرکت می شود. در طی همه گیری و پس از آن ، شرکت هایی که تمرکز خود را روی تجربه مشتری متمرکز می کنند – و به ویژه به مشتریان کمک می کنند تا به جای فشار دادن یک محصول جدید ، از محصولات موجود خود نهایت استفاده را کنند – “چسبناک و سودآور خواهند شد. [market] به اشتراک بگذارید ، “گفت: اسکات لیندستروم ، معاون رئیس گروه و مدیر کل تحقیقات جهانی نرم افزار در IDC Research ، هنگام پخش وب در ماه مه.

ابزارهای مدیریت تجربه دیجیتال به شرکت های نرم افزاری با سرعت رشد مانند Autodesk اجازه داده اند تا تجربه مشتری را به یک تمایز رقابتی تبدیل کنند. با استفاده از نظرسنجی برای رهگیری در نقاط مختلف تماس با تجربه دیجیتال ، سپس تجزیه و تحلیل این داده ها از نظر داده ها در مورد اثربخشی خدمات مشتری مرتبط ، شرکت نتایج خالص خود را به سازمان دهندگان 11 امتیاز افزایش داد ، موارد پشتیبانی را 8 درصد کاهش داد و نتایج را افزایش داد از تلاش مشتریان با سه امتیاز.

3. ایجاد و حفظ سطح بالایی از مسئولیت های اجتماعی و عمومی. نحوه درک شرکت شما در بازار نه تنها به یک محصول برتر و تجربه مشتری بستگی دارد. ارزش های شرکت – پایداری ، رفتار منصفانه با کارگران و موارد دیگر. – هنگام تصمیم گیری برای خرید B2C و B2B سنگین تر می شوند. به طور خلاصه ، یک شرکت با آرزوهای تک شاخ باید ثابت کند که ماهیت اجتماعی و اخلاقی در پشت پیشنهاد آن وجود دارد – و اطمینان حاصل کند که عموم مردم می دانند که برخی ارزش ها بخشی از DNA آن است.

4- مقیاس گذاری و ساده سازی عملیات و مدیریت در حمایت از رشد. شرکتهایی که فعالیت آنها بسته است و هیچ گونه نمایشی در شرکت ندارند ، نباید برای وضعیت تک شاخ درخواست کنند. مالک گفت: “افرادی که در حال کسب و کار هستند ، واقعاً می دانند که KPI ، منابع مالی و سایر افراد چگونه تنظیم شده اند.” “این سیستم ها هاله ای از دانش در مورد چیزهای شما ایجاد می کنند.”

طبق تجربه ما ، مشاغلی که در مقیاس بندی بهترین موقعیت را دارند ، مشاغلی هستند که فرایندهای آنها به صورت دیجیتالی خودکار بوده و سیستم های آنها کاملاً یکپارچه است ، به طوری که اطلاعات و بینش در زمان واقعی از طریق شرکت و زنجیره تأمین جریان می یابد.

مالک می گوید ، انبار فنی این شرکت همچنین باید نشان دهد که می تواند به راحتی تجارت خود را به دست آورد و همزمان با رشد خود ادغام شود ، زیرا در دنیای VC ، با اعتماد به نفس اینکه “رهبری احساس راحتی می کند و در خرید و جذب موفق بوده است” از مشاغل دیگر بسیار جذاب است. “

5. جذب و حفظ استعداد کیفی. سهم بازار ، رشد بیش از حد و در نهایت وضعیت تک شاخ تنها با جذب و حفظ بهترین استعداد فناوری حاصل می شود. بنابراین ، بر مدیریت سرمایه انسانی تمرکز کنید – ارائه ابزارهایی برای همکاری دیجیتال به کارمندان ، توانمند سازی آنها برای تصمیم گیری و ایجاد تغییر و همچنین به طور مداوم بازخورد آنها را برای غنی سازی تجربه خود جمع آوری و تحت تأثیر قرار دهید – خواه کار در دفتر یا ریموت.

6. حفظ انعطاف پذیری واکنش و فرهنگ کارآفرینی. همانطور که Peloton و بسیاری از شرکت های برجسته دیگر در طول همه گیر شدن بیماری نشان دادند ، محورها فقط برای استارت آپ های کوچک نیستند. وقتی یک شرکت فناوری ترکیبی مناسب از یک نیروی کار با استعداد و فعال را در اختیار داشته باشد ، هوش دیجیتال از انتها تا انتها در فعالیت های خود جاسازی شده است و فرهنگی که در آن مردم از شکست در تلاش برای نوآوری نمی ترسند ، حتی یک بیماری همه گیر نیز نباید شکست بخورد. بگذارید سرنوشت خود را به عنوان یک شاخ تکمیل کند.

کی ورنر مدیر ارشد بخش تجارت با فناوری پیشرفته SAP است ، یک گروه جهانی که در زمینه توسعه ، مدیریت محصول ، فروش ، خدمات ، شرکا و سازمان های بازاریابی فعالیت می کند تا اطمینان حاصل کند که چشم اندازها و نیازهای مشتریان با فناوری پیشرفته SAP برآورده می شود. کی در بخش های نصب شده و نرم افزار تخصص دارد. وی مربی تفکر طراحی است و دارای مدرک کارشناسی ارشد در مطالعات اداری از دانشگاه بوستون است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir