[ad_1]

بیماری همه گیر تأکید جدیدی بر نیاز به زیرساخت ها و عملیات انعطاف پذیر و پایدار فناوری اطلاعات کرده است. در اینجا چگونگی چالش های سال گذشته می تواند استراتژی های موثرتری را آگاه سازد.

اعتبار: natali_mis از طریق Adobe Stock

اعتبار: natali_mis از طریق Adobe Stock

برای بخش عمومی محلی ، همه گیری معیار اندازه گیری تحول دیجیتال است. زیرساخت های فناوری اطلاعات و برنامه های تسریع شده ای که زمانی بلند مدت بودند ، آزمایش شده اند. برای افسران اصلی اطلاعات در بخش دولتی ، یک چیز روشن شده است: مدرنیزاسیون اکنون یا خطر دستیابی به شهروندان در حساس ترین لحظات.

همانطور که تعداد واکسیناسیون ها رشد می کند و جهان به آرامی به حالت عادی برمی گردد ، CIO ها و CIO ها تعیین می کنند که از سال 2020 چه درسی خواهند آموخت. چالش های سال گذشته چگونه می توانند از استراتژی های موثرتر تغییر شکل دیجیتال آگاه شوند؟ و چگونه این استراتژی ها می توانند سازمان ها را در وضعیت بهتری برای مقاومت در برابر بحران بعدی قرار دهند؟

همه گیری ، چالش ها و فرصت های منحصر به فرد را نشان می دهد

تحول دیجیتال در بخش دولتی در بهترین حالت در حال رشد است. و همه گیری موانع موجود در برابر دیجیتالی شدن را پیچیده کرده است. در سال گذشته ، شهروندان برای مقابله با مشکلات عفونت گرفته تا مقابله با عواقب اقتصادی و اجتماعی عدیده ای که همچنان تجربه می کنیم ، به مقامات محلی مراجعه کرده اند. از وضعیت مدارس و مراقبت از کودکان گرفته تا مزایای بیکاری و آزمایش COVID-19 ، تقریباً همه جنبه های دولت محلی با افزایش تقاضا روبرو هستند:

  • خدمات مدنی دیجیتال تقاضا در میان افرادی که نیاز به دسترسی شبانه روزی به خدمات و اطلاعات مهم دارند افزایش یافته است. آنچه روزگاری “مالکیت پسندیده” تلقی می شد به یک ضرورت مطلق تبدیل شده است. با بازگشت برخی از شرایط عادی ، مقامات محلی باید این انگیزه را برای نوسازی حفظ کنند ، در حالی که خدمات دیجیتالی برای شهروندان در راس برنامه های خود برای تحول دیجیتال قرار دارند.
  • کار از راه دور در بخش دولتی ، آنها کارآیی ، صرفه جویی در هزینه را افزایش داده و منجر به کارمندان دولتی با قدرت و اشتغال بیشتری شده اند. یک بررسی نشان داد که کارمندان دولت از راه دور 16٪ بیشتر مشغول کار هستند ، 19٪ خوشحال تر و 11٪ کمتر تمایل به ترک آژانس خود دارند تا کارگران غیر دور از کشور. مانند بخش خصوصی ، هنگام تصمیم گیری در مورد محل کار پس از همه گیری ، مقامات محلی باید یک محیط ترکیبی را در نظر بگیرند و به ارائه زیرساخت ها و پشتیبانی از دورکاری ادامه دهند.
  • امنیت سایبری پیشرفته برای مقامات محلی از اولویت جدید دور است. اما دیجیتالی شدن سریع بخش دولتی طی سال گذشته – افزایش خدمات و داده های دیجیتال ، بسیج نیروی کار ، مهاجرت ابر و موارد دیگر – امنیت سایبری را بیش از پیش متمرکز کرده است. مقامات محلی می توانند با همکاری با شرکای ارائه دهندگان خدمات تا سایر آژانس ها ، از بهترین ابزارها و روش ها برای ایمن سازی زیرساخت های خود استفاده کنند.

پذیرش تحول دیجیتال از طرح به واقعیت

پروژه های فناوری اطلاعات بخش دولتی شش برابر بیشتر از پروژه های قابل مقایسه با بخش خصوصی بیش از هزینه ها دارند. تعداد ذینفعان و پیچیدگی ابتکارات رانندگی در دولت محلی ، ایجاد یک برنامه اجرایی معتبر را بسیار مهم می کند. موارد زیر ملاحظات مهم برای اجرای تحول دیجیتال است:

  • ذینفعان اصلی را شناسایی کنید: CIOs باید واردات را از طرف ذینفعان از بالا به پایین ، از جمله مدیران اداری مانند مدیران شهری ، مدیران مناطق ، مدیران شهرداری ، روسای ادارات و مدیران اجرایی دریافت کند.
  • مدرن سازی را به ابتکارات فعلی پیوند دهید: CIO ها باید چگونگی رسیدن نردبان تحول دیجیتال به اهداف سازمانی گسترده تر و چگونگی سود سهامداران و رأی دهندگان را بیان کنند.
  • یک تیم موثر بسازید: تحول دیجیتال نیاز به ترکیبی از تخصص فنی ، مانند معماران ابر و مهندسان داده ، و مهارت های نرم ، مانند دانش نهادی و شبکه های داخلی قوی دارد.
  • شریک مناسب را پیدا کنید: یک ارائه دهنده معتبر و باتجربه و متخصص در بخش دولتی می تواند راه حل های سفارشی و بستر پیشرفته ای را برای اطمینان از اجرای موفقیت آمیز و ایمن ارائه دهد.
  • مقدار ضبط: ابتکارات باید به طور منظم کنترل و اندازه گیری شوند تا اطمینان حاصل شود که منافع مالی و عملیاتی از بین نمی رود.

تولید و حفظ نبض دیجیتال

تحول دیجیتال در بخش دولتی می تواند دلهره آور باشد ، اما هرگز از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است. نه تنها مقامات محلی باید با رویکردی مبتنی بر جامعه عمل کنند ، بلکه بیماری همه گیر تأکید جدیدی را بر نیاز به زیرساخت ها و عملیات انعطاف پذیر و پایدار فناوری اطلاعات کرده است. CIO ها باید درس ها و تجربیات سال 2020 را بگیرند و آنها را در یک استراتژی تحول دیجیتال بلند مدت و جامع ادغام کنند.

از طریق برنامه ریزی تاکتیکی اولیه ، CIO می تواند از موانع منحصر به مقامات محلی عبور کند. بخشی از این آماده سازی باید شامل بررسی شرکای استراتژیک برای کمک به تحول دیجیتال باشد. شرکای خارجی همچنین می توانند در پر کردن هرگونه خلأ فنی مهم برای موفقیت در دیجیتالی سازی کمک کنند. یک شریک مطمئن و باتجربه می تواند در هر مرحله از سفر در تحول دیجیتال ، پشتیبانی و مشاوره ای ارزشمند ارائه دهد – کمک به ارائه شفافیت بیشتر دولت و قابلیت های فن آوری که زمانی غیرممکن به نظر می رسید.

به عنوان رئیس مدیریت محصول در شبکه ACTIVE ، بایرون کارول کمک می کند تا مأموریت این شرکت برای ایجاد یک مکان فعال تر از جهان انجام شود. در طول زندگی حرفه ای خود ، او به سازمان های مختلف صنایع کمک کرده است تا به صورت دیجیتالی تغییر شکل دهند. قبل از ACTIVE ، بایرون بر فناوری مرکز داده در استرلینگ کامرس (زیرمجموعه AT&T که بعدا IBM خریداری کرد) متمرکز بود ، خدمات مشترکی را با Infosys تولید کرد و مدیریت رزرو اینترنت را در Sabre Airline Solutions انجام داد. بایرون مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را از UT دالاس دریافت کرد و به همراه همسر و دو فرزند جذاب (جدی) در دالاس اقامت داشت.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir