[ad_1]

ابتکارات امیدوارکننده دیجیتالی تنها با حمایت مدیریتی مشتاق موفق می شوند. در اینجا چگونه می توانید به رهبران کسب و کارها کمک کنید تا بفهمند چرا یک پروژه پیچیده جدید برای موفقیت رقابتی بلند مدت مورد نیاز است.

اعتبار: sibstock از طریق Adobe Stock

اعتبار: sibstock از طریق Adobe Stock

با پیچیدگی روزافزون فناوری ، برای رهبران تجاری نیز گیج کننده می شود ، بسیاری از آنها در دورانی که دستگاه های فکس و تلنگرها رواج داشت به بلوغ رسیده اند. این یک چالش برای رهبران فناوری اطلاعات است که برای دستیابی به بودجه و سایر منابع مورد نیاز برای حمایت از ابتکار دیجیتالی پیشنهادی به منظور تکمیل موفقیت آمیز به حمایت مدیریتی نیاز دارند. در اینجا نگاهی سریع به چگونگی ارتباط م professionalsثر و کارآمد متخصصان فناوری اطلاعات با شرکای تجاری به منظور منافع متقابل آنها است.

روی هدف تمرکز کنید

م effectiveثرترین روش برای توضیح فناوری جدید برای همکارانی که با این فناوری ناآشنا هستند ، تأکید بر این است که پروژه در نهایت چه سودی برای سازمان خواهد داشت. کریس کاراگر ، مدیر فناوری در شرکت سرمایه گذاری حایجی Kaiju Capital Management ، می گوید: “از دیدگاه کاملاً تجاری ، ویژگی ها و قابلیت ها در درجه دوم اهمیت قرار دارند.” موضوع مشترک همیشه باید رشد و موفقیت سازمان باشد ، نه کار داخلی یک فناوری یا سیستم خاص.

مگر در موارد ضروری ، از جزئیات فنی راه حل صرف نظر کنید. پراشانت کلکر ، شریک و رهبر در استراتژی و راه حل های دیجیتال آمریکایی در ISG ، یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره فناوری ، می گوید: “هرچه بیشتر به موضوع فناوری بپردازید ، این موضوع بسیار ظریف تر می شود.” “تمام [conversation’s] لحن از بحث به توضیح تغییر می کند. ” همکاران غیر تکنولوژیکی ما اصل را درک می کنند ، [but] آنها بیشتر به نتیجه ، راه پیش رو و رویکرد رسیدن به آن علاقه دارند. “

کریس کاراگر ، مدیریت سرمایه کایجو

کریس کاراگر ، مدیریت سرمایه کایجو

رهبران تجاری معمولاً به همکاران فنی خود اعتماد می کنند که با موفقیت کنار بیایند و تمام جزئیات فنی لازم را برطرف کنند. چیزی که همکاران بیشتر می خواهند این است که تضمین شود هر فناوری که فناوری ارائه می دهد مزایایی را به همراه دارد که از سرمایه و هزینه های عملیاتی بیشتر است. کلکر می گوید: “ما باید از فناوری خود بالاتر برویم تا تاثیر آن را توضیح دهیم.”

جری کورتز ، معاون اجرایی تحلیل و داده های شرکت مشاوره فناوری اطلاعات Capgemini North America نیز بر اهمیت تمرکز بر نتایج بالقوه کسب و کار و ارزش پروژه تاکید کرد. وی توضیح داد: “به جای پرداختن به جزئیات فناوری ، چالش یا راه حل از نظر فنی ، نتایجی را که راه حل می تواند به همراه داشته باشد و نحوه تأثیر آنها بر کل تجارت نشان می دهد.” هنگامی که این امر محقق شد ، زمان توسعه نقشه راه برای دستیابی به وضعیت مورد توافق رسیده است. “

قاعده قیاس

مایک بختل ، آینده نگر ارشد در شرکت مشاوره تجاری و تجاری Deloitte Consulting ، توصیه می کند که استفاده از قیاس هایی که در تجربه مشترک ریشه دارند راه خوبی برای یافتن زمینه مشترک با رهبران تجاری است. به عنوان مثال ، شما می توانید سعی کنید-و شکست بخورید-برای توضیح AI / ML برای اتوماسیون شناختی با استفاده از اصطلاحات فنی دقیق مانند “نوارهای اجرایی عصبی” ، اما این باعث نمی شود که مخاطبان غیر فنی جلوی خود را بگیرند. ” یک رویکرد بهتر ارائه یک قیاس از تجربه یا مرجع غالباً مشترک است.

بچتل مثال زیر را ارائه داد: “هوش مصنوعی کند و واکنشی بود و از صندلی عقب حقایق و ارقام مفصلی ارائه می داد – چیزی شبیه C -3PO ، برای هان سولو آزاردهنده است. اتوماسیون شناختی بیشتر شبیه چوباکا است که مانند یک کمک خلبان توانمند کنترل ها را در دست می گیرد و در واقع در مقابل مزاحم مفید است. “

مایک بختل ، مشاور Deloitte

مایک بختل ، مشاور Deloitte

جاستین رودن بوستل ، توسعه دهنده اصلی برنامه های کاربردی منبع باز برای شرکت خدمات فناوری SPR Consulting ، موافقت کرد که استفاده از قیاس های رایج برای توصیف مزایای فناوری پیشنهادی ، رویکرد خوبی در هنگام انتقال مفاهیم پیشرفته به صورت متصل است. وی گفت: “به عنوان مثال ، مشکلات نرم افزاری اغلب ریشه در منطق دارند و چون پردازش مبتنی بر منطق همیشه در دنیای واقعی اتفاق می افتد ، ممکن است مخاطبان شما قیاس های آشنایی پیدا کنند که درک آنها آسان تر است.”

همچنین محدود کردن استفاده از اصطلاحات فنی در ارائه ویژگی های پروژه بسیار مهم است. رودن بوستل توصیه می کند: “سعی کنید مشکلات و راه حل ها را با اصطلاحات ساده و غیرحرفه ای توصیف کنید.” کاراگر موافقت کرد: “مردم برای درک مفهومی که توضیح می دهید نیازی به درس مخفف یا افسانه ندارند.” وی گفت: “رهبران فنی زمانی م effectiveثرتر هستند که از زبان مشترک سازمان استفاده کنند ، نه اصطلاحات فنی.”

در نهایت ، از تمایل برای عجله در جزئیات پروژه اجتناب کنید. رودن بوستل می گوید: “این روزها حرکت سریع آسان است ، بنابراین قبل از ادامه به موضوع بعدی اجازه بخواهید.” “همچنین آسان است که در مورد موضوعی هیجان زده یا مشتاق شوید ، بنابراین همیشه با مخاطبان خود ثبت نام کنید و تأیید کنید که آنها از خط فکری شما پیروی می کنند.”

شیطان در جزئیات است

یک رهبر فناوری اطلاعات که نمی تواند مفاهیم پیچیده فناوری را به سهولت بیان کند ، ممکن است ذینفعان کسب و کار را از ارزش کامل و پتانسیل بلند مدت پروژه متقاعد نکند. کورز هشدار داد: “این می تواند باعث شود که همکاران غیر تکنولوژیکی موقعیت را دست کم بگیرند و اولویت بندی کنند و در بسیاری از موارد از تصویر بزرگتر بی اطلاع هستند.”

رهبری با اصطلاحات فنی همچنین می تواند همکارانی را که با فناوری ناآشنا هستند با حذف م effectivelyثر آنها از مکالمه بترساند. کمی آمادگی می تواند از این مشکل جلوگیری کند. کاراگر پیشنهاد می کند: “به اشتراک گذاری اطلاعات قبل از جلسه ، با استفاده از وسایل بصری به عنوان وسیله ارتباطی ، اغلب سازنده است.” “در طول بحث ، خلاصه کردن مکرر و توقف س questionsالات مفید است.”

مطالب مرتبط:

چگونه می توان AI ، ML و NLP را به رهبران تجاری به زبان ساده توضیح داد

آیا این 4 شرایط پیچیده ابر را می شناسید؟

10 روش برای به کارگیری نوآوری در شرکت

جان ادواردز یک روزنامه نگار کهنه کار در زمینه فناوری تجارت است. آثار وی در نیویورک تایمز ، واشنگتن پست و نشریات تجاری و فناوری متعددی از جمله Computerworld ، CFO Magazine ، IBM Data Management Magazine ، RFID Journal و Electronic به چاپ رسیده است … بیوگرافی کامل را مشاهده کنید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با سوالات مربوط به سایت

اطلاعات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir