[ad_1]

هوش مصنوعی و اتوماسیون از ابزارهای اصلی در مبارزه با بیماری همه گیر فناوری اطلاعات در سال 2020 بوده است. به این ترتیب آنها همچنان به تغییر بازی در هر سازمان در سال 2021 ادامه می دهند.

تصویر: چارلز تیلور - stock.adobe.com

تصویر: چارلز تیلور – stock.adobe.com

این شرکت فناوری اطلاعات ممکن است سال را در تلاش برای اجرای پروژه های بزرگ یادگیری ماشین و پروژه های هوش مصنوعی متوقف کند ، اما این مدت زیادی دوام نیاورد. تأثیر همه گیر جهانی شامل خدمت به عنوان یک کاتالیزور برای تسریع تعداد دلخواه پروژه های فناوری اطلاعات برای روشی جدید برای تجارت بود و این شامل هوش مصنوعی و اتوماسیون بود.

چرا؟ حرکت به کار از راه دور برای تعداد زیادی از کارمندان میز ، البته تغییر در تجارت ما را ضروری می کند. اما حرکت به دورکاری همزمان با جهش عظیم تقاضا برای خدمات مشتری بود. به عنوان مثال ، در بانک مصرف کننده ، چه کسی به تماس های دریافتی مشتریان پاسخ می دهد ، آیا چک های تشویقی وارد شده یا ترخیص شده است؟ این تماس ها در سال 2019 وجود نداشت. اکنون در سال 2020 جهش زیادی در این تماس ها اتفاق افتاده و کارگران کمتری برای هدایت آنها هستند.

این شرایط هوش مصنوعی و اتوماسیون را در اولویت مشاغل در سال 2020 قرار داده است. یکی از محبوب ترین کاربردهای هوش مصنوعی تاکنون ، chatbots ، در سال جاری رشد چشمگیری داشته است زیرا سازمان ها به دنبال خودکار کردن تعاملات مشترک یا کارهای دستی برای برای پاسخگویی به جهش های تقاضا و تعداد کارگران کمتری. این فناوری ها برای کمک به مدیریت برنامه های تشویقی دولت ، خدمات مشتری و ابتکارات خانه کارمندان ، ذکر شده است.

روند بزرگ دیگر در سال 2020 و ورود به سال 2021 هوشمند بودن نقاط پایان است. در حالی که بسیاری از محاسبات در سال 2020 در یک پاسخ محوری به همه گیری به ابر منتقل شده اند ، همانطور که یک تحلیلگر گفت ، “Edge مکمل ابر است. فناوری هایی مانند 5G همراه با هوش مصنوعی فقط کارهایی را که می توان در لبه انجام داد بهبود می بخشد. در سالی که کار از راه دور بالاترین سطح پذیرش را تاکنون دیده است ، مطمئناً زمان هوشمند سازی فرا رسیده است.

با بازگشت این کارگران از راه دور و برخی از کارمندان اداری به میزهای خود در سال 2021 ، آنها همچنین در مجموعه ابزارهای تجزیه و تحلیل آشنا خود با راحتی بیشتری کار خواهند کرد. این بدان دلیل است که تجزیه و تحلیل پیشرفته ، مجموعه فناوری هایی که از یادگیری ماشین برای تسهیل مدیریت داده ها ، مدیریت داده ها ، تهیه و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کرده اند ، به هوش تجاری و سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل رسیده اند. این بدان معناست که کاربران تجاری دیگر مجبور نیستند درخواست تجزیه و تحلیل خود را برای محققان داده ارسال کنند. تجزیه و تحلیل داده ها بیشتر دموکراتیک می شود و استفاده از ابزارها برای همه افراد شرکت آسان تر می شود. این فناوری ها به تلاش CIO ها و مدیران داده های این شرکت برای محافظت و یافتن داده ها در سال 2021 کمک خواهند کرد.

اکنون که به پایان یکی از وحشی ترین سالهای خاطرات طولانی خود رسیده ایم ، ما مجموعه ای از مهمترین داستانهای مربوط به روند داده ها ، تجزیه و تحلیل ، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای سال 2020 و همچنین نگاهی به آینده را به شما ارائه می دهیم. در مورد چگونگی شکل گیری همه این عوامل در سال 2021 جهانی جدید. بیایید امیدواریم سال نو شما مبارک باشد.

10 روند برتر داده و تجزیه و تحلیل برای سال 2021

چگونه همه گیر COVID-19 بر دنیای داده ها و تجزیه و تحلیل شرکت تأثیر گذاشته است؟ در اینجا روند سال 2021 آورده شده است.

پیش بینی هوش مصنوعی برای سال 2021

ما به گذشته سر و صدا می پردازیم تا برخی از پیش بینی های واقع بینانه هوش مصنوعی در سال آینده در شرکت ارائه دهیم.

تجزیه و تحلیل پیشرفته برای تسهیل AI و BI در سال 2021 در حال پیشرفت است.

تجزیه و تحلیل پیشرفته به مشاغل کمک کرده است تا برنامه های BI ، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی را تسریع کنند. در اینجا نحوه حرکت به جلو تا سال 2021 آورده شده است.

آیا تجزیه و تحلیل پیشرفته تفاوتی که تبلیغ می کند را ایجاد می کند؟

تأمین کنندگان به طور مداوم ویژگی های جدیدی را به محصولات خود اضافه می کنند ، اما برخی موارد اساسی وجود دارد که کسب و کارها باید آنها را درست قبل از دیدن مزایا ، درست کنند.

افزایش اجتناب ناپذیر هوش در اکوسیستم اج

مرز جدیدی در حال ظهور است ، دستگاههای مستقل و هوشمندی که داده ها را در شبکه های 5G پردازش می کنند و می توانند منجر به بینش تجاری در زمان واقعی مورد نیاز کسب و کار شوند.

وضعیت Chatbots: نسخه همه گیر

Chatbots در حال حاضر بیشترین استفاده از هوش مصنوعی است. اکنون همه گیری COVID-19 با توجه به استفاده از آنها در اتوماسیون و سطح بالای بازگشت سرمایه ، آنها را قانع کننده تر کرده است.

5 Chatbot از موارد سرقت استفاده کنید

Chatbots مهمترین کاربرد هوش مصنوعی در شرکت است. اگر به دنبال موردی برای استفاده از چت بات هستید ، در اینجا پنج موردی را باید بررسی کنید.

چگونه شرکت ها هوش مصنوعی را در سال 2020 اولویت بندی می کنند

در آن زمان سال گذشته ، رهبران فناوری اطلاعات در حال ایجاد بودجه و برنامه هایی برای ابتکارات هوش مصنوعی بودند. این همه شیوع همه گیر بر آنها است.

س forال 2021: داده های من کجاست؟

یکی از چالش برانگیزترین چالش های CIO ها و سایر متخصصان فناوری اطلاعات در سال 2021 ، توانایی یافتن ، مدیریت و محافظت از داده های شرکت با اطمینان است.

جسیکا دیویس کار خود را صرف پوشش تلاقی تجارت و فناوری در عناوینی از جمله Infoworld توسط IDG ، eWeek و Channel Insider توسط Ziff Davis Enterprise و MSPmentor توسط Penton Technology کرده است. او علاقه زیادی به استفاده عملی از هوش تجاری دارد ، … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir