[ad_1]

دستیابی به داده ها با سرعت عملیاتی نیاز به ذهنی کاملاً متفاوت از جستجوی پاسخ در گذشته دارد. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که شرکت ها می توانند بردارند.

سازمان ها معمولاً از داده ها به عنوان مرجع تاریخی استفاده می کنند – گزارش دادن هر نقطه برای ارائه تصویری روشن و جامع که می تواند تصمیم گیری را شکل دهد. اما با وجود مدل های داده های شرکتی مبتنی بر “جهان بینی دیروز” ، ثابت بودن این افشاگری ها مانع از آن می شود که شرکت ها ارزش بیشتری را به دست آورند.

اعتبار: RobbinLee از طریق Adobe Stock

اعتبار: RobbinLee از طریق Adobe Stock

در دنیای سریع و سریع آنی ، رویکرد ارتجاعی نتایج تجاری به بار نمی آورد. شرکت های پیشرو باید “داده و ارزش را ابتدا” با نتایج موثر ، داده های زمان واقعی و تصمیم گیری با سرعت تجارت انجام دهند. با فعال سازی داده ها با سرعت عملیاتی ، سازمان ها می توانند ارزش واقعی داده های خود را به حداکثر برسانند و از آنها به روشهایی استفاده می کنند که می توانند سریعتر از همیشه پیشرفتها و کارایی ایجاد کنند.

دستیابی به داده ها با سرعت عملیاتی نیاز به ذهنی کاملاً متفاوت از جستجوی پاسخ در گذشته دارد. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که شرکت ها می توانند برای تعریف مجدد نحوه به حداکثر رساندن ارزش داده های خود بردارند:

1. داده ها را متمایز کننده رقابتی کنید

مردم می گویند که نرم افزار دنیا را می خورد ، اما در واقع ، داده ها دنیای سازمان های موفق را هدایت می کنند. با گذشت سال ها ، مشخص شد که تجارت داده محور کاری است که رونق می گیرد – در واقع ، 58٪ بیشتر از حد پیش بینی درآمد است. با این حال ، بیشتر شرکت ها از درک اهمیت داده ها کوتاهی می کنند و آنها را به طور مثر در فرآیندهای خود ادغام می کنند. تفکر داده محور مهمتر از فناوری واقعی است که مبتنی بر سیستم ها و فرایندها است.

سازمان ها باید ارزش آفرینی داده ها را در کل مشاغل – از بازاریابی تا عملیات ، فروش – و چگونگی تفاوت ماهیت آنها درک کنند. ضروری است که داده ها را از طریق این لنزهای مختلف ، که مخصوص واحدهای تجاری مختلف است ، بررسی کنیم. شرکت هایی که دریافتند داده ها می توانند اختلاف رقابتی داشته باشند ، ارزش دارایی های مشهود و نامشهود خود را به طرز چشمگیری افزایش می دهند.

2. یک لایه اکتساب داده ایجاد کنید

اکثر شرکت ها دارای سیستم های قدیمی با معماری فوق العاده پیچیده هستند. این موانع می توانند با ایجاد سیلوهای مختلفی که برهم کنش ندارند ، مانع تحولات دیجیتالی شوند. چالش ادغام داده ها در سیلوها به طور فزاینده ای دشوار شده است. شرکت های پیشرو در حال ایجاد لایه های دائمی انتزاع داده ها به عنوان بافت پیوندی – بین میراث و سیستم های دیجیتالی خود هستند ، اما مهمتر از همه برای تصمیم گیری سازمانی در سیلوهای دیجیتال و SaaS. لایه انتزاع داده اجازه می دهد تا دیجیتال سازی به تدریج از طریق یک م businessلفه تجاری ادامه یابد ، در حالی که از قدرت کل سازمان از طریق بافت پیوندی لایه اکتساب داده استفاده می شود.

3. داده ها را به اولویت سطح هیئت مدیره افزایش دهید

برای امکان تغییر از یک روش تفکر فرآیند گرا به یک تغییر شکل دیجیتال مبتنی بر داده ، برای سازمان ها بسیار مهم است که داده ها را در اولویت هیئت مدیره قرار دهند. انتصاب مدیر کل داده (CDO) و سایر رهبران داده با تاکتیک ها ، شخصیت ها و مناطق مختلف تمرکز می تواند گزارش را برای ارائه نتایج بر اساس ارزش داده ها فعال کند.

یک نظرسنجی در سال 2021 توسط هیئت مدیره گارتنر نشان داد که 69 درصد هیئت مدیره در پاسخ به قطع COVID-19 به ابتکارات تجاری دیجیتال خود سرعت بخشیده اند – و اکنون با سرعت بیشتری نسبت به قبل از همه گیری پیش می روند. دستیابی به این تغییر اساسی در عملیات تجاری ، رهبران نیاز به تسهیل کار متقابل بین واحدهای تجاری دارند. CDO باید مسئول سرمایه گذاری باشد ، چه انسانی و چه فناوری ، با دید واضح ، تا بتواند سرمایه خود را جبران کند. آنها همچنین باید مسئولیت طرح سفر اطلاعات را به عهده بگیرند تا در نهایت تجزیه و تحلیل و انعطاف پذیری به دستیابی به راه حل های بهتر تجاری کمک کند.

بسیاری از شرکت ها هنوز داده ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی رشد تصور نمی کنند ، اگرچه سابقه موفقیت آمیز داده می تواند مسیر طولانی مدت یک شرکت را تحت تأثیر قرار دهد. براساس موسسه تحقیقات Capgemini ، مشاغل داده محور 22٪ سودآورتر از سازمانهای متوسط ​​هستند. هنگامی که شرکت ها تمرکز خود را تغییر داده و داده ها را برای ارائه بینش با سرعت عملیاتی در اولویت قرار می دهند ، می توانند ارزش و رشد را برای تجارت خود به وجود آورند.

گوتهام بیلیاپا از سال 2001 در Capgemini رهبر بوده است. وی مسئول مدیریت فناوری های هوشمند ابر و راه حل های داده با تمرکز بر چهار فرایند اصلی است: تجربه مشتری دیجیتال ، زنجیره تامین دیجیتال و تدارکات ، تولید دیجیتال و کارگران دیجیتال. وی به مدیران ارشد در زمینه ابتکارات تحول تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی مشاوره می دهد و با آنها همکاری نزدیک می کند تا چالش های تجاری خود را درک کند و برای توسعه راه حل های لازم برای موفقیت شریک شود. Goutham علاقه زیادی به موفقیت مشتری از طریق هوش مصنوعی ابری ، داده های بزرگ ، هوش تجاری و تجزیه و تحلیل دارد. مقر آن در آتلانتا است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir