نقش فناوری اطلاعات در فرهنگ شرکت و تجربه مشتری در حال گسترش است


همانطور که همه گیرها به معاملات بیشتر و کار آنلاین منجر می شود ، نقش فناوری اطلاعات شرکت ها گسترش یافته و بیشتر به تجارت ، مشتریان و فرهنگ کارمندان متمرکز می شود.

یک سال پس از همه گیری ، پس از تسریع در ابتکارات تجاری دیجیتال و رقابت برای کار در خانه ، شرکت ها شروع به بررسی شرایط پس از COVID می کنند. در بعضی موارد ، آنها فکر می کنند چه عواملی منجر به بازگشت به دفتر می شود ، چه ترکیبی باشد یا چیز دیگری. آنها کانال های جدید فروش ایجاد شده را در صورت نیاز در طی همه گیری و چگونگی روند پیشرفت ترکیب ایجاد می کنند.

نقش های IT نیز در طی همه گیر شدن به میزان قابل توجهی تغییر کرده است. به عنوان کارشناسان فن آوری در C-suite ، این مدیران توانسته اند محرک های سریع کار در خانه و کانال های گسترده برای فروش تجارت الکترونیکی را فراهم کنند. فناوری در ادامه فعالیت جامعه و تجارت در اواسط بیماری همه گیر نقش اساسی داشت ، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از این رهبران فناوری شاهد رشد نقش خود بودند.

AliFuat از طریق Adobe Stock

AliFuat از طریق Adobe Stock

بر اساس مطالعه جدیدی که بیش از 500 CIO از Adobe و Fortune انجام داده است ، حداقل سه چهارم CIO می گویند که نقش آنها گسترش یافته ، مسئولیت های آنها افزایش یافته و تأثیر بیشتری بر تصمیمات رهبری در سازمان های خود دارند. از CIO های مورد بررسی ، 200 نفر از ایالات متحده ، 150 نفر از EMEA و 156 نفر از مناطق APAC بودند. Adobe نتایج مطالعه را قبل از جلسه خود با Adobe ، که در 27 آوریل آغاز می شود ، منتشر کرد.

سینتیا استودارد ، SVP و CIO در Adobe ، در بیانیه ای گفت: “علیرغم فشار سنگینی که بر دوش ما است ، CIO ها به سمت چالش پیش می روند.” “ما و دیگر رهبران مشاغل ، افزایش مسئولیت ها و نفوذ خود را فرصتی برای همکاری بیشتر و موفقیت در واقعیت دیجیتالی جدید و جدید دیدیم.”

خصوصاً در یک سال موفقیت های بزرگ و گسترش ابتکارات تجاری دیجیتال ، امنیت همچنان اولویت اصلی CIO ها است. در مجموع 71 درصد از CIO های مستقر در ایالات متحده اظهار داشتند که امنیت و حریم خصوصی یک اولویت اصلی و محتمل ترین زمینه برای افزایش سرمایه گذاری در سال 2021 است.

نتایج این مطالعه همچنین نشان می دهد که بسیاری از CIO ها سازمان فناوری اطلاعات خود را فراتر از نقش مرکز هزینه در شرکت به یک نقش گسترده تر ، که شامل کمک به حمایت از ارزش تجاری است ، برده اند.

به عنوان مثال ، 95٪ از CIO ها اظهار داشتند كه كاملاً موافقند كه مشاركت با مدیر ارشد بازاریابی تجربه مشتری را بهبود می بخشد و تقریباً 60٪ از CIO با CMO خود روزانه یا هفتگی ملاقات می كنند. علاوه بر این ، 93٪ می گویند همکاری نزدیک با CMO آنها نوآوری را تشویق می کند.

با توجه به رابطه نزدیک کار با CMO برای بسیاری از CIO ها ، جای تعجب نیست که این مدیران فناوری همچنین بر تجربه مشتری متمرکز هستند ، طبق این مطالعه در کل 97٪ می گویند که آنها بیشتر از قبل از همه گیری ، روی تجربه مشتری متمرکز شده اند.

اما مهم نیست که چقدر از نظر ظاهری به این کانال های تجربه مشتری روی می آورند ، CIO ها با تجربه داخلی شرکت نیز سروکار دارند. در نهایت ، ریشه یک مدیر فناوری اطلاعات ارائه خدمات فناوری اطلاعات به کارمندان شرکت است. اما همانطور که پیوند “کار از خانه” و “کار از همه جا” در سال گذشته ضروری شده است ، این نقش در ارائه تجربه فن آوری نیز گسترش یافته است.

در کار از راه دور ، کل تجربه کار کارمندان را می توان از طریق فناوری – کامپیوتر ، برنامه ها و تلفن آنها صرف کرد. به گفته گارتنر ، در سال 2021 ، اصول دورکاری از جمله اقدامات ابتدایی رفاهی و ارتباطات عمیق تر گسترش می یابد.

شاید به همین دلیل است که 89٪ از CIO ها در نظرسنجی Adobe می گویند که آنها خود را عامل تغییر می دانند که در بهبود فرهنگ سازمان خود نقش دارند ، به ویژه هنگامی که کار از راه دور و ترکیبی به یک قاعده جدید تبدیل شود.

استودارد گفت: “با توجه به ارتباط اثبات شده بین کارمندان خوشحال ، مشتریان راضی و موفقیت کلی کسب و کار ، برای CIO ها مهم تر از هر زمان دیگری اولویت دادن به هر سیستم یا فرایند تجاری است که همکاری کارکنان ، بهره وری و تجربه کلی را بهبود بخشد.”

مطالب مرتبط:

با رشد ابتکارات تجاری دیجیتال ، فناوری صعود می کند
پیش بینی آینده کار از سمپوزیوم CIT در MIT Sloan
چرا رهبران فناوری اطلاعات باید آموزش ابر را اولویت اصلی خود قرار دهند
بهینه سازی رابطه بین CIO و CFO

جسیکا دیویس سردبیر ارشد در InformationWeek است. این شامل مدیریت فناوری اطلاعات شرکت ها ، مشاغل ، هوش مصنوعی ، داده ها و تجزیه و تحلیل ها و نرم افزارهای سازمانی است. او کار خود را صرف پوشاندن دوراهی تجارت و فناوری کرده است. او را در توییتر دنبال کنید: … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>