[ad_1]

شما می خواهید محصولات جدیدی را به بازار عرضه کنید ، نیازهای مشتریان خود را برآورده کرده و تجارت خود را گسترش دهید. این چگونه است.

تصویر: natali mis - stock.adobe.com

تصویر: natali mis – stock.adobe.com

فراتر رفتن از منطقه راحتی خود یک دستورالعمل مطمئن برای رشد شخصی است. در مورد تجارت هم همینطور. COVID-19 شرکت ها را مجبور به استفاده از فناوری های پیاده سازی ، کشف مجدد و نوآوری در حال حرکت کرده است. رستوران ها برنامه های وفاداری را برای پاداش دادن به پرداخت بدون تماس تغییر داده اند. واقعیت افزوده به مشتریان این امکان را می دهد تا محصولات را عملاً امتحان کنند. اخیراً ، این شرکت هواپیمایی سفارش تاکسی هوای برقی را برای کمک به مشتریان در مناطق شهری برای رسیدن به فرودگاه داده است. به هر ترتیب یا دیگر ، مشاغل باید از فناوری برای تأمین نیازهای مشتریان خود استفاده کنند.

اما 56٪ شرکت ها مطمئن نیستند که می توانند فرصت های جدید درآمد را شناسایی کنند. رهبران می توانند با ترکیب استراتژی تجارت ، خلاقیت و ترکیب صحیح فناوری ها (ما این را BXT می نامیم) به نوآوری دامن بزنند زیرا مصرف کنندگان تشنه تغییر هستند.

با همکاری با مجموعه C و پیروی از این چهار مرحله ، افسران اطلاعاتی کلیدی می توانند به نوآوری های سریع و ایجاد جریان های درآمد جدید از طریق محصولات و خدمات به کسب و کارها کمک کنند.

1. واقعاً نیاز را شناسایی کنید ، آن را جعل نکنید – سپس آن را تحویل دهید

کلیتون کریستنسن ، استاد دانشکده تجارت هاروارد می گوید 95٪ ایده های محصول ناموفق است ، بنابراین احتمالات ترسناک است در اینجا رمز پیوستن به این 5٪ وجود دارد:

برای پیوستن به این 5٪ ، باید تعیین کنید که مشتریان واقعاً به چه چیزی نیاز دارند. به عنوان مثال در طول همه گیری ، این مهمترین چیز بود. نکته دردناکی که حل می کنید چیست؟ این یک سوال واضح است ، اما بسیاری قبل از غواصی و ایجاد یک راه حل ، نمی توانند به طور کامل به آن پاسخ دهند. به همین دلیل مهم است که سیستم های خود را از قبل ثابت نگه دارید و مطمئن شوید که در صورت نیاز و زمان لازم می توانید به سرعت بچرخید.

خدمات تحویل غذا خریداری شده توسط یک شرکت سالاد را بررسی کنید تا گزینه های غذایی سریعتر و بدون تماس در زمانی که افراد به دنبال تجربه انسانی کمتر هستند فراهم شود. یا یک تولید کننده اتومبیل که در صورت کمبود فن ، دستگاه تنفس را شروع می کند. همه صنایع آماده توسعه و نوآوری هستند ، خواه چرخش کمی باشد یا گشتاور کامل.

علاوه بر این ، همه چیز در جهان ما بعد از COVID-19 با سرعت بیشتری حرکت می کند. شما 18 ماه فرصت ندارید منتظر پرداخت باشید. ایده خود را به بازار عرضه کنید و سپس توسعه آن

2. شامل همه (یا بستن)

طبق بررسی جهانی ضریب هوشی دیجیتال جهانی ما برای سال 2020 ، 84٪ شرکت هایی که بازده کل سرمایه گذاری دیجیتال خود را دریافت می کنند ، نیاز به همکاری و کار چند منظوره دارند. و آنها از هر گوشه تجارت به ایده عمل می کنند.

مثل اینکه چیزی می فروشید خرید نکنید. فرایند ، خدمات یا محصول جدید را به عنوان پیش نویس همیشه در حال تغییر تصور کنید. در طول تکرار ، یک گروه گسترده و متنوع را انتخاب کنید. کار به روش BXT مردم را گرد هم می آورد – از سبزترین کارآموز گرفته تا رهبران ارشد.

در بهار گذشته ، ما گروهی متشکل از بیش از 200 عضو تیم را از هر قسمت از تجارت مجازی هکاتون خود جمع کردیم. هفته ها بعد ، ما محصولی را بر اساس ایده جمعی خود راه اندازی کردیم. بدون ورودی از معماران داده ، متخصصان UX ، استادان امنیت و امنیت ، بازرگانان ، نویسندگان و سایر موارد ، هرگز چنین اتفاقی نمی افتاد – چه رسد به این سرعت.

3. با همکاری و فناوری آن را واقعی کنید

شما ائتلاف گسترده ای دارید. حالا چی؟ اطمینان حاصل کنید که از ابزارهای دیجیتال مناسب برای کار یکپارچه در زمینه راه اندازی ایده ، از جمله فضای کار مدیریت پروژه واضح برخوردار هستید که وظایف دو سرعت قابل هضم را خراب می کند. شفافیت و دید کامل در مورد اینکه چه کسی چه کاری را انجام می دهد و چه زمانی باید در لیست اول باشد.

روش راه اندازی محصولات و خدمات نیز تغییر کرده است. همیشه سریع فکر کنید. در حالی که عمومی خزیدن ، راه رفتن ، دویدن اخلاق کار کرد ، امروز بیشتر است پیاده روی ، دویدن ، دویدن سریع. به جای یک خلبان محدود ، در نظر داشته باشید که یک محصول حداقل مناسب برای دامنه وسیع تر را به بازار عرضه کنید.

4. به گذشته نگاه نکنید ، آن راه را پیش نروید

مشکلات ایستا نیستند. و نه تصمیمات آنها. مهم است که متناسب با نیاز مشتریان خود تغییر دهید – بدون بازنگری کامل. هرچه سریعتر سازگار شوید ، سریعتر می توانید جریان درآمد جدید ایجاد کنید یا آنچه را که دارید بهبود ببخشید.

روش کار قبل از COVID-19 را رها کنید و به گذشته نگاه نکنید. به عنوان مثال کلاسهای تناسب اندام را که مجازی می شوند ، در نظر بگیرید. مردم عادت داشتند با سرعت بیشتری رکاب بزنند یا تکرارهای بیشتری را پشت صفحه بکشند. راحت بود و در سفر به محل کار صرفه جویی می شد. در حالی که سالن های ورزشی در حال بازگشایی هستند ، بسیاری از افراد هنوز گزینه های خانه را ترجیح می دهند. پیشنهادات ترکیبی – در صنایع بی شماری – از آنجا که با تغییر تحمل ریسک سازگار می شویم ، مهم هستند.

موردی که برای چرخش طراحی شده باید مانترا شما باشد. به مشتریان خود گوش فرا دهید و ویژگی های آنها را براساس بازخورد آنها اضافه کنید.

نوآوری را به یک لغت واژه تبدیل نکنید. با فناوری آن را واقعی کنید و آن را به اهداف تجاری خود پیوند دهید. تجربه را با نیازهای مشتریان خود توسعه دهید. اگر بتوانید مشکلات را سریعتر حل کنید – با خلاقیت – نوآوری به طبیعت دوم تبدیل می شود. و رشد به دنبال آن بیشتر است.

تام پوتیامادام PwC Digital و مشاغل مشاوره مصرف کننده آنها را اداره می کند. وی به عنوان یک رهبر مشاور در بازارهای مصرف ، مسئول رشد و کشف مجدد سفر ، مهمان نوازی ، کالاهای مصرفی و خرده فروشی PwC است. به عنوان یک رهبر محصولات دیجیتال ، تام با تحریک توسعه و تجاری سازی راه حل های محصول دیجیتال ، یک مدل درآمد جدید برای PwC ایجاد کرده است. وی همچنین مراکز تجربه جهانی شرکت را ساخت.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir