[ad_1]

همه گیری سرعت انتقال به تیم های انعطاف پذیر و توزیع شده فناوری اطلاعات را تسریع کرده است. بازآموزی مداوم ، شرایط کار انعطاف پذیر و نقش های متقابل عملکردی باقی خواهد ماند.

حتی قبل از ورود یک بیماری همه گیر بی سابقه و در حال تغییر جهان ، ساختار سفت و سخت تیم های سنتی فناوری اطلاعات تحت فشار بود. مدلهای سلسله مراتبی متمرکز ، که با همکاری متقابل عملکردی اندک مشخص می شوند ، مدتهاست جای خود را به ساختارهای انعطاف پذیر بیشتری داده اند. این تکامل طی سالها ، اگر نه دهه ها اتفاق افتاده است و هیچ نشانه ای از وارونگی ندارد. خواه با تیم های مجهز به فناوری ، تیم های مرتبط با مشاغل ، تیم های چند منظوره یا تیم های ببر مشخص شود ، همه این رویکردها نشان دهنده تحول در انعطاف پذیری بیشتر است ، به سازمان ها امکان می دهد به سرعت سازگار و آزمایش شوند و همچنین ترکیب صحیح استعداد و منابع

اعتبار: النور از طریق Adobe Stock

اعتبار: النور از طریق Adobe Stock

با این حال ، زمین لرزه ناشی از COVID-19 این روند را تسریع می کند. سازمان هایی که به داشتن تیم هایی برای کار در ابتکارات نزدیک عادت کرده اند ، ناگهان دریافتند که کارمندان یک تیم در چندین جغرافیای مختلف و مناطق زمانی پراکنده شده اند. مفهوم یک روز کاری معمولی منفجر شده است زیرا کارمندان برنامه خود را تنظیم کرده اند تا از عهده مسئولیت مراقبت از سالخوردگان ، مسئولیت های والدین زیاد استفاده کنند یا مستعد بیماری باشند. بسیاری از این کارگران ، که قبلاً در مراکز با فناوری پیشرفته مانند کالیفرنیای شمالی متمرکز شده بودند ، به مکانهای ارزانتری در سراسر خورشید و غرب میانه یا خارج از مناطق شهری سابق گریخته اند و حتی در صورت گسترش محدودیت های همه گیر ، احتمال بازگشت آنها وجود ندارد.

سازگاری با پرواز

در همان زمان ، حتی شرکت هایی که از ترس از دست دادن بهره وری هرگز حاضر به کار در خانه نبودند ، مجبور شدند برای روشن کردن چراغ ها سریع سازگار شوند. اگرچه ما مدتهاست که به مدلهای کاری انعطاف پذیر متعهد هستیم ، مانند بسیاری از سازمانها ، ما مجبور شدیم هنگام حمله COVID به سرعت سازگار شویم ، برای بیش از 7000 کارمند جهانی برنامه پاسخ تهیه کنیم و به سرعت 99.5٪ از نیروی کار خود را به خانه منتقل کنیم ، اولویت بالا.

به این ترتیب ، ما به عنوان یک سازمان داده محور ، متوجه شدیم که باید اطمینان حاصل کنیم که در ایجاد اسناد ، برون سپاری و همکاری در پروژه ها کار بهتری انجام داده ایم. این امر مستلزم ایجاد فرصت های جدید ارتباطی ، ایجاد چالش های مجازی ، دو برابر شدن اقدامات آموزش و یادگیری ، ایجاد برنامه های جدید رهبری مجازی و بهبود مزایای سلامتی بود.

تأثیر پایدار همه گیری

رهبران فناوری اطلاعات به جای اینکه به برنامه های پاسخ COVID خود به عنوان یک سری اقدامات موقتی فکر کنند که با بازگشت به حالت عادی ناپدید می شوند ، باید از خود بپرسند که چه میزان از اقدامات قبلی آنها به طور دائمی در نتیجه بیماری همه گیر تغییر کرده است و بر این اساس پاسخ می دهند. در اینجا سه ​​تغییر اساسی وجود دارد که رهبران IT برای همکاری موثر در محیط امروز و اطمینان از اینکه محصول کار آنها نیازهای سریع مشتریان در حال تحقق را برآورده می کند ، باید با آنها سازگار شوند:

  • آموزش مجدد از راه دور را ارائه دهید: برنامه های نرم افزاری با سرعتی خشمگین در حال پیشرفت هستند که هیچ نشانی از آرامش ندارند. فارغ التحصیلان امروز کالج مهارت هایی را فرا می گیرند که در عرض پنج سال یا کمتر می تواند منسوخ شود. در این محیط ، سازمانها باید راهی برای بهبود مستمر ، بازآموزی و بازآموزی سریع اتخاذ کنند. علاوه بر این ، آنها باید این منابع را در زمان واقعی ، در همه جا ، برای یک نیروی کار توزیع شده بیشتر فراهم کنند.
  • انعطاف پذیری را در اولویت قرار دهید: علی رغم تمرکز شدید ملی در ایجاد بیشتر فارغ التحصیلان STEM ، توسعه دهندگان نرم افزار ، محققان داده ، متخصصان هوش مصنوعی و مهندسان داده از جمله نقش هایی هستند که از بزرگترین کمبود استعداد ، به ویژه برای مشاغل کوچک و متوسط ​​رنج می برند. در این محیط استفاده از انعطاف پذیری کار دیگر پسندیده نیست بلکه اجباری است. کارفرمایانی که اصرار بر شرایط سخت کاری دارند بهترین استعداد خود را از دست می دهند و غرامت بالاتر لزوماً کارکنان عادت به آزادی بیشتر را در طی COV متزلزل نمی کند.
  • مدام سیلوها را خرد کنید: تیم هایی که از توسعه و عملیات عبور می کنند به سرعت به یک قاعده تبدیل می شوند ، و نه یک استثنا. گرچه این مزایای آشکاری برای برون سپاری سریع پروژه ها ، جمع آوری تیم مناسب برای کار و تسریع سرعت بازار دارد ، اما نیاز به تغییر در طرز تفکر عملیاتی و اطمینان خاطر با ساختارهای خط کشی شخصی تر گزارشگری دارد.

سازمان های فناوری اطلاعات به جای اینکه به این فکر کنند که چگونه آنها می توانند جین COVID را در بطری قرار دهند و به حالت عادی خود برگردند ، از این فرصت استفاده کرده و از مهارت ها و ابزارهایی برای کار تیمی که در دوره پسا همه گیری ایجاد کرده اند استفاده کنند. طی یک سال گذشته ، موجی از تغییر ایجاد شده است که سالهاست در حال انباشت است. اکنون که به ساحل سقوط کرده است ، کسانی که می توانند سازه های جدید و انعطاف پذیرتری بسازند ، فردا برندگان خواهند بود.

از زمان پیوستن به فناوری Rackspace در سال 2010 به عنوان مدیر لینوکس در Customer Success ، جاش پرویت تعدادی از تیم ها و عملکردهای Rackspace را هدایت کرده است ، از جمله سازمان های جهانی برای پشتیبانی فنی ، عملیات ، مدیریت محصول ، توسعه نرم افزار و مهندسی. جاش در نقش فعلی خود به عنوان معاون رئیس جمهور ، Cloud Cloud ، استراتژی راه حل های ابری عمومی Rackspace Technology را برای خدمات AWS ، Azure و GCP هدایت می کند و راه حل های ابتکاری برای مشتریان ایجاد می کند. قبل از پیوستن به Rackspace ، جاش از سال 2003-2009 مشتری Rackspace بود و تعداد اندکی از استارت آپ های بازاریابی وابسته را اداره می کرد.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir