[ad_1]

در اینجا هفت گام آورده شده است که در صورت فروپاشی فروشنده منتقد در عملیات شرکتها ، رهبران فناوری اطلاعات و تجارت می توانند بردارند.

تصویر: متمرکز - stock.adobe.com

تصویر: متمرکز – stock.adobe.com

سرانجام ، شما فکر می کنید که دست خود را در مورد تأثیر COVID-19 در کسب و کار خود حفظ کرده اید ، و سپس یک مکالمه ترسناک به دست می آورید که روز شما را خراب می کند. یکی از تأمین کنندگان شما از کار خواهد افتاد. و شاید این یک تأمین کننده باشد که برای فعالیتهای تجاری شما بسیار مهم است یا شرکتی که در اطراف آن یک پیشنهاد کامل ایجاد کرده اید. نکته آخر: ترک کار بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد و نیاز به پاسخ دارد. خوب چکار می کنی؟ شما آنچه را که به بهترین وجه انجام می دهید انجام می دهید. شما یک برنامه درست می کنید.

مرحله 1: با فروشنده ارتباط برقرار کنید

وقت گذاشتن برای درک آنچه که برای ارائه دهنده اتفاق می افتد ، نحوه واکنش آنها ، مهلت های تعیین شده آنها و اینکه چه نقاط محرکی اقداماتی را از طرف آنها ایجاد می کند ، مهم است. آیا چراغ ها را خاموش می کنند و درها را می بندند؟ یا اینکه آنها خدمات و افراد را برای مدت زمان مشخصی حمل می کنند؟ چه زمانی خدمات متوقف می شوند؟ آیا آنها برنامه انتقال برای مشتریان دارند؟ واقعاً وقت بگذارید و بررسی کنید که ارائه دهنده چگونه می تواند به انتقال شما کمک کند. و اگر آنها نمی توانند از شما حمایت کنند ، بهتر است از قبل بدانید.

مرحله 2: یک لیست تهیه کنید و دوباره آن را بررسی کنید

لیستی از تمام مواردی که تحت تأثیر خاتمه کار فروشنده قرار دارد ، تهیه کنید. با موارد واضح شروع کرده و خدمات یا کالاهایی را که به راه حل جایگزینی نیاز دارند ارائه دهید. سپس به سراغ تأثیرات جانبی مانند گردش کار و فرایندهایی بروید که آنها جزئی جدایی ناپذیر بودند. سرانجام ، به معادله افراد نگاه کنید و لیستی از هر کارمند و مشتری ایجاد کنید که کار ، فرآیند ها یا محصول کاری آنها تحت تأثیر تغییر ارائه دهنده باشد. لیستی کامل از هر نقطه تماس احتمالی که ارائه دهنده به صورت داخلی و خارجی با مشتریان شما داشته است ، ایجاد کنید.

مرحله 3: با کارمندان ارتباط برقرار کنید

سپس باید به کارمندان خود بگویید که در مورد اوضاع چه باید بکنند. آیا تا زمانی که جایگزینی دریافت نکنید ، باید از ارائه دهنده استفاده کنم؟ انتظارات شما از این انتقال چیست؟ چگونه باید با مسائل مشتری برخورد کنند؟ آیا هنوز لازم است با فروشنده صحبت کنم؟ در نهایت ، شما باید یک برنامه بازی کوتاه مدت در مورد اینکه چه کاری انجام دهند و چگونه باید آن را انجام دهید در حالی که استراتژی بلند مدت دارید ، به آنها بدهید.

مرحله 4: یک تامین کننده جایگزین پیدا کنید یا پیشنهادات خود را در داخل ارائه دهید

هنگامی که همه زمینه های تأثیر را درک کردید ، وقت آن است که به سراغ یافتن یک تامین کننده جایگزین برویم. از ارائه دهنده خروجی خود بپرسید که آیا رقبایی وجود دارد که آنها را به عنوان نقطه شروع توصیه کنند. اگر مخاطب شما پاسخی ندارد ، از تیم فروش آنها س askال کنید. آنها قطعاً در چرخه فروش با رقابت روبرو شدند. سپس با استفاده از “رقبا” در گوگل “نام شرکت” را جستجو کنید و ببینید چه چیزی ظاهر می شود. در بیشتر موارد ، شما لیست خوبی از رقبا دریافت خواهید کرد که می توانید با آنها مصاحبه کنید. هنگام انجام مصاحبه ، در مورد ثبات مالی شرکت س questionsال کنید. اگر شرکتی در اقتصاد امروز دست و پنجه نرم کند ، رقبا نیز این شانس را دارند. شاید بتوانید این پیشنهادات را به عنوان گزینه دیگر ارائه دهید. در این حالت ، در نظر بگیرید که چه منابعی برای اضافه کردن و چه منابعی در اختیار دارید. به شکاف ها نگاه کنید و ببینید چگونه می توانید آنها را پر کنید تا مطمئن شوید زنجیره تامین شما سالم باقی مانده است.

مرحله 5: با مشتریان ارتباط برقرار کنید

این احتمالاً چالش برانگیزترین قسمت فرآیند است. اگر شرکت ارائه دهنده خدمات خارج از شرکت قرار است بر مشتریان شما تأثیر بگذارد ، مهم است که زودتر ارتباط برقرار کرده و ارتباط برقرار کنید. خوب است که دروازه را ترک کنید ، و بگویید که شما 100٪ نیستید که راه حل چیست ، اما به آنها بگویید چه اتفاقی می افتد و شما در حال ساخت یک برنامه بازی بلند مدت هستید. مشتریان برای صداقت ارزش قائل هستند و اگر از قبل صادق باشید ، احتمالاً در هنگام انتقال در کنار شما خواهند بود. وقتی راه حلی پیدا کردید ، جمع بندی کنید و برنامه گذار و آنچه را که انتظار دارند را به آنها بگویید. اگر مشتری نیاز به مشارکت در طرح انتقال دارد ، آنها را در هر مرحله از راه منطقی قرار دهید.

مرحله ششم: تحصیل را در نظر بگیرید

اگر ارائه دهنده شما ناپدید شد و محصول یا خدمات وی برای تجارت شما حیاتی است ، ممکن است بخواهید شرکت را خریداری کنید. اگر فروشنده در محلی باشد که به مشتریان بگوید کارشان را ترک می کنند ، می توانید در مورد یک معامله بسیار خوب مذاکره کنید. بسیاری از آنها مایل به مذاکره فقط برای نگه داشتن پرسنل خود خواهند بود و شما یک فرصت عالی برای به دست آوردن دارایی خواهید داشت ، با توجه به اینکه در دراز مدت یک تجارت مناسب وجود دارد. در بازار امروز شرکت ها به دلیل کمبود جریان نقدی از فعالیت خارج می شوند. بنابراین ، اگر در وضعیت جریان نقدی مثبتی قرار دارید ، ممکن است بتوانید موقعیت بازار بهتری برای خود و تجارت خود ایجاد کنید.

مرحله 7: یک طرح انتقال ایجاد کنید

شما باید یک برنامه انتقال داشته باشید که شامل کارهایی برای یافتن یک ارائه دهنده جایگزین ، خاموش کردن ارائه دهنده قدیمی ، ارائه دهنده جدید و برنامه های ارتباطی در طول مراحل باشد. شما باید مطمئن شوید که وظایفی را به افراد با زمان و مهلت معقول اختصاص داده اید. وقتی یک انتقال اساسی مانند این اتفاق می افتد ، افزایش همکاری و پیگیری وظایف در یک سیستم مدیریت پروژه مانند BaseCamp یا Asana مهم است. این همچنین به شما ایده می دهد که چه اتفاقی و چه زمانی می افتد ، بنابراین می توانید پیشرفت را بدون فشار دادن تیم پیگیری کنید.

اجتناب ناپذیر است که ارائه دهنده کسب و کار را ترک کند تا بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد و تمرکز تیم شما از انحراف کوتاه مدت از برنامه اصلی عبور خواهد کرد. با این حال ، اگر کارت های خود را به درستی بازی کنید ، به احتمال زیاد با یک راه حل برنده روبرو خواهید شد. این شامل مشتریانی می شود که حتی نسبت به قبل وفادارتر هستند زیرا شما آنها را در ایجاد راه حل مشارکت داده اید. به قول معروف ، کار گروهی رویا را عملی می کند.

نیکول کلی نایب رئیس Growth است مشاوره باد که در آن تمرکز بر افزایش و نشان دادن ارزش و مزیت رقابتی نسبت به شرکتهای Fortune 1000 است. نیکل همچنین دارای موقعیت های رهبری در است RedMonocle و تحقیقات بازار مارپیچ و متخصص تغییر سازمانی و یک رهبر فکری است که ایجاد کرده است مدیر عامل دو قطبی تا در گفتگو در مورد سلامت روان در شرکت های آمریکایی صدایی باشید.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir