[ad_1]

برنامه اکتساب ServiceNow با هدف ایجاد شرکت خودمختار آینده است. در اینجا نحوه متناسب بودن شرکت نظارت بر لایت استپ آورده شده است.

vegefox.com از طریق Adobe Stock

vegefox.com از طریق Adobe Stock

آنها می گویند هر شرکتی نرم افزار است. در سال 2021 ، این مفهوم جدیدی نیست. اما همه گیری واقعاً خطر را افزایش داد. یک سال پس از مطبوعات در همه جا کار می کند و اجازه تجارت دیجیتال می دهد ، حتی بیشتر شرکت ها نیز شرکت های نرم افزاری هستند یا به شرکت های نرم افزاری تبدیل می شوند ، حتی اگر کار اصلی آنها به طور سنتی چیز دیگری باشد.

شاید یک شرکت خرده فروشی کانال فروش آنلاین ایجاد کرده باشد. شاید سازنده کانال مستقیمی را به صورت آنلاین برای کاربر ایجاد کرده باشد. یا شاید یک شرکت لجستیکی ردیابی دقیق و دقیق تری از محموله ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

در این دوره جدید ، هنگامی که فناوری و نرم افزار اساس کار کل شما می شود ، اطمینان حاصل کنید که تغییرات ایجاد شده در یک قسمت از پایه تأثیر منفی بر قسمت دیگر بنیاد نداشته باشد. از این گذشته ، اگر یک تغییر نرم افزار کوچک در یک زمینه ایجاد کنید ، ممکن است چیز دیگری را خراب کنید.

قبلاً بیشترین تأثیر ممکن بود برای یکی از کاربران داخلی شما دردسرساز باشد – ممکن است آنها نتوانند به برنامه Office 365 خود دسترسی داشته باشند. اما اکنون که در هنگام ساخت یک زیرساخت IT داخلی در قلب محصول یا خدمات شما قرار دارد. تغییر کنید ، ممکن است شما یک ویژگی اصلی را که مشتری برای تجارت خود به آن اعتماد می کند مختل کنید. شما ممکن است شرایط توافق نامه های سطح خدمات خود را نقض کرده و عواقب مالی داشته باشید.

این سهام بالاتر ، به علاوه شرکت پیچیده و توزیع شده ، باعث ایجاد دسته ای از نظارت بر شرکت به نام مشاهده می شود. همانطور که تولیدکنندگان اکنون تجهیزات کارخانه را با استفاده از سنسورها در یک فضای اینترنت اشیا که برای پیش بینی نیازهای تعمیر و نگهداری و جلوگیری از خرابی برنامه ریزی نشده کنترل می کنند ، ابزارها و سیستم عامل های نظارت عملکرد مشابهی را برای سازمان هایی که فناوری “کارخانه” است و نرم افزار یا نرم افزار به عنوان محصول محصول ، انجام می دهند.

در میان افزایش دید به عنوان یک گروه ، عملیات فناوری اطلاعات ، گردش کار و ITSM ، سرویسNow از خریداری شرکتی به نام Lightstep ، یک متخصص نظارت بر نسل بعدی خبر داد. بنیانگذار و مدیرعامل Lightstep بن سیگلمن به InformationWeek گفت که هر شرکت به یک شرکت نرم افزاری تبدیل می شود ، آنها صدها هزار توسعه دهنده و مهندس استخدام می کنند.

وی گفت: “شما نمی توانید بیش از 12 تا 15 مهندس را وادار كنید تا به طور م onثر روی نرم افزار كار كنند.” “شما نمی توانید 1000 نفر را وادار کنید تا برای یک چیز با هم کار کنند. شما باید آنها را به تیم های کوچکتر تقسیم کنید.”

به عنوان مثال ، شرکت هایی مانند Spotify و GitHub ممکن است هزاران توسعه دهنده داشته باشند که روی برنامه های خود کار می کنند ، اما آنها در تیم های کوچکتر کار می کنند. با این حال ، هر بار که تیمی تغییر سیستم را تحت فشار قرار می دهد ، قسمت دیگری می تواند خراب شود.

سیگلمن گفت: “مشاهده به عنوان یک عمل این است که از سیستمی استفاده کنید که مانند نرم افزار تولید شما کار می کند و از بیرون به داخل کار می کنید.” “شما به معنای واقعی می توانید بفهمید چه خبر است.”

سیگلمن گفت ، با این حال ، این نوع فن آوری بسیار فنی است. این چیزی نیست که برای استفاده توسط افراد خارج از یک گروه کاملاً فنی طراحی شده باشد.

با توجه به Pablo Stern ، SVP و GM محصولات IT IT گردش کار ServiceNow ، ServiceNow با این خرید می خواهد عملکرد نظارت را در سیستم گردش کار خود ادغام کند. وی گفت: این به شما کمک می کند تا گردش کار در بین جریان مقدار نرم افزار پیوند یابد. به عنوان مثال ، ممکن است تیم های توسعه نرم افزار مالی ، سایر تیم های توسعه نرم افزار امنیتی و سایر تیم های مدیریت زیرساخت داشته باشید.

اشترن گفت: “واقعیت این است که اینها سازمانهای بسته ای هستند و این امر باعث می شود که نوآوری سریع انجام نشود.” “ما سعی می کنیم با فعال کردن گردش کار ، کل این جریان مقادیر را به هم متصل کنیم. این دیدگاهی است که ما در اینجا داریم. این تحریک کننده اتصال است.”

خیلی زود است که مشتریان از این قابلیت نظارت در سیستم عامل های ServiceNow استفاده کنند. با این حال ، حداقل یک مشتری مشتاقانه منتظر قولی است که می دهد. دیوید پین ، مسئول اطلاعات حوزه های مالی دیجیتال در خدمات مالی تویوتا ، گفت که اگر با اطمینان و اطمینان نرم افزار پیشرفته و با کیفیتی را توسعه داده و به کار بگیرید ، درجه بالایی از نظارت در هر مرحله از ارائه خدمات دیجیتال مهم است.

وی گفت: “با افزایش اتوماسیون در هر مرحله از تحویل ، حجم و سرعت تغییر به طور تصاعدی افزایش می یابد.” “ادغام بینش نظارت و هوش مصنوعی در این گردش کار تحویل دیجیتال باعث می شود مشکلات و دلایل اصلی آنها به سرعت شناسایی شود … داشتن این نوع بینش در حین تولید و آزمایش نرم افزار ، کیفیت و امنیت محصول تحویل شده را بهبود می بخشد.”

خرید Lightstep’s ServiceNow بخشی از یک رشته طولانی تر از خریدها است. دیوید رایت ، مدیر ارشد نوآوری ServiceNow به InformationWeek گفت ، به ویژه ، این شرکت یک استراتژی جدی را در سال 2017 برای به دست آوردن شرکت های متخصص در زمینه های مختلف هوش مصنوعی و اتوماسیون آغاز کرد. این خریدها شامل ՀՀԿ Intellibot و AI دستاوردهای Element AI ، Passage AI ، Attivio و Loom Systems است. این شرکت می گوید که هدف ساخت شرکت متصل و خودمختار آینده و توسعه هوش مصنوعی و اتوماسیون سازمانی است.

با تملک این شرکت ها ، ServiceNow یک مزیت کسب می کند. رایت گفت ، او از فناوری نوین و ابتکاری مغز برخوردار است. هر خرید مجدداً صورت می گیرد ، معمولاً در دو نسخه از پلتفرم ServiceNow ، که حدود 12 ماه طول می کشد. رایت گفت که اکنون تمرکز بر روی همه فن آوری ها است که به روش های جالب همکاری می کنند.

“چگونه می توانیم به گردش کارهایی که در سیستم جریان دارند نگاه کنیم؟ چگونه می توانیم اتوماسیون گردش کار پیشرفته را اجرا کنیم؟ ” در نهایت ، هدف این است که مأموریت اصلی ServiceNow را انجام دهید ، “برای ایجاد جهان به مکانی بهتر برای مردم”.

برای بازگشت به معنای کار امروز ، رایت می گوید تیم ها اکنون به دنبال موارد استفاده مشترک پیرامون چالش های مشترک برای ایجاد روند کار برای مشتریان هستند. به گفته رایت ، این کار اغلب با پروژه های داخلی ServiceNow آغاز می شود که توسط 15000 کارمند خود و عمارت بزرگ IT خود اجرا می شود. به عنوان مثال ، این شرکت در حال بررسی این موضوع است که چگونه می تواند روند درگیری کارمندان را به خصوص در دنیای همه گیر کار از هرجای دیگر خودکار کند.

وی گفت: “چگونه واقعاً می توانیم قبل از پیوستن مردم به این شرکت ، تجربه بسیار خوبی داشته باشیم.” “چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که آنها همه چیز مورد نیاز را دارند؟”

مطالب مرتبط:

نقش فناوری اطلاعات در فرهنگ شرکت و تجربه مشتری در حال گسترش است
10 موردی که ابتکار عمل AI شما باید موفق شود
پیش بینی آینده کار از سمپوزیوم CIT در MIT Sloan
Asante CIO درباره تحول با ابر و سلامت از سلامت بحث می کند

جسیکا دیویس سردبیر ارشد در InformationWeek است. این شامل مدیریت فناوری اطلاعات شرکت ها ، مشاغل ، هوش مصنوعی ، داده ها و تجزیه و تحلیل ها و نرم افزارهای سازمانی است. او کار خود را صرف پوشاندن دوراهی تجارت و فناوری کرده است. او را در توییتر دنبال کنید: … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir