اثر شناخته شده ویتامین C در دوری از سرماخوردگی بر همگان محرز میباشد و همچنین اثر ویتامین C در برطرف کردن خستگی ماهیچهها در ورزشکاران شناخته شده است. اگر درصورتی که در صورتیکه در‌صورتی‌که در صورتی‌که می خواهید داده ها بیشتری درباره رژیمهای بهاره غفاری داشته باشید؛ بر بر روی غفاری دایت کلیک کنید تا به سایت اسید آسکوربیک و ویتامین سی اساسی جهت دهی شوید. به همین ادله اشخاصی که ذیل رژیم لاغری قرار میگیرند، بایستی نسبت به میزان جذب مواد مغذی از غذای خویش حساسیت به خرج دهند و از رژیمهای بنیادین به کارگیری کنند که به آن ها این اطمینان را بدهد که تن درستی آن‌ها به خطر نمیافتد. یک عدد از رایج ترین دلایلی که اشخاص از مکمل های ویتامین سی به کارگیری می کنند همین ایده است که به دوری از سرماخوردگی کمک می اسید اسکوربیک در نان کند. جالب اینجاست که بعضی ادعا می کنند مکمل های ویتامین سی مزایایی بالاتر از مزایایی دارد که می قدرت از ویتامین موجود در طعام اخذ کرد. اخذ به اندازه همین ویتامین به جهت مراقبت سیستم ایمنی تن دوچندان حساس است. دقت به همین نکته ضروری میباشد که مصرف مکمل های ویتامین سی به جهت بخش اعظم اشخاص غیرضروری می باشد ، زیرا دارای تناول کردن غذاهای نو ، به ویژه میوه و سبزیجات ، به راحتی می توانید میزان به اندازه تن اخذ کنید. کلیدی این اکنون ، بسیاری از مکمل ها حاوی مقادیر بالای ویتامین میباشند که در بعضا موردها می تواند عارضه ها جانبی نامطلوبی تولید کند. اساسی این حال ، مکمل ویتامین سی حساس مقادیر زیاد می تواند منجر به عوارض جانبی مانند ناراحتی گوارشی و سنگ همگی شود. دارای این اوصاف ، چنانچه شرایطی نداشته باشید که سبب ارتقاء جذب آهن شود ، طولانی تر بار آهن دوچندان بعید است. از آنجا که ویتامین سی باعث ارتقا جذب آهن می شود ، مصرف بیش از حد آن نگران کننده اشخاصی است که سبب به تجمع آهن در بدن می شوند. از آنجا که بدن شما ویتامین سی را ذخیره نمی کند یا به تنهایی آن را ساخت نمی نماید ، به این ترتیب حیاتی است که روزمره غذاهایی غنی از ویتامین سی مصرف کنید. برخلاف ویتامین های محلول در چربی ، ویتامین های محلول در آب در تن ذخیره نمی شوند. اساسی همین حال ، کسانی که شرایطی دارا هستند که خطر تجمع آهن در بدن را ارتقاء می دهد ، نظیر هموکروماتوز ، باید اساسی مکمل های ویتامین سی محتاط باشند.

ایندکسر