[ad_1]

اقدام برای تسریع تحول دیجیتال و تعامل آنلاین با مشتریان در سال 2020 ، فرصت های جمع آوری اطلاعات را افزایش داده است.

monticellllo از طریق Adobe Stock

monticellllo از طریق Adobe Stock

سال گذشته ، هنگامی که افراد زیادی می خواستند از مسافرت های غیرضروری در خارج از بیماری همه گیر اجتناب کنند ، به نظر می رسید فقط مراجعه به فروشگاه برای شش بسته پپسی و یک کیسه چیپس ممکن است خطرآفرین باشد. اما این باعث نشد که تنقلات کمتری بخواهید.

تحویل نوشابه و میان وعده به مصرف کنندگان در خانه های آنها شاید استراتژی ای نبوده است که پپسیکو هرگز در نظر می گرفت یا دنبال می کرد اگر همه گیر COVID-19 و تعلیق در کشور و سراسر جهان نبود. اما تعطیل کردن ، همه را مجبور کرده است که به دنبال گزینه های دیگر باشند و فرصتی کاملاً جدید را برای پپسیکو و مارک های مصرفی ایجاد می کند.

پپسی كو دو وب سایت جدید با نام های Pantryshop.com و Snacks.com به طور مستقیم برای مصرف كنندگان راه اندازی كرده است كه برای سفارش دادن مستقیم جعبه های میان وعده و نوشیدنی های غیر الكلی طراحی شده اند.

جیسون هلر ، مدیر عامل شرکت Transformation Ventures ، در اجلاس مجازی Adobe در آوریل گفت: “این معرفی روابط مستقیم با مشتری برای مارک هایی بود که قبلاً هرگز با مشتری ارتباط مستقیم نداشته اند.” “همه این سایتها به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا برخلاف خرید از خرده فروشی که دوست دارند ، مستقیماً از مارک های مورد علاقه خود خرید کنند.”

این سایت ها در زمانی که بسیاری از مشاغل تحت تعطیل تحت فشار بودند ، جریان درآمد برای مارک ها فراهم می کردند. اما مارک ها چیز دیگری دریافت کردند که شاید حتی برای موفقیت طولانی مدت آنها ارزش بیشتری داشت – داده های مشتری و تماس مداوم با مشتری.

هلر گفت: “ارزش فوری تر این است که به مارک های تجاری اجازه می دهد با ارزش ترین مشتریان خود را جذب کنند ، داده ها را جمع آوری کنند و اطلاعات مفید را جمع آوری کنند. “آنها می توانند همه چیز از محصولات و بسته بندی ، قیمت گذاری و ارتباطات را آزمایش کنند. این به مارک ها اجازه می دهد که بیشتر مشتری ها را درگیر کنند.”

پپسی کو یکی از بسیاری از شرکت هایی بود که در سال 2020 استراتژی های تحول دیجیتال خود را تسریع کرد ، زیرا همه گیری بسیاری از خرده فروشی ها و سایر معاملات تجاری خارج از دنیای فیزیکی و کانال های آنلاین را مجبور کرد.

در این زمینه ، سازمان ها به دنبال سرمایه گذاری های دیجیتالی خود هستند و بهترین راه ها را برای دستیابی به موفقیت سال گذشته در سال 2021 در نظر دارند. هلر و جان كوپلند ، معاون گروه دیجیتال گروه دیجیتال ، در هنگام ارائه مجازی خود برخی از بینش ها و مشاوره ها را ارائه دادند. ، بزرگترین روند در بازاریابی دیجیتال برای سال 2021

هلر هشدار داد كه در طول همه گیرى ممكن است حضور دیجیتال خود را افزایش دهیم ، اما در این روند چیزهایى را نیز از دست داده ایم.

ما میلیون ها تعامل شخصی با مشتری را از دست دادیم و آنها به یک تجربه دیجیتالی مشترک منتقل شدند. این امر خطری برای روابط تجاری با مشتریان است.

هلر گفت: “سفارشی سازی در مقیاس” پادزهر است و به سازمان ها توصیه می کند در سیستم عامل های داده مشتری ، تجزیه و تحلیل سفر مشتری ، تصمیم گیری برای بهترین کارخانه های بعدی اقدام و محتوا سرمایه گذاری کنند و در پیوند دادن همه افراد با پشته یکپارچه سرمایه گذاری کنند.

هلر گفت: “با ادامه روند همه گیر شدن تعامل دیجیتال ، کسانی که در اولویت قرار دادن لنز مشتری مدار در سال 2021 متمرکز نیستند ، پشتیبانی از کسانی را که تمایل دارند از دست خواهند داد.”

محرمانه بودن اطلاعات و مقررات

کوپلند گفت ، قوانین و مقررات حفظ حریم خصوصی داده ها در طی چند سال گذشته در حال رشد بوده است و سازمان ها مجبور به تغییر نحوه پاسخگویی هستند. وی گفت: “امسال شركتها روی رویكردهای داده های دست اول كار خواهند كرد.” این رویکردی است که آنها باید “برای رشد در دنیای بدون کوکی” انجام دهند.

در این محیط ، هدف گذاری متنی و هدف محور به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند. به عنوان مثال ، ممکن است تبلیغاتی برای کفش های ورزشی در مقاله آموزش ماراتن ظاهر شود.

دیگر روند عمده در بازاریابی دیجیتال برای سال 2021 شامل دو برابر شدن تحول دیجیتال با تمرکز بر مردم و روش های کوتاه تر برای ارزیابی سرمایه گذاری در فناوری است. ایجاد چابکی بازاریابی محتوا (از جمله محتوای هوشمند در مقیاس) برای تأمین انرژی سفر غیر خطی و دیجیتالی مشتریان ؛ و درصد بالاتری از بودجه تبلیغاتی در سال 2021 به دیجیتال منتقل می شود.

تغییرات سال گذشته باعث تمرکز بیشتر برندها در سال 2021 شد.

هلر گفت: “در زمان بحران های مكرر طی سال گذشته ، مارك ها مجبور شده اند بازاریابی ، پیام ها و ارتباطات خود را متمركز كنند تا براساس رویدادهای جاری مرتبط و پایدار بمانند.”

مطالب مرتبط:

آنچه CIO ها باید در مورد فناوری پایگاه داده گرافیکی بدانند

FanGraphs یک پایگاه داده را در ابر علامت گذاری می کند تا با نمایش بزرگ همراه شود

مدل پیش بینی سال 2021 چگونه تأثیر می گذارد

10 روند برتر داده و تجزیه و تحلیل برای سال 2021

جسیکا دیویس سردبیر ارشد در InformationWeek است. این شامل مدیریت فناوری اطلاعات شرکت ها ، مشاغل ، هوش مصنوعی ، داده ها و تجزیه و تحلیل ها و نرم افزارهای سازمانی است. او کار خود را صرف پوشاندن دوراهی تجارت و فناوری کرده است. او را در توییتر دنبال کنید: … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir