[ad_1]

شرکت مالی شخصی راهی برای افزایش کارایی توسعه و اجرای توابع توسط مهندسان خود ایجاد کرده است.

شرکت مالی شخصی Credit Karma با حدود نیمی از تیم مهندسان خود می خواست چرخه توسعه خود را ساده کند و ابزاری را برای اتوماسیون و تسریع در تحویل ایجاد کند.

جرمی اونروچ ، رئیس Platform Performance و Platform Engineering در Credit Karma ، می گوید یکی از اهداف تیم او تسریع در مهندسی شرکت است. با توجه به پیچیدگی بسیاری از سیستم عامل ها و فن آوری هایی که آنها به عنوان Kubernetes استفاده می کنند ، او می گوید مهندس معمولی محصول باید روی ویژگی های تحویل تمرکز کند. Unruh می گوید ، این ممکن است شامل آزمایش و جابجایی ترافیک قبل از اینکه مشتریان این ویژگی ها را ببینند باشد. “بخشی از انگیزه تیم من این است که این موضوع را انتزاع کنم و یک تجربه یکپارچه را فراهم کنم ، جایی که آنها واقعاً مجبور نیستند به چیزی جز آنچه در حال توسعه هستند فکر کنند.”

تصویر: النور - stock.Adobe.com

تصویر: النور – stock.Adobe.com

Unruh می گوید بخشی از چالش وی هنگام پیوستن به اعتبار کارما در حدود سه سال پیش افزایش کارایی صدور کد در سراسر شرکت بود. به گفته وی مهندسان در آنجا از سیستم قدیمی تر به سبک جنکینز استفاده می کردند که به عنوان یک کار عمومی کار می کرد. Unruh می گوید توسعه محصولات در این سیستم به معنای رفع چندین مانع در این راه است ، از جمله پرش از روی دسک تاپ از راه دور که در رایانه ویندوز اجرا می شود. علاوه بر این ، تیم هایی که در حال ساخت ریز خدمات هستند ، برای پیشبرد تولید ملزم به نوشتن کد پیاده سازی سفارشی هستند. Unruh می گوید ، این می تواند پایه ای برای عملکرد سیستم ارائه خدمات باشد.

به گفته وی ، این بدان معنا بود که همه چیز متفاوت بود ، زیرا هر تیم روش خاص خود را در پیش گرفت ، که باعث کندی سرعت آنها شد. Unruh می گوید: “بطور خطی ، فقط برای پیاده سازی خدمات شما در تولید ، 15 مرحله انجام شد.” “این واقعاً دست و پا گیر بود و ما نمی توانستیم استاندارد سازی کنیم.”

او که به دنبال راه هایی برای بهبود عملکرد بود ، می خواست نیاز به تغییر میزبان دیگر فقط برای دسترسی به سیستم را از بین ببرد. Unruh می گوید که او همچنین تلاش کرده تا نیازی به کد سفارشی برای استقرار سرویس را از بین ببرد. وی می گوید: “من در حال ساخت سرویس هستم و می توانم آن را مستقر كنم.”

Unruh می گوید ، جایی که Falcon وارد آن شد ، مهندسی که بیش از 700 مهندس در آن شرکت استفاده می کنند ، گفت: بسیاری از کاربران اولیه گفتند که این ابزار زمان خود را به نصف کاهش داده است. Unruh می گوید ، Falcon اکنون چرخه حیات راه اندازی اعتبار کارما را در همه محافل مدیریت می کند.

به گفته وی ، Falcon همچنین روند تأیید مدیر را برای ویژگی ها و افزایش دید ساده تر كرده است. Unruh می گوید ، این به تیم ها این امکان را می دهد تا میزان مراجعه به سرویس ها را اندازه گیری کنند ، که به تشخیص ناهنجاری ها و خطاها با کد جدید کمک می کند ، در حالی که بر تعداد حداقل مشتریان Credit Karma تأثیر می گذارد.

وی گفت ، سالها معرفی Falcon این شرکت را برای مراحل جدیدی در استراتژی DevOps خود آماده کرده است ، که شامل موارد مختلفی از خدمات در حال گسترش در چندین مرکز داده است. اعتبار کارما همچنین در حال سرمایه گذاری روی محصول دیگری به نام Flare است که توسط تیم Unruh ایجاد شده است. او می گوید: “شعله ور شدن به یک انبار بزرگ تبدیل شده است.” “هر زمان که کاری پیاده سازی می شود ، هر بار که عملی اتفاق می افتد ، هر زمان که ما درخواست نظرسنجی می کنیم و منتظر بررسی می مانیم – همه این شاخص ها در مورد مدت زمان انجام کارها ، میزان آسیب پذیری هنگام اسکن امنیت رخ می دهد ، همه اینها داده ها در انبار Flare. “

وی می گوید ، این امر به Credit Credit تجسم بیشتری از سلامت خدمات از نظر چرخه عمر کد می دهد. برنامه Unruh می گوید ، برنامه سال 2021 ادغام Falcon و Flare با هم است. “این یک CI / CD واقعی به ما می دهد [continuous integration/continuous delivery] جایی که دستگاه تصمیم می گیرد. “

چنین اتوماسیون به چرخه های تولیدی تبدیل می شود که در جایی پیشرفت می کنند که مهندسان انسانی می توانند بیکار باشند و اجازه می دهند سیستم به طور خودکار سیستم را در اختیار بگیرد در حالی که مهندس توجه آنها را به سایر کارها معطوف می کند.

این تغییر به طور طبیعی برخی س questionsالات را به وجود می آورد و Unruh می گوید مهندسان Credit Karma قبلاً می خواستند بدانند که Falcon چگونه تمام وعده های خود را عملی می کند ، در حالی که برای همه جهانی است. وی با رهبران سازمان ملاقات کرد تا مدلهای اولیه را نشان دهد که نشان می دهد فروش آنها به او چگونه است. Unruh همچنین در هنگام ساخت Falcon بازخورد دریافت کرد که منجر به پذیرش آن توسط مهندسان شد.

وی هنگام ارزیابی چگونگی دستیابی به ایجاد Falcon ، او می گوید که آنها ساخت همه چیز را خود سنجیده اند و به منبع باز یا منابع دیگر روی آورده اند تا رویکرد صحیحی برای دستیابی سریعتر به نتایج پیدا کنند. اعتباری کارما شامل یک ابزار بازخورد است که در تمام محصولات ساخته شده برای مهندسی داخلی تعبیه شده است ، به گفته Unruh ، سریع اطلاعات را ضبط می کند تا به تیم ها پاسخگوتر باشد. او می گوید: “این قیمت خاصی نداشت ، مخصوصاً برای تیم های من.” این بازخورد مداوم به ما می دهد ، اگر از مهندسی از دیدگاه DevOps پشتیبانی کنید ، بسیار مهم است. “

برای اطلاعات بیشتر در DevOps ، این داستان ها را دنبال کنید:

چه چیزی DevOps را عقب نگه می دارد؟

راه های مبارزه با اختلاف مهارت در DevOps و ابر

AIOps ، DevSecOps و فراتر از آن: بررسی جنبه های جدید DevOps

اولویت رو به رشد امنیت برای DevOps و مهاجرت ابر

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فناوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری را آغاز کرد ، و به انجمن راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس و به عنوان یک فریلنسر برای سایتهایی از جمله. .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir