[ad_1]

این غول اسباب بازی در حال گفتگو با AWS re است: در مورد تبدیل آن اختراع کنید تا منابع آنلاین خود را در مقیاس بهتر تقاضای مشتری مقیاس بندی کند.

تصویر: rosinka79 - stock.Adobe.com

تصویر: rosinka79 – stock.Adobe.com

در طی سخنان اصلی خود در کنفرانس مجازی AWS این ماه: یک کنفرانس مجازی اختراع کنید ، AWS CTO Werner Vogels تعدادی از سازمان ها را معرفی کرد که جزئیات نحوه سازگاری آنها با همه گیر و سایر تغییرات بازار را با استفاده از ابر ارائه می دهد. این شامل حرکت اسباب بازی های غول پیکر توسط گروه Lego به رایانه های بدون سرور برای پشتیبانی از حضور آنلاین آن است ، به خصوص که تقاضای مشتری از منابع محلی بیشتر است.

نیکول ییپ ، مهندس فناوری بازاریابی مستقیم در گروه لگو ، گفت: مانند سایر افراد در تجارت الکترونیکی ، لگو الگوهای ترافیکی بسیار سریعی را مشاهده می کند. وی در مورد چگونگی کنار آمدن تیم پشتیبان Lego.com با افزایش ناگهانی تقاضا برای خدمات خود ، معمولاً به راه اندازی محصولات و رویدادهای فروش مرتبط است که جمعیت مشتریان را ترغیب می کند تا به طور همزمان به سایت دسترسی پیدا کنند. ییپ گفت: “تصور كنید كه می توانید با یك مانیتور محلی كه در مقیاس محدود به سیستم های عقب متصل شده است با این همه ادویه و رشد سالانه مقابله كنید.”

بعضی اوقات چنین یکپارچه هایی در درون خود تلو تلو می خورند. وی گفت ، در سال 2017 ، لگو با یک رویداد عمده فروش برای کیت Millennium Sokol Star Wars ، بزرگترین مجموعه شرکت تا به امروز ، روبرو شد. ییپ گفت: “روزی که ما راه اندازی کردیم ، یک جهش عظیم در ترافیک داشتیم ، که منجر به بیش از حد خدمات عقب افتاده ما شد.” “تمام آنچه مشتریان ما می توانستند ببینند صفحه پشتیبانی بود.”

تصویر: teracreonte - stock.Adobe.com

تصویر: teracreonte – stock.Adobe.com

وی گفت ، سرویس مقصری که بیشتر از همه شکست خورد ، عملکرد کوچکی بود که مالیات فروش را محاسبه می کند. او دوباره به سیستم مالیات محلی فراخوانده شد ، که به سرعت به محدودیت های خود رسید. ییپ گفت: “در آن زمان ، ما می دانستیم كه در مسیر رشد قرار داریم كه دیگر نمی تواند توسط یك سیستم محلی ادامه یابد.”

به گفته وی ، سه راننده اصلی منجر به تصمیم لگو برای انتقال به ابر شدند:

  • لگو می تواند به جای حفظ زیرساختی که عامل تمایز برای شرکت نیست ، روی تجربه مشتری تمرکز کند.
  • داشتن انعطاف پذیری برای پاسخگویی به جهش های تقاضا و دسترسی به ظرفیت دقیق مورد نیاز برای شرکت بسیار مهم شده است.
  • داشتن یک معماری ترکیبی در عالی ترین سطح باعث افزایش سرعت بازاریابی و توانایی ادامه ارتقا Le لگو شده است.

Yip گفت ، لگو با داشتن منابع ابری موجود می تواند بر منطق تجارت خود تمرکز کند و آن را در چندین لایه از خدمات بدون سرور گسترش دهد. وی گفت: “ما آنها را از ارائه دهندگان شخص ثالث با دقت انتخاب شده كه خدمات تخصصی مانند ارائه دهندگان پرداخت و سیستم های مدیریت محتوا را ارائه می دهند ، گروه بندی كرده ایم.” Yip گفت ، هر لایه برای مقیاس بندی خودکار و مستقل طراحی شده است تا از پروفایل های ترافیکی که همیشه در حال تغییر هستند پشتیبانی کند.

وی گفت ، سفر لگو به ابر در سال 2018 آغاز شد ، با مهاجرت یک سرویس به یک سرویس پخته ، محاسبه مالیات فروش و به دنبال آن سه سرویس پردازش پایان به پایان. پس از 10 ماه ، ییپ گفت که لگو توانایی های محلی موجود خود را با یک پلت فرم کاملاً بدون سرور ترکیب کرده است که از همان میزان ترافیک و معاملات پشتیبانی می کند. وی گفت که پلت فرم بدون سرور به زودی از این سطح معاملات و ترافیک فراتر رفت و هر ماه رکوردهای جدیدی را ثبت کرد.

در حالی که لگو 2020 را با یک نقشه راه ابری ، یک تیم در حال رشد ، یک پلت فرم که فقط چند ماه از عمرش گذشته بود ، راه اندازی کرد ، ییپ گفت که این طرح در پاسخ به همه گیری و تغییر در رفتار مصرف کننده مطرح شده است. وی پرسید: “آیا می توانیم با دو برابر تعداد مهندسان نصب شده از راه دور به این نقشه راه جاه طلبانه دست پیدا کنیم و سکو را پایدار نگه داریم؟” همه اینها اتفاق افتاده است ، در حالی که میزان بالایی از ترافیک مشاهده می شود. ییپ گفت که لگو در حالی که با دوره های فروش شلوغی روبرو است ، تعداد خدمات خود را دو برابر می کند.

وی گفت ، در طول یک سال و نیم گذشته ، لگو مهندسان خود را نیز سه برابر کرده و 36 سرویس دیگر بدون سرور راه اندازی کرده است. ییپ گفت: “تیم رو به رشد به این معنی بود که ما باید کارهای زیادی را که قبلاً توسط تیم زیرساخت انجام می شد ، اختصاص دهیم.” “اتوماسیون برای کمک به تیم های در حال رشد و مهندسین برنامه برای تولید عملکردها و خدمات خود کلیدی است.”

به گفته وی ، هدف نهایی لگو در این جبهه توسعه مهندسان برنامه های کاربردی آن به مهندسین DevOps است که صاحب خدمات مدیریتی آنها هستند و آنها را مدیریت می کنند. یک قدم به سوی این هدف شامل معرفی استانداردی است که در آن همه سرویس های بدون سرور Canary Deployment of Software Updates را اجرا می کنند – استراتژی ایجاد تغییرات در زیر مجموعه کوچکی از سرورها برای آزمایش قبل از نسخه گسترده تر. Yip گفت ، عملیات بدون سرور همچنین دارای معیارهای نظارت بر سطح بالا برای معیارهای اصلی است ، با هشدارهای پیش فرض بر اساس مشخصات هر سرویس.

وی گفت: “این به تیم مهندسی ما یک نقطه شروع در مورد چگونگی نظارت بر خدمات خود در تولید می دهد و نه تنها مشکلاتی را که در فضای آنها رخ می دهد شناسایی ، بلکه به سرعت پاسخ می دهد.” ییپ گفت ، رشد سریع تیم ، با مهندسانی با سطح مختلف تجربه ، به این معنی است که استانداردهای ضمنی دیگر کافی نخواهد بود. وی گفت که دستورالعمل هایی که لگو برای استقرار و نظارت بر خدمات معرفی کرده است ، برای سهولت در مالکیت اعضای تیم است. وی سپس گفت که لگو قصد دارد برای ارکان باقی مانده قابلیت اطمینان و عملکرد خود بر روی استانداردها تمرکز کند و قابلیت مشاهده را افزایش دهد. ییپ گفت: “ما می خواهیم به مهندسان خود خدماتی را كه دارند ، در چه شرایطی هستند ، در یك جا نشان دهیم.”

این مقاله ها را در مورد انتقال ابر و بدون سرور دنبال کنید:

تجربه Tackle.io با ابزارهای نظارتی که بدون سرور پشتیبانی می کنند

نحوه سفر ابری Liberty Mutual منجر به عدم وجود سرور شد

آیا ماشین های مجازی برای کانتینرهای فاقد سرور از بین می روند؟

گزارش: AWS Lambda با رشد تصویب بدون سرور غالب است

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فناوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy به عنوان سردبیر در نیویورک فعالیت های خود را آغاز کرد و به جامعه راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس به عنوان یک فریلنسر برای سایتهایی مانند. .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir