[ad_1]

به نظر می رسد که تخته نرد نمی تواند آینده نامشخصی را پیش بینی کند. به گفته گارتنر و سایر کارشناسان ، امروز اینگونه تغییر می کند.

اعتبار: BillionPhotos.com - Adobe Stock

اعتبار: BillionPhotos.com – Adobe Stock

سالها یکی از عناصر اصلی فناوری هوش تجاری داشبورد بوده است. سازمان ها می توانند یک گزارش تصویری تهیه کنند که به طور منظم به روز شود ، و به کاربران تجاری یک دیدگاه به روز از شاخص های مختلف را که به عنوان شاخص های اصلی عملکرد یا KPI در نظر گرفته شده اند ، ارائه دهد.

این یک روش آسان برای ارائه داده های مهم تجاری به کاربران تجاری بود که ممکن است وقت و تمایلی برای انجام تحقیقات داده های خود نداشته باشند. ارائه این بینش ها به روشی راحت به کاربران تجاری کمک کرده است تا با بهبود فروش ، عملیات ، کارایی یا هر چیز دیگری که مربوط به تجارت باشد ، سازمان های خود را به سمت دستیابی به اهداف بیشتر سوق دهند.

اما تا پایان سال 2020 ، گارتنر کاهش داشبورد را به عنوان یکی از 10 روند اخیر در داده ها و تجزیه و تحلیل ها برای سال 2021 پیش بینی می کند. این به معنای گرفتن یک تصویر فوری از جایی نیست که ناگهان تجارت شما مهم نیست. به گفته ریتا سلام ، معاون رئیس گارتنر ، که روند را در یک کنفرانس گارتنر توصیف کرد ، در واقع ، کاربران در واقع می خواستند به اطلاعات بیشتر بپردازند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

مانند بسیاری از روندهای دیگر که به کندی در حال توسعه هستند – تغییر شکل دیجیتال و کار از راه دور ، به ذکر چند مورد – همه گیری فقط این پیش بینی برای کاهش داشبورد را تسریع کرد.

این به گفته سیندی هاوسن ، کارشناس نرم افزار هوش تجاری به عنوان رئیس جمهور سابق و بنیانگذار BI Scorecard ، معاون سابق رئیس و تحلیلگر گارتنر ، و اکنون مدیر ارشد داده در ThoughtSpot است.

تأثیر COVID بر بازارها و رفتار مصرف کننده و تجارت به معنای پیش بینی روندهای فعلی از داده های گذشته نیست. دنیا به سرعت در حال تغییر بود. چرا تابلوها مفید نبودند؟

هاوسون گفت: “این سرعت تغییر تجارت و تعداد موضوعات جدیدی بود که هر سازمانی داشت.” به عنوان مثال ، شرکت های بهداشتی در مورد تجهیزات PPE س questionsالاتی داشتند و ممکن است قبلاً این وسایل را نداشته باشند. شرکت های خرده فروشی با کاهش کاغذ توالت روبرو هستند و باید درباره زنجیره تامین و تقاضای مشتری س questionsال کنند.

هاوسون به InformationWeek گفت: “اینها س questionsالاتی بود که قبلاً از آنها پرسیده نشده بود ، بنابراین در هیچ صفحه ای نبودند.” “روند ایجاد داشبورد یک هفته یا چند ماه طول خواهد کشید و شما باید بدن بیشتری روی آن بیندازید. هر مشتری ای که با او صحبت می کنم در مورد عقب ماندن از داشبورد صحبت می کند.”

گارتنر در آخرین گزارش خود از Magic Quadrant for Analytics and Business Business ، که در فوریه 2021 منتشر شد ، خاطرنشان كرد كه قابلیت های تجسم داده ها ، از جمله توانایی ایجاد داشبورد تعاملی ، هم اكنون یك ویژگی كالایی برای فروشندگان سیستم عامل است.

سلام ، جیمز ریچاردسون ، کورت شلگل ، آستین کرونز و جولیان سان در این گزارش نوشتند: “این تمایز به میزان خوبی که سیستم عامل ها از تجزیه و تحلیل پیشرفته پشتیبانی می کنند تغییر کرده است.” “این افزایش از یادگیری ماشینی و اطلاعات آماده شده با استفاده از هوش مصنوعی ، تولید بینش و توضیح بینش برای کمک به تجار و تحلیلگران داده برای تحقیق و تجزیه و تحلیل کارآمدتر از آنچه به صورت دستی استفاده می شود استفاده می کند. به جای اینکه یک توانایی جداگانه باشد ، اکنون برنامه افزودنی از طریق سیستم عامل ها به عنوان ML در کل گردش کار دستیابی به داده ها اعمال می شود.

هاوسون خاطرنشان كرد كه ThoughtSpot یكی از ارائه دهندگان این ویژگی است. گارتنر در گزارش Quadrant جادویی خود ThoughtSpot را در بالای ربع Visionaries قرار داد. رهبران این گزارش مایکروسافت ، تابلو و قلیک بودند. سایر ارائه دهندگان تحت ThoughtSpot در ربع Visionaries ، نرم افزار TIBCO ، Oracle ، Sisense ، SAP ، SAS و Yellowfin بودند. ارائه دهندگان ربع چالش کنندگان Google (Looker) ، MicroStrategy و Domo بودند.

هاسون همچنین به این قابلیت ها در پخش کننده های ابری مانند Databricks ، Snowflake و Microsoft Azure اشاره می کند.

به گفته هاسون ، این ویژگی های جدید مکالمه را بیشتر از داشبورد می برد.

وی گفت: “حال ، به جای پرسیدن” آیا می توانی این گزارش را ایجاد کنی “، کسبه می توانند بگویند” به این داده ها نگاه کنید و به من کمک کنید تا بفهمم چه چیزی به من می گویند “. “این چیزی فراتر از یک مکالمه تجاری است و درک این است که چرا و چه کاری باید انجام دهید نه اینکه فقط داده ها را دور بریزید.”

آنچه در ادامه بخوانید:

دستمزد برای داده ها و تجزیه و تحلیل در اقتصاد بهبود در حال گرم شدن است
بلاکچین در صنایع مختلف واقعی می شود
چرا شما به یک بستر داده ، نه فقط به یک معماری IT نیاز دارید

جسیکا دیویس سردبیر ارشد در InformationWeek است. این شامل مدیریت فناوری اطلاعات شرکت ها ، مشاغل ، هوش مصنوعی ، داده ها و تجزیه و تحلیل ها و نرم افزارهای سازمانی است. او کار خود را صرف پوشاندن دوراهی تجارت و فناوری کرده است. او را در توییتر دنبال کنید: … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir