[ad_1]

سازمان ها باید همگام با اتوماسیون و کارایی باشند تا همگام با تحول مبتنی بر همه گیری فناوری باشند.

تصویر: شین - stock.adobe.com

تصویر: شین – stock.adobe.com

برای بسیاری در این سال جدید احساس خوش بینی و انتظار وجود دارد. ما امیدواریم که مکث های سال 2020 ناشی از همه گیری رها شود و ما بتوانیم به حالت عادی برگردیم. مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد ، یک چیز مسلم است: 2020 نحوه ارتباط و همکاری تیم های فناوری اطلاعات را تغییر داده است.

کار با شیفت خانگی باعث شده است که بسیاری از تیم های IT از ابر و DevOps به عنوان بخشی از سفر تحول دیجیتال خود استقبال کنند. اگرچه این تحولات بلوغ بالاتری را برای آنها به وجود آورده است ، اما چالش هایی نیز ایجاد کرده است ، زیرا تیم های فناوری اطلاعات اکنون باید نحوه نگهداری و نگهداری این دارایی های جدید معرفی شده DevOps را بفهمند.

با توجه به این تحولات شتابان فناوری که در حال انجام است ، در اینجا سه ​​روند اول DevOps پیش بینی شده در سال 2021 وجود دارد:

1. مدلها و الگوهای DevOps

یک شرکت بزرگ معمولاً صدها برنامه کاربردی دارد و تیم های فناوری اطلاعات صدها خط لوله برای اجرای گردش کار DevOps برای همه ایجاد می کنند. چگونه تیم ها می توانند پشتیبانی مورد نیاز خود را انجام دهند؟ با شناسایی مدل ها در خطوط لوله DevOps ، تیم ها می توانند آنها را با استفاده از الگوها ایجاد کنند. نوار نقاله را می توان با استفاده از رویدادهای توسعه دهنده مانند اصلاح کد تولید کرد و پس از اتمام کارها آن را حذف کرد. این استراتژی روند مدیریت تعمیر و نگهداری را ساده ، ساده و استاندارد می کند.

یکی از مشتریان ما 40 مدل DevOps را هنگام استقرار خطوط انتقال DevOps برای تقریباً 400 برنامه ، شناسایی کرد. با صنعتی سازی فرآیند ایجاد خط لوله ، آنها توانسته اند علاوه بر کاهش هزینه های نگهداری و نگهداری ، از خطاهای انسانی نیز بکاهند.

2. پورتال سلف سرویس DevOps

هرچه بخشهای IT بیشتری روشهای DevOps را در پیش می گیرند ، مقیاس پذیری تیمهایی که از آنها پشتیبانی می کنند به طور فزاینده ای چالش برانگیز می شود. تیم ها اغلب در سراسر جهان توزیع می شوند که این امر به پیکربندی ، ایجاد ، آموزش و بازرسی شبانه روزی خطوط لوله نیاز دارد. مهندسان DevOps از صلاحیت بالایی برخوردار هستند و بسیار مهم است که آنها قادر به حفظ حوادث و ارتقا production تولید باشند.

با ایجاد یک مدل سلف سرویس برای همه درخواست های خدمات DevOps ، تیم ها می توانند ویژگی های DevOps خود را به زمان حال و آینده تقسیم کنند. این امر اعتماد موجود به منابع محدودی را که در سراسر جهان پراکنده شده اند تسهیل می کند و در عوض به تیم ها امکان می دهد تا برای جمع آوری تخصیص داده شده به اتوماسیون فرایند اعتماد کنند. تیم های DevOps می توانند به جای انجام کارهای تکراری ، خسته کننده و وقت گیر ، بر حل مشکلات پیچیده ای که نیاز به مجموعه مهارت های پیشرفته آنها دارند ، تمرکز کنند.

3. فرهنگ DevOps “شما آن را می سازید ، شروع می کنید”

شرکتها معمولاً مدلهای عملیاتی خود را براساس عملکردهایی که انجام می دهند ، مانند توسعه ، آزمایش و نگهداری ، ایجاد می کنند. با حداقل هماهنگی ، بازخورد و اعتماد به نفس ، مدل های عملیاتی فناوری اطلاعات ارثی متوقف شده اند. یک مدل کاری مبتنی بر POD برای DevOps می تواند کمک کند. در این مدل ، تیم های انعطاف پذیر عملکردی متقابل ، درمورد اهداف مشترک کار می کنند. تاکید بر تیم است ، نه به فرد. مدل های مبتنی بر POD همچنین با داشتن مالکیت کامل بر محصول در فرهنگ “شما آن را می سازید ، آن را مدیریت می کنید” فضای آزمایش و نوآوری را افزایش می دهند.

همانطور که استقرارهای DevOps در سال 2021 در شرکتها پذیرفته می شود ، مدلهای اهرمی ، پورتالهای سلف سرویس و مدلهای مبتنی بر POD مزایای طولانی مدت را به حداکثر می رسانند. DevOps بخشی سریع از سفر تحول دیجیتال است و سازمان هایی که تیم های خود را در موقعیت های پشتیبانی و نگهداری دارایی های خود قرار می دهند ، برای ادامه تکامل خود در سال 2021 و بعد از آن در موقعیت خوبی قرار دارند.

Venky Chennapragada یک معمار DevOps در Capgemini با بیش از 20 سال تجربه فناوری اطلاعات است. او بسیاری از ابتکارات مهم تحول فناوری اطلاعات Bi-Modal و DevOps را برای مشتریان Fortune 500 رهبری می کند. در تحولات DevOps ، وی در زمینه اتوماسیون محیط ها ، ساختن ارکستراسیون کانتینرها و هدایت یک استراتژی IT با ارائه توصیه های ابزار ، تولید موارد تجاری کار می کند و منابع معماری را برای شرکت ها

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir